• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Virinokista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja noonse
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

noonse

New member
Tulevaksi talveksi pitäisi keksiä mopoon jotakin piristystä, joten onko jollakin tiedossa olisiko mitään järkeä laittaa virinokkia SS900i koneeseen?

Jossakin olen nähnyt myytävänä sellaisia mutta hinta ei ole jäänyt vaan mieleen.

Onkohan käytettynä missään?

smile_org.gif
Empä tehnyt linkkiä, mutta tuolta:
www.msd.it löytyy nenäkeppejä
Olis kai samat aikeet ensitalveksi.Eli pientä piristystä pataan.

Huhhuh! Aika mehukkaan hintaisia ovat.

1300ekua ja risat maksaa 900ssie nokkapari.

Onkohan nuo oikeasti noin kalliita?

Ainakin Ducati Performance:lla on tarjolla racing-nokka-akseleita, parin hinta on 738,- €.

www.msd.it -osoitteesta en löytänyt nokkien speksejä.

Ei hirveästi ajoituksesta ja nostosta kerro "For stock engine" tai "For Racing engine" tai "+ 10 hp"

Saksan viimevuotisen hinnaston mukaan noitten virinokkien (964034AAA) hinta on 452,09 € + alv eli 524,42 €.

Kysykää vaikka Kaemnalta mitä niistä joutuu maksamaan... niin tietää vertailla kotimaiseen kauppaan. Sanoivat kotimaisesta minulle, että hintaeroa on korkeintaan alvin erotuksen verran, mutta ei se näytä aina toteutuvan, lieneekö jotain bugeja hinnastoissa?

Saksan viimevuotisen hinnaston mukaan noitten virinokkien (964034AAA) hinta on 452,09 € + alv eli 524,42 €.

Kysykää vaikka Kaemnalta mitä niistä joutuu maksamaan... niin tietää vertailla kotimaiseen kauppaan. Sanoivat kotimaisesta minulle, että hintaeroa on korkeintaan alvin erotuksen verran, mutta ei se näytä aina toteutuvan, lieneekö jotain bugeja hinnastoissa?
Kämnalla näyttää maksavan 880 eskoo.
Ei oo halpoja ei, ostin 750 ssään joskus virinokat 400 markalla! Ja hintaan kului 2 kpl venttiilejä ja ohjurit.
Tosin kotona huomasin akseleiden kuuluvan vanhempaan ssään jossa molemmat pakokäyrät eteenpäin, eli takapytyn kansi "väärinpäin".

Kämnalla näyttää maksavan 880 eskoo.
Ei oo halpoja ei, ostin 750 ssään joskus virinokat 400 markalla! Ja hintaan kului 2 kpl venttiilejä ja ohjurit.
Tosin kotona huomasin akseleiden kuuluvan vanhempaan ssään jossa molemmat pakokäyrät eteenpäin, eli takapytyn kansi "väärinpäin".
No nuo 880 € camshaftit ovat niitten omalla merkillä (Puretec) ja he myyvät myös Ducati Performance-osaa. Ducati-Performance-osa voi olla heillä edukkaampi kuin suomessa, ainakin alvin verran...

Back