• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vifferin teippausta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkay
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt kun vielä kerrot, että missä, niin ryntään samaan puljuun hakemaan Susukiin tarrat, joita olen tässä kaksi talvea piirrellyt. On se kuitenkin aika alaston tuo pyörä ilman mitään teippauksia, vaikka yksi kesä tuli silleen ajeltua.
Näyttää kuitenkin kohtuulliselta tarrojen kokoon verrattuna tuo hinta.
Niinjuu, Oulun Opastekeskus, Kaukovainiolla. Kun käyt, niin kysäisepä varsin, mitä liukuvärjätyt teipit maksaisivat?

Ihan kivastihan se elävöittää. Kokeilitko lainkaan tuon suunnitelman mukaisesti, eli että tuo ilmanottoaukko olis jäänyt teippaamatta?

Ilmanottoaukko on alunperin musta. Eli en teipannut sitä, vaan tuohon suunnitelman punainen täyttöväri täytti vahingossa myös tuon aukon..

Jonkinverran tuli palautetta alimmaisista raidoista, enkä itsekään ollut vielä ihan tyytyväinen lopputulokseen, joten riipaisin alarannut mäjelle ja kävin kaupasta hakemassa 3 eurolla 9 metriä 6 mm leveää hopeanauhaa, josta rustasin sitten noille jäljellä oleville siiville varjostukset. Nyt näyttää (ainakin minun mielestäni...) hyvältä. Enkä kyllä enää jaksaisikaan säätää...
crazy.gif

final.jpg

Toi hopee kyl kruunas koko työn! Toi on siis jo ihan siisti pakko myöntää. Kylläpäs teipeillä saa paljon aikaan!
thumbs-up.gif

Damn, mun vanha sotaratsu alkaa näyttämään ihan oikeasti ''vanhalta sotaratsulta''. Kuitenkin, olen edelleen sitä mieltä että 90-93 mallinen on paremman (lue: virtaviivaisemman) näköinen.

Miten sulla on tuo tuplakupla toiminut? Parantaako tuulensuojaa vai onko vain ulkonäkökysymys. Allekirjoittaneella on harmaantunut ja raapimisjälkiä täynnä oleva pleksi. Voisi harkita joskus vaihtoa...

Olen lyhyt tatti (175) enkä ole orkkispleksin kanssa ajanut metriäkään, mutta kuitenkin uskon, että hyötyä on. Ei puistele pyörteet päätä moottoritienopeuksissa eikä kohinakaan ole paha. Ja ulkonäkökin on kohdallaan.. Niin ja tietystihän 94-97 on parhaan (lue: hyvimmän) näköinen...
tounge.gif
biggrin.gif

Ei sitä kyllä uskoisi mitenkä nuo teippaukset vaikuttavat pyörän ulkonäköön. Uskomattoman hienoa työtä.
bowdown.gif

Seurasin topiccia sivusta ja nyt kun on valmis niin palautetta antamaan. Hieno tuli täytyy myöntää. Tuo hopea varjostus teki entistä paremman näköisen. En tiedä haitko tuolla teippauksella jotain tiettyä ideaa, mutta minusta siihen tuli hiukan retro-henkeä mukaan, mikä on vain hyvä asia. Oletko ajatellut jonkinlaista teippiä myös ajovalomaskiin. Nyt se vähän niinkuin jäi huutamaan omaa osuutta?

Kesän lopussa olisi myös kiva kuulla kuinka teipit ovat pysyneet matkassa mukana.

Oletko ajatellut jonkinlaista teippiä myös ajovalomaskiin. Nyt se vähän niinkuin jäi huutamaan omaa osuutta?

Kesän lopussa olisi myös kiva kuulla kuinka teipit ovat pysyneet matkassa mukana.
Mulle tuli mieleen pystyraita. Eli pyörän yli joku 5-8cm leveä musta raita jonka vois reunustaa sillä samalla hopealla. On vaan veikeää laittaa etulokariin sanoo kokemuksen syvä rintaääni.

Kiitoksia kommenteista! Ehkä en kuitenkaan yli asti vedä, mutta tuota naamataulujuttua pitää kyllä miettiä.. Tuo etulokarin teippaaminen näyttäisi kyllä haastavalta..
wink.gif

Hatun nosto käsityölle mutta...

Olenko minä tosiaankin ainoa, jolle jokin tuossa ulkonäössä nyt tökkää? Aivan kuin teippiä olisi jo liikaakin ja tasapaino järkkyisi. Mustan ja punaisen kontrasti kun on melkoisen raju.

Mutta makuasioitahan nämä. Hienoa että joku jaksaa väkertää ja vielä dokumentoida sen muidenkin näkyville!
bowdown.gif

Niinjuu, Oulun Opastekeskus, Kaukovainiolla. Kun käyt, niin kysäisepä varsin, mitä liukuvärjätyt teipit maksaisivat?
Kävinpäs sitten tulostuttamassa tuollaiset liukuvärjätyt tarrat suzukiin. Yhden ~A4-arkin kokoisen sarjan tulostus ja leikkaus teki reilut 80 euroa, kun vein sinne lähes valmiin kuvan cd:llä.
Jos olisin itse leikannut tarrat irti arkista, olisi hinta ollut varmaan vain puolet tuosta. Mutta sitten olisin varmaan joutunut hakemaan vielä toisen satsin tarroja....
wink.gif

Back