• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noniin yksi lisää Zetan omistajia liittyy joukkoon!  
cool.gif
Täytyy kyllä sanoo, että helvetin makee pyörä! Ajanu en oo vielä kun ikä sallii vasta kuukauden päästä sen ajamisen, mutta hieno se mopotin on ja itselleni ainakin ajoasento on just passeli.
Tuli vaan mieleen noista tuningeista, että paljon ducktaili maksaa?  Ja sit vielä sellanen, että jos ei poraa reikiä crossistongaan ja vuolee vaan sen muovijutun pois siitä kahvasta, niin pysyykö se? Ainakaan mun mielenkiinto ja uteliaisuus ei kehota mua ottamaan selvää miltä tuntuu kun kahva irtoo keulapystyssä, 100+ vauhdissa tms.
ducktail maksaa noin 100e kannattaa tinkiä hinnasta
wink.gif

crossi stongaan kannattaa porata reijät ja laittaa vähän jeesus teippiä niin pysyy varmasti
biggrin.gif

onnea z:toja ei ole koskaan liikaa...
buttrock.gif

Mulla on nyt noin 3 000 ajettuna ja oon todennu että; mun jarrut on menny täysin tunnottomaks, etujarrun saa painaa kunnolla pohjaan, että se nappaa. Samoin takajarru. Renkaat tuntuu täälläkin olevan nopeasti kuluvaa tavaraa.

Missäs sä testasit? Tuolla kiikalassa oli ainakin yks zeta kisassa mukana. Pitääkin mennä hakee tulokset ni tietää vähä mitä itseltä odottaa ens viikonloppuna porin lentokentällä  
wink.gif
Sinäkös se Kalpa olit joka tuli minua vastaan mustalla Zetalla Irjanne - Nakkila välillä, noin kolmisen viikkoa sitten? itelläni on siis sininen zeta ja kovasti hämmästytti kun keskellä metsää kohtaa toisen zetan!  
smile_org.gif
Kyllä se mä taisin olla. Olin silloin vielä kesälomilla ja tuli kaahittua ympäriinsä porin ja lähialueiden kulmilla. Ei muuten kovin montaa zetaa löydy porista.

cool.gif
Täytyy kyllä sanoo, että helvetin makee pyörä! Ajanu en oo vielä kun ikä sallii vasta kuukauden päästä sen ajamisen, mutta hieno se mopotin on ja itselleni ainakin ajoasento on just passeli.
Tuli vaan mieleen noista tuningeista, että paljon ducktaili maksaa?  Ja sit vielä sellanen, että jos ei poraa reikiä crossistongaan ja vuolee vaan sen muovijutun pois siitä kahvasta, niin pysyykö se? Ainakaan mun mielenkiinto ja uteliaisuus ei kehota mua ottamaan selvää miltä tuntuu kun kahva irtoo keulapystyssä, 100+ vauhdissa tms.
wink.gif

crossi stongaan kannattaa porata reijät ja laittaa vähän jeesus teippiä niin pysyy varmasti
biggrin.gif

buttrock.gif
Tarviiko olla jonkinlainen erikoispora tms vai riittääkö ihan tavan black&deckeri tms?

cool.gif
wink.gif

biggrin.gif

buttrock.gif
Tarviiko olla jonkinlainen erikoispora tms vai riittääkö ihan tavan black&deckeri tms?
Metalliterä vaan niin menee kivuttomasti, tavallinen akkuporakone riittää hyvin.

Ite jätin poraamatta ja katkaisin ne tapit. Eipä oo haittaa ollu, kietaisin erkkaa tangon ympärille ja kontrollit siihen päälle kiinni ja ei luistele mihinkään. Tosin mulla on sitten kahvapainot kans, että ei se kaasukahva sieltä pääsis kuitenkaan mihinkään tippumaan.

Tuleekohan tosta kattamaton malli silti markkkinoille.
Eihän tuota mallia kukaan osta  
tounge.gif

Tuossahan näytti olevan Z750S.
Eiköhän toi yks nykyinen katteeton malli riitä..

Harmittaa ettei noita S:n värejä käytetty näissä -04 zetoissa..taidettu laittaa ihan jämä värit päälle mitä on varaston perältä löytyny. Tarttee talven aikana ruiskuttaa uus sävy pintaan..

Jos väristä lähdetään tappelemaan niin zetaa kuuluisi ehdottomasti saada vihreenä. Itellä on mielessä josko koittais löytää jostain vihreän takapään ja etulokarin, eikös noi zx6r:n muovit käy tähän pikkusee?

Kyllähän ton takapään pitäis käydä ihan heittämällä...etulokarista en menis ihan niin takuuseen... Eipä kai maalauskaan tulis kauheen kalliiks, onkohan kukaan kyselly hintaa koko pyörästä
confused_orig.gif

Itte ei tarttis maalata kun tankki, etumaski ja tail...muut maalausta tarvitsevat tilkkeet on jo tilattu hiilikuitusena...
kaboom.gif

Nonni!

Nyt on sitten huiput mitattu tutkalla kun taakse on vaihdettu 45 takahammasratas... Moisella muutoksella kawa kulkee huimaavat 220km/h ja mittari muistaakseni valehteli nopeudeksi 252km/h.  
062802moto_prv.gif

Eli nyt ei kenenkään tarvi enään sitä liikenteessä koittaa  
biggrin.gif
Mittari valehtelee pikkusen 48 piikkisellä takarissalla.
mittari näyttää 276 ja todellista 223.7  
bawling.gif

Nonni!

Nyt on sitten huiput mitattu tutkalla kun taakse on vaihdettu 45 takahammasratas... Moisella muutoksella kawa kulkee huimaavat 220km/h ja mittari muistaakseni valehteli nopeudeksi 252km/h.  
062802moto_prv.gif

Eli nyt ei kenenkään tarvi enään sitä liikenteessä koittaa  
biggrin.gif
Mittari valehtelee pikkusen 48 piikkisellä takarissalla.
mittari näyttää 276 ja todellista 223.7  
bawling.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
HIIHOO
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

"Mittari näyttää kolmesataa"

& AMP K.... juu jarrut tuntuu kyllä olevan pehmoset täälläkin....

tosin on paljon muutakin mutta se ei taas ole  korjattavissa
biggrin.gif

HUH! Onneks pitivät tuon wanhan perän tuossa nakumallissa. Se s-mallin perä ei ollut oikeen omiaan tuohon räyhäzetan imagoon, pysyy vieläkin ensipyörävaihtoehto #1:kkösenä. Hyvä Kawa
bowdown.gif

Vuoden 2005 Z värit musta (Ebony), sininen (Candy Plasma Blue) ja hopea (Metallic Phantom Silver ).

lisää uusista malleista mm. täältä

Eipäs tossa nyt niin hirveesti ole tota maalattavaa, joten osat irti ja kipin kapin maalaamoon jos mieli tekee väriä vaihtaa.
Ja arvaas, saat just semmosen ku haluat ;)

Ja mitä noihin uusiin väreihin tulee, niin sininen on paljon parempi kuin entinen mutta toi hopea on kyllä kamala.
Mutta onneksi makuasioita..

Onkos tekniikassa muutoksia?

Musta on kyllä yhtä komea kuin ennen ;)

JEBA!
Nyt toi sininen näyttää jo ihan pirun hyvältä, entinen väri oli mun mielestä liika matta ja liian semmoi äklö... Hopeinen kyllä menettelee..tonnisessakin....
062802jumpie_prv.gif

Back