Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikä niitten osanumero on, jos katsois mikä on saksan vastaava hinta...Ainakin Ducati Performance:lla on tarjolla racing-nokka-akseleita, parin hinta on 738,- €.
jos löydät suoran linkin niin laita. Mä en päässyt kuin rättiosastolla ja luistokytkimiin yms muuta tilpehööriä.Ainakin Ducati Performance:lla on tarjolla racing-nokka-akseleita, parin hinta on 738,- €.
Kämnalla näyttää maksavan 880 eskoo.Saksan viimevuotisen hinnaston mukaan noitten virinokkien (964034AAA) hinta on 452,09 € + alv eli 524,42 €.
Kysykää vaikka Kaemnalta mitä niistä joutuu maksamaan... niin tietää vertailla kotimaiseen kauppaan. Sanoivat kotimaisesta minulle, että hintaeroa on korkeintaan alvin erotuksen verran, mutta ei se näytä aina toteutuvan, lieneekö jotain bugeja hinnastoissa?
No nuo 880 € camshaftit ovat niitten omalla merkillä (Puretec) ja he myyvät myös Ducati Performance-osaa. Ducati-Performance-osa voi olla heillä edukkaampi kuin suomessa, ainakin alvin verran...Kämnalla näyttää maksavan 880 eskoo.Saksan viimevuotisen hinnaston mukaan noitten virinokkien (964034AAA) hinta on 452,09 € + alv eli 524,42 €.
Kysykää vaikka Kaemnalta mitä niistä joutuu maksamaan... niin tietää vertailla kotimaiseen kauppaan. Sanoivat kotimaisesta minulle, että hintaeroa on korkeintaan alvin erotuksen verran, mutta ei se näytä aina toteutuvan, lieneekö jotain bugeja hinnastoissa?
Ei oo halpoja ei, ostin 750 ssään joskus virinokat 400 markalla! Ja hintaan kului 2 kpl venttiilejä ja ohjurit.
Tosin kotona huomasin akseleiden kuuluvan vanhempaan ssään jossa molemmat pakokäyrät eteenpäin, eli takapytyn kansi "väärinpäin".