• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vilkut Louisilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dachase
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

dachase

New member
Mites on, jos tilaa Louisilta vilkut, onkos tuolla sivuilla olevat hinnat kappale vai parihintoja?

withstupid.gif

Kun ei toi saksanmaan kieli taivu sitten sanaakaan....

talktohand.gif

Yleensä kappalehintoja, mutta onpa tuolla poikkeuksiakin (esim. . led-vilkkuja myydään paritellen).

Kulloisenkin mallin kohdalla voit vielä erikseen varmistaa nappaisemalla auki pdf-katalookisivun ("Katalogseite als PDF") ja jos sieltä löytyy "Preis pro Stück", ovat kappalehinnat ja "Paar" taas parihinnat.

Mites on, jos tilaa Louisilta vilkut, onkos tuolla sivuilla olevat hinnat kappale vai parihintoja?
Itse tilasin sieltä vilkut, ja hinta oli per kappale. Eikä ollut paljon - tarjouksessa 9,95e/kpl. Yllätyin todella positiivisesti, kun vilkut saapuivat. Luulin, että ne on jotku halpis muovivilkut, mutta runko on alumiinia.  
smile_org.gif

Tässä linkki: http://louis9.louis.de/katalog2004/pages/611.pdf
Nyt kun jälkeenpäin lukee tarkemmin tietoja vilkuista, niin kyllähän siinä lukee, että ne ovat alumiinia...  
withstupid.gif

Mielestäni nuo vilkut sopiin motskariin kuin motskariin, itse tilasin ER:ään lyhyempi vartiset kromin väriset vilkut eteen ja pitempi vartiset mustat vilkut taakse, ja kaveri tilasi mustat takavilkut Busaan.

Suosittelen!!  
biggrin.gif

Turuus on semmoinen liike kuin BikerPoint Hämeentie 35, P.02-2322231. Se myy Loius:in tuotteita. Frendi osti sieltä mulle Louis;in 30L. putki kassin ja hinta sama kuin saksassa. Kaikkea ei hyllys mut tilattavissa
062802jumpie_prv.gif

Back