Vilkkurele GSX 1400

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naku1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Naku1400

MotOrg ry
Apuja kaivataan, mistä löytyy GSX 1400:n vilkkurele?, ostin peilit joissa on LED-vilkut ja pitäisi saada rele vaihdettua elektroniseen.
nixweiss.gif
 
Vasemman puoleisen sivuposken alla. Mutta mutta . Rele on 7 jalkainen .
Muistaakseni lukeneeni busa foorumilta. Busassa on sama rele ja taisi olla yhteydessä myös sivujalan tappo toimintaan esim,,,

Eli pääsee helpommalla kun pistää vastukset johtojen väliin.

Korjata saa kyllä jos joku tietää miten tuon releen saa ohitettua tai vaihdettua elektroniseen.
 
Jos sen 7-napaisen haluaa korvata elektronisella niin sitten tarttee ruveta sähkötöihin. Hommaa ne vastukset sinne vilkkujen väliin niin pääset helpommalla. Ainakaan toistaiseksi en oo kuullu että joku valmistaisi suoraan seitsennapaista relettä mikä toimis pienemmällä kuormalla.
 
ostin juuri tuollaisen releen hondaan(2 napainen) ja siinä oli ohjeet kuinka asennetaan esim busaan
busan orkkis releestä otetaan 2 piuhaa irti jotka hoitaa vilkun toimintaa ja siirretään ne uuteen elektroniseen releeseen.
homma hoidettu sitten etsit paikan 2 releelle.
on helpompi tapa varmasti kun alkaa juotteleen vastuksia ympäri pyörää
http://www.blackbird.fi/
soittele ja kysele myyjältä varmasti tulee vastaus
 
Niin, siis onnistuuhan se, mutta tarttee ruveta sähkötöihin. Siis kajoamaan pyörän omiin sähköihin. Omasta mielestä se oli helpompi kolvata niihin irtonaisiin vilkkuihin ne vastukset väliin kun ne oli pöydällä, tai voihan ne liittää varmaan rosvoliittimilläkin. Mutta joo, ite kolvasin ja vedin vielä kutistesukkaa varmuuden varoiks kun en halunnut ruveta purkamaan pyörän sähköjä ja jännäämään että mikä palaa seuraavaks.


E: Niin no, onhan ne kyllä aikamoiset möhkäleet ne vastukset siellä, ei sen puoleen...
 
Niin, siis onnistuuhan se, mutta tarttee ruveta sähkötöihin. Siis kajoamaan pyörän omiin sähköihin. Omasta mielestä se oli helpompi kolvata niihin irtonaisiin vilkkuihin ne vastukset väliin kun ne oli pöydällä, tai voihan ne liittää varmaan rosvoliittimilläkin. Mutta joo, ite kolvasin ja vedin vielä kutistesukkaa varmuuden varoiks kun en halunnut ruveta purkamaan pyörän sähköjä ja jännäämään että mikä palaa seuraavaks.


E: Niin no, onhan ne kyllä aikamoiset möhkäleet ne vastukset siellä, ei sen puoleen...
ne liittimet on muuten releessä kiinni sellasilla liittimillä mitkä saa irti ruuvarilla painamalla ja kliksauttamalla kiinni
eli alkuperäisiä johtoja ei poikkasta mitenkään tiedoksi muille jotka suunnittelee releen käyttöä

http://www.blackbird.fi/htm/Varaosat/Honda/1100XX/Valot/FLASHER.htm
 
ne liittimet on muuten releessä kiinni sellasilla liittimillä mitkä saa irti ruuvarilla painamalla ja kliksauttamalla kiinni
eli alkuperäisiä johtoja ei poikkasta mitenkään tiedoksi muille jotka suunnittelee releen käyttöä
No voi p*ska... Ois tonkin tienny sen kolme kuukautta sitten... Tosin sillon oli kyl aikaa värkkää...

Olipahan ainakin halvemmat ja sai purettua tekemisenhalua jos ei muuta...
 
Back
Ylös