Viragon poskien kuumuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viromi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

viromi

MotOrg ry
Moi, Onko normaalia (ja jos ei ole niin mikä avuksi) kun oikea ja vain oikea poski poltaa niin hemmetisti että sääri lähes palaa. Mulla on tappien siirtosarja joten kuumuus hohkaa juuri saappaan varren yläosaan vaikka vauhtia ois markkakin. Äkkiseltään tuntuis että poski on lämpimämpi kuin pytyt.

Eli onkos toi vika vai ominaisuus? Öljyä koneessa on.

Kiitos avusta
withstupid.gif

Itsellä samaa oli 535cc:ssä kesäkuumalla.. kuskistakatsottuna oikeallehan on sijoitettu öljynputsari, veikkaisin että öljy joka tulee padasta lämmittää sitä kuvetta.. Jos jollai tarkempaa tietoa, niin korjatkoon..

Kyllä mullakin 535:sen posket polttaa todella kuumalla. Buutsia kuumottaa.... Oon itse päätelly sen ominaisuudeks.

Puolta pienemmässä sama juttu. Öljynsuodattimessa kiertävät öljyt ne siellä kiehuvat. Ilman siirtosarjoja (tumppi kun olen) osuu vähän nilkan yläpuolelle, ei tulisi mieleenkään ajaa sortseissa ja lenkkareissa.

Ominaisuus tuntuu olevan. Vähän kenkä otti vahinkoo, kun liian lähelle tuuppasin, mutta onpa sitä sattunut muissakin mopoissa..
cool.gif

Ei kyllä minulla ole kengät kontaktista ottanu vahinkoa.. Tosin nyt kun ilmat lämpenee niin näkee miten vaikuttaa lämpöihin kunnon öljyt koneessa (Belray SAE20w/50 Thumper) entisillä öljyillä kun ominaisuudet vaikutti epäilyttävästi veden ominaisuuksilta kesäkuumalla.
062802moto_prv.gif

Eteläreissulla vuokrasin 250 Intikan ja "ajokenkinä" leveälestiset kävelypopot. Mukavastihan se moottorinlohko sulatteli kenkää, kun se siihen vastasi. Vuokraamonpitäjä kiitteli saadusta puhdistustyöstä.

Enpä oo huomannu omassa 750:ssä tollasta kuumotusta. En, vaikka oon ajellu farkuissa ja lyhytvartisissa bootseissa. "Ongelmasta" en osaa sanoa juuta enkä jaata.

Back