• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voi kun tuota lippaa ois saanut esim. läpinäkyvänä punaisena!
(samaa sävyä kuin mittaristo) Ois saanut hiukka karismaa ja
persoonaa kultapieneen! Tottahan se on että nakuilijat kärsikööt
nahoissaan! (Toivottavasti on kiree nahka niin ei lepata tuulessa.)
wink.gif

Nyt kun viel itekkin löytäis jostain (mustan) sliparin niin elämä hymyilis.

sport05.gif
062802moto_prv.gif
Akrapovicilta saa ainakin "halvan" mustan sliparin...
biggrin.gif
My Webpage

Nonii täällä lepää prkl. Ihme touhuu kun koko ajan pitää olla tunaamassa ja säätämässä uutta mopoa. No, toivotaan että leovincen myötä alkais pahimmat sijoitukset oleen sijoitettu.

Kivat saundit sit muuten  
smile_org.gif

Kyllä sun ny Kalpa kelpaa!
smile_org.gif
Toivottavasti ei osuta samoihin
valoihin, ainakaan vielä, koska kyllä nolottais toi mun munaton
orkkisänkkäri...
bawling.gif
Tai no ehkä sä kääntäisit kaikkien
tyttölasten katseet munkin puolestani, eihän ne välttis tietäis
että kummasta kawasta se miehekäs soidinmurina oikeestaan
kuuluu!?
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Nonii täällä lepää prkl. Ihme touhuu kun koko ajan pitää olla tunaamassa ja säätämässä uutta mopoa. No, toivotaan että leovincen myötä alkais pahimmat sijoitukset oleen sijoitettu.

Kivat saundit sit muuten  
smile_org.gif
Nousee makeesti korkeemalle ku toi orkkisputki, säätykö itestään?

Miten sulla on paikoillaan noi pienet hakaset repsikanpenkin alla?

Mulle laitetiin kilpiteline liikkeessä valmiiks ja mun muistaakseni noi koukut on kiinni orkkis kurakaaressa?

Kivat saundit sit muuten  
smile_org.gif
Nousee makeesti korkeemalle ku toi orkkisputki, säätykö itestään?

Miten sulla on paikoillaan noi pienet hakaset repsikanpenkin alla?

Mulle laitetiin kilpiteline liikkeessä valmiiks ja mun muistaakseni noi koukut on kiinni orkkis kurakaaressa?
Eile illalla sato aika paljon mut silti vaan olin tunnelmoimassa pitkin helsinkiä
tounge.gif
On kyl leovincessä takuuvarmat saundit
thumbs-up.gif

Säätymisestä en tiedä sitten mitään, tosin luotan siihen kun monet sliparivalmistajat ilmoittaa "no adjusting needed", eli ruiskuissa on se +-10% pelivaraa automaattisesti. Penkitän kyllä kunhan on aikaa.

Nii noista koukuista, nehän on sellasessa omassa raudassaan ja helpolla ne siihen sai uuden kilpitelineenkin kanssa.

Kivat saundit sit muuten  
smile_org.gif
On kyllä paljon tyylimpi kun vakio pjönttö, kyllä muuttaa kummasti ulkonäköä vaikka ei nouse kun pari senttiä vakio pjönttöä korkeemmalle. Tässähän kääntyy miltei vihreäksi
tounge.gif

sumekon omassa tööning-kuvastossa on vaikka mitä härpäkettä nykyään.

vitun kalliilla tosin, kun vähän kattelin niin huomasin että ne on vain 'kokoelma' eri valmistajien tuotteista jossa on vaan kawsaki lätkät päällä.

(Esmes Z1000 kaatumatatit löytyvät 60 eur hintaan ratamopo.com;ista)

Itsekkin saanu tunaukset melkeen kuntoon, toissapäivänä laitoin kilven(alumiinista tein telineen) ja vilkut(jokku ghetto minit), ja sinisistä ledeistä/alumiinista tein kilpivalon, josta tuli kyllä omastamielestä hieno, ei liian ames
smile_org.gif

kuviakin otin mutta kamera jäi toisella paikkakunnalle, pitää täsä sitten ku saa vielä pleksin kiinni(tänään tilasin) niin ottaa kunnon kuvia, ja kun saa vähän paremma kameran(EOS 300D)...

Tosiaan saa minun tunaukset tuohon jäädä, kävin testaan Kawan ZX10-R:ää niin tuli hirvee himo laittaa "hieman" äkäsempi meno peli, vittu että oli potkua tuossa kymppi ärrässä...

Tosta maalipinnasta/lakasta vielä: Siitä saa aivan uudenveroisen kun myllyttää laimeella kliinerillä ja pyöräyttää teflon vahan perään ja sit viel 3m:n kiveniskuteippi siihen mihin maha/kivet hankaa. Toimi ainaki mulla.

Miten tossa Zetassa se perän nostaminen tapahtuu? Mun mopo on vieläkin pajalla (kiitos Bikeworldin@Sumekon)
mad.gif
ja manuaali lentäny varmaan roskiin, joten niistäkään ei nyt ole apua.

Tosta maalipinnasta/lakasta vielä: Siitä saa aivan uudenveroisen kun myllyttää laimeella kliinerillä ja pyöräyttää teflon vahan perään ja sit viel 3m:n kiveniskuteippi siihen mihin maha/kivet hankaa. Toimi ainaki mulla.
eek.gif
niin ei ollukkaan vissiin kyse siitä jotta saako ne jäljet pois
withstupid.gif
Vaan siitä jotta niitä ei saisi edes tulla näin helpolla.....
sport05.gif

Miten tossa Zetassa se perän nostaminen tapahtuu? Mun mopo on vieläkin pajalla (kiitos Bikeworldin@Sumekon)
mad.gif
Nosturilla? Tai sitten säätämällä sitä esijännitystä. Kun ei tossa zetassa taida olla ride-height-säätöäkään, toisin kuin joissain Kawasakin top-of-the-line-malleissa, kuten ZXR 750.

eek.gif
niin ei ollukkaan vissiin kyse siitä jotta saako ne jäljet pois
withstupid.gif
Vaan siitä jotta niitä ei saisi edes tulla näin helpolla.....
sport05.gif
Kyllä kuulemma upotusmaalattu pinta on herkkä mattaantumaan, sanoi maalarikaveri, mut se on helppo ehkäistä em. tavalla.
Ja sit tietysti kovavaha viimeseks.

mad.gif
Nosturilla? Tai sitten säätämällä sitä esijännitystä. Kun ei tossa zetassa taida olla ride-height-säätöäkään, toisin kuin joissain Kawasakin top-of-the-line-malleissa, kuten ZXR 750.
Hehe, nosturilla ainakin nousee tosiaan
tounge.gif

Taitaa olla joku ei-enää-tuotannossa-olevien juttu toi ride height -säätö? Ainakaan uudemmissa kawan zxr malleissa sellaisia ei mainita, millainen tsydeemi se on?

ja jos nyt väkisin haluaa sitä perää korottaa zetassa niin esijännityksen säädöllä sitä saa jonkun verran ja jos ei se riitä/kelpaa niin uudet koiranluut kehiin.

Ei munkaan vm89 zxr:ssä ollu tota säätöä, vaikka senvuotinen Tuulilasikin väitti jotta olisi
confused_orig.gif

Ei se esijännitys sitä sen kummemmin nosta. Tai no...eihän se perä painu yhtä alas kiristyksen jälkeen, että voi kai sitä nostamiseksi sanoa. Eikös se perän nostaminen oikeasti tapahdu vaihtamalla ne "koiranluut" sieltä takaiskarin alapäästä erimittaisiin? Noheva jääkäri työstää itse jostain materiaalista X ne ja säästää
wink.gif

mad.gif
Hehe, nosturilla ainakin nousee tosiaan
tounge.gif

Taitaa olla joku ei-enää-tuotannossa-olevien juttu toi ride height -säätö? Ainakaan uudemmissa kawan zxr malleissa sellaisia ei mainita, millainen tsydeemi se on?

ja jos nyt väkisin haluaa sitä perää korottaa zetassa niin esijännityksen säädöllä sitä saa jonkun verran ja jos ei se riitä/kelpaa niin uudet koiranluut kehiin.
kyllä se vielä ainakin zx9r:stä löytyy

Back