• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vilkuttomat kotilot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja likis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Motoristien mielestä autoilijat ovat kusipäitä ja autoilijoiden mielestä motoristit ovat kusipäitä.

Motoristina ja autoilijana todettakoon että virtsapäitä löytyy molemmista genreistä.

Pakollinen ajotapa- / liikennekäyttäytymiskoulutus jokaiselle ja uusinnat säännöllisin väliajoin. Poliisien määrä pitää 100kertaistaa jotta virtsapäät saadaan pois liikenteestä. Ugh, olen puhunut.  
tounge.gif

tounge.gif

tounge.gif

Motoristien mielestä autoilijat ovat kusipäitä ja autoilijoiden mielestä motoristit ovat kusipäitä.

Motoristina ja autoilijana todettakoon että virtsapäitä löytyy molemmista genreistä.

Pakollinen ajotapa- / liikennekäyttäytymiskoulutus jokaiselle ja uusinnat säännöllisin väliajoin. Poliisien määrä pitää 100kertaistaa jotta virtsapäät saadaan pois liikenteestä. Ugh, olen puhunut.
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
VIHDOINKIN sain selvää sun avattaresta!
tounge.gif

Muutama vuosi sitten huoltoaseman pihassa meinasi rysähtää kun mersu kääntyi yllättäen eteeni, ilman vilkua... mikä lie juppi hippi runkkari lähti kävelemään muina miehinä sisällepäin niin minä huutamaan perään että mersussa taitaa olla vilkkupoltin rikki... Äijjä takas ja asiaa tutkailemaan ja kokeilemaan niin kas kummaa, toimiihan nämä... Loikkasin toyotaani ja ikkunasta huutelin et eipä äsken pelannu, perhana kun olis ollu kamera niin olis saanu ikuistettua aika vihaisen ilmeen...
062802jumpie_prv.gif
Eikös ne sitä varten ole kulkupeleissä että niitä käytettäisiin...??

Back