• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Virallinen Z750 2004 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jenssode jos sitten vastaisuudessa tän sisältöiset viestit suorilla ...->tänne
Heh, oli ehkä vähän liian provosoiva, sorry siitä.
Mutta tuo kiiltävän sininen väri kyllä harmittaa kun ei itelleen moista saa...
confused_orig.gif
tai mitäköhän ottaisivat välirahaa moiseen "päivitykseen" ?  
lookaround_orig.gif
tounge.gif
biggrin.gif
se mitää provosoinu  
biggrin.gif
Kawasaki Z750, Uudet -05 värit nähtävänä. Koeajomahdollisuus! Tule varaamaan omasi.
10.490 EUR
033102bebe_1_prv.gif

Mee miranooli kauppaan niin saat  sähkönsinisen kaunottaren  
cool.gif

Ja luulis 400€ saawan vaikka kellertävänkukertavan sinertävän , *soittaa maalaamoon*  
omg.gif

Kukaan hommannut Power Commanderia vielä?
Ei oo vielä tullut hommattua mutta jos vaan budjetti sallii niin talvella ajattelin laittaa filsun + PC:n.

Tai mahdollisesti techlusion viaberilta.
Mä meinasin eka laittaa Techlusionin, mutta ymmärtääkseni sillä voi ainoastaan rikastaa seosta.
Ja kun putken vaihdon jälkeen seos näytti olevan jopa liian rikkaalla, ei ainakaan ollut laihala missään vaiheessa, niin ei techlusta olisi mitään hyötyä...

Allright:n myyjä mainitsi mulle hieman samanlaisesta järjestelmästä, mikä oli nimeltään Rapid Bike. Samanlainen kuin power commander, mutta tässä on etuna se, että voit siirtää sen aina uuteen ruiskupyörään(myyjän mukaan power commanderia ei pysty siirtämään toiseen pyörään?). Hintaa sillä oli 333€ + Z750 johtosarja(78€). Siinä on myös usb liittin ja netistä(en nyt muista linkkiä) saa siihen jotain mappeja. Sipoossa on myös joku liike, missä ne laitattaa sulle parhaimmat mahdolliset asetukset.

Kukaan hommannut Power Commanderia vielä?
Ei oo vielä tullut hommattua mutta jos vaan budjetti sallii niin talvella ajattelin laittaa filsun + PC:n.

Tai mahdollisesti techlusion viaberilta.
Mä meinasin eka laittaa Techlusionin, mutta ymmärtääkseni sillä voi ainoastaan rikastaa seosta.
Ja kun putken vaihdon jälkeen seos näytti olevan jopa liian rikkaalla, ei ainakaan ollut laihala missään vaiheessa, niin ei techlusta olisi mitään hyötyä...
No hyvä että jollain oli tosta infoa. Kun itse kanssa mietin että eikös se oo merkki liian rikkaasta seoksesta jos paukuttaa putkessa?

Eli tota seosta vois varmaan tasoittaa vaihtamalla filsun?

Hmm, ku ei välttämättä haluis investoida kauheita niin jos tolla filsulla selviäis. Penkittää se tarvii joka tapauksessa.

Mut onko toi "liian rikkaalle" fakta, eli joku vaihtanut sliparin ja tarkistanut mitä lambda sanoo?

Mut onko toi "liian rikkaalle" fakta, eli joku vaihtanut sliparin ja tarkistanut mitä lambda sanoo?
Sliparin vaihdon jälkeen keskialueelle tuli vääntöä selkeästi lisää ja pyörä toimi todella hyvin. Päätin sitten käyttää vielä penkissä ennenkuin ostan mitään boksia.
Penkittäjän mukaan seos oli ennemminkin rikkaalla kuin laihalla (tietokoneelle luettu MJP-dynossa pakoputkeen 'pudotetun' lambdan avulla). Hepoja taisi olla muistaakseni 105 takarenkaalta, vakioputkella ei penkitetty.
Jotain se penkittäjä kommentoi vapaavirtausfiltteristäkin että se voisi aavistuksen nostaa vääntökäyrää, koska seos on rikkaalla.

Eli siis siinä mielessä asia on ihan faktaa. Toinen juttu sit on se, että toi mun slipari high-mount mallia ja siten melkein puoli metriä vakioputkea pidempi! Tämäkin saattaa vaikutta seoksiin ja vääntökäyrän.

Kävinpä madalluttamassa Zetani parilla sentillä(lyhyt kun olen) ja paljon paremmalta tuntuu meikäläiselle. Tosin alkuun oli aika jännää mutkissa sillä kyllä kaksi senttiäkin vaikuttaa kummasti ajettavuuteen!

Merkillistä tässä on että oletinkin että pysähtymiset sun muut tällä madallutuksella helpottuu, mutta myöskin näemmä vaikuttaa yleiseen ajomukavuuteen, sillä paljon lämpimämmältä tuntuu ajella ja vettäkään ei tule enää niskaan...
wink.gif

Vai johtuukohan tuo ennemminkin siitä että olen ilmoittanut vakuutusyhtiöön että tänään jää mopo talviunille...
nixweiss.gif

Mites porukka on kikkaillu zetoillaan? Onko muilla ollu ongelmia eturenkaan pidon kaa stopeissa? Vittu kun eilenkin lähti yhteensä 6 kertaa etupää alta stoppeja harjotellessa
033102ass_1_prv.gif

Mites porukka on kikkaillu zetoillaan? Onko muilla ollu ongelmia eturenkaan pidon kaa stopeissa? Vittu kun eilenkin lähti yhteensä 6 kertaa etupää alta stoppeja harjotellessa
033102ass_1_prv.gif
Stopeissa on ollut ongelmia, kylmällä. Ei kesän lämpimillä luistellut mutta kylmä rengas ja kylmä asfaltti tuskin on millekään pyörällr mikään paras mahdollinen stoppikombinaatio
wink.gif

Back