• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Visiiriä sopuhintaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja chainese
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

chainese

New member
Mulla pitäis Arai RX7RR kypärään vaihtaa visiiri, ku ei enää vastapalloon nää mitään. Onks tietoo mistä sais kohtuu rahalla, ku suomitarvikkeena maksaa pitkästi toista sataa...

Racevisors.
Tuolta tuli juuri itselle Shoeiin. Maanantaina tilaus, torstaina kotona.
Alle 80e näytti olevan Araihin iridium ja n.55e smoke postikuluineen, jos katsoin pikaisesti oikein.

Mulla pitäis Arai RX7RR kypärään vaihtaa visiiri, ku ei enää vastapalloon nää mitään. Onks tietoo mistä sais kohtuu rahalla, ku suomitarvikkeena maksaa pitkästi toista sataa...
Jaa paljon!!!
Ikänä suomesta ostaessani tollasta maksanu! Perus visiiri joka ollu jumalattoman kauan arain mallina.Alle 50€ kirkkaasta ja siitä ylös värit/pinnotteet... Koita muita myyjiä jos eka koittaa ryöstää sut!

Ebay

Mä ostin täältä omaani peilivisiirin kun punta oli vielä halpa, tai on se vieläkin kohtuullisen edullinen.

Jaa... oisko antaa vinkkiä kaupasta mistä saa alle 50e L-type visiirin Suomesta? Kirkkaan mä haluun, muita en huolikkaan, arskat, jos tarttee.

52 puntaa näyttäis tuo racevisorssi myyvän... Kaippa mä sieltä tilaan, ellei kotimaasta löydy kannatettavaa.

Eilen tulin jyväskylästä kotia, koko matkan paisto vastapalloon arska. Noh tuli sit ajeltua visiiri auki reilua hunttia melkeen koko matka... Ei hyvä.

Racevisors.
Alle 80e näytti olevan Araihin iridium ja n.55e smoke postikuluineen, jos katsoin pikaisesti oikein.
Mulle tuli viikossa 2 shoein iridiumvisiiriä tuolta. Kahdelle visiirille oli postikulut 16.50£, mutta kun lisää kolmannen visiirin tilaukseen niin postikulut on 50£  
crazy.gif

Tuli kyseltyä maililla noita postikuluja, vastaus oli tyyliin "tämmönen tämä meidän järjestelmä on, ei voi mitään". Noh jäipähän sitten tilaamatta pinlock ja visiiri kaverille noitten postikulujen "pomppaamisen" takia.  
033102ass_1_prv.gif

Jaa... oisko antaa vinkkiä kaupasta mistä saa alle 50e L-type visiirin Suomesta? Kirkkaan mä haluun, muita en huolikkaan, arskat, jos tarttee.

52 puntaa näyttäis tuo racevisorssi myyvän... Kaippa mä sieltä tilaan, ellei kotimaasta löydy kannatettavaa.

Eilen tulin jyväskylästä kotia, koko matkan paisto vastapalloon arska. Noh tuli sit ajeltua visiiri auki reilua hunttia melkeen koko matka... Ei hyvä.
Toi racevisors on ihan hyvä mesta.

Oon muuten ite käyttäny mustaa sähköteippiä joskus noitten kirkkaitten visiirien kanssa. Pari raitaa vierekkäin yläreunaan. Auttaa vastavaloon ajaessa.

Racevisors.
Itse olen myös ostanut kyseisestä kaupasta muutaman kerran viisirejä ja on ainakin omalla kohdalla toiminut loistavasti. Joihinkin visiireihin tulee kaupanpäälle visiiripussi.

Onko kukaan tilannu tuolta Race Visors:ista noita aftermarket pelivisiireitä?
Ei ole ainakaan hinnalla pilattu, kun mun pottaan kotiin kannettuna hintaa kertyis vaan vaivaiset 47,03€ (silver mirror).

Onko kukaan tilannu tuolta Race Visors:ista noita aftermarket pelivisiireitä?
Tuli tommonen kultapeilivisiiri tilattua Shoei XR-1000:n. Ei valittamista. Kuten jossain sanottiinkin, vähän tummempi, mitä originaalit. Peilipinnan kestosta en sitten osaa sanoa. Herkästi kerää kyllä sormenjälkiä.

Tulipahan kokeiltua tuo racevisors putiikki. Iridiumia ja kirkasta laitoin vanhojen jo jonkin verran kilometrejä halkoneiden tilalle.

Viime sunnuntaina näpyttelin tilauksen ja tänään tuli saapumisilmoitus postissa. Nappasin visiirit postista mukaan.
Pakkaus oli perus ruskea kuplamuovitasku, mukaan olivat laittaneet pari mikrokuituista puhdistusliinaa.
Orginaalit visiirit tavallisissa Shoein muovikääreissä. Plussat firmalle tämän perusteella.

tuolta recevisors putiikista itsekkin tullu tilattua kulta iridium shoeihin ja kaupan päälle sai vielä mikrokuituliinankin! suomen hinta visiirille oli 95e ja tuolta kuluineen tais olla joku 55-60e jos oikein muistan... toimituskin kesti alle viikon entterin painamisesta!

niin hyvä oli kokemus että uskalsin paremmallekkin puoliskolle suositella ja sekin tilasi AGV visiirin tuolta... taaskaan ei mitään muuta kun hyvää sanottavaa!
062802jumpie_prv.gif

paketti missä tulee on ehkä vähän hurjan olonen ku on vaan paperi pussi tai ns "kirjekuori" mikä on väännetty visiirin muotoon mutta ehjänä noi 2 visiiriä ainakin on tullu!

itse mietin tota aftermarket visiiriä ja päädyin siihen että ei kannata ku se oli jotain 10-15e halvempi tai jotain ja jos se ei sitte kestäkkään tai jos ei vaikka sovi ihan kunnolla ja jää irvistämään jostain...

Suomesta ostin Araihin hopeisen peilivisiirin hintaan 75€. Antavat alennusta noista listahinnoista.

Visiireitä saa todellakin edullisesti puntakaupoista, mutta tuo Racevisors ottaa kohtuulliset toimituskulut.
Ostin Arai type L visiirin 37,50 £ hintaan Offshore Motorcycle Parts kaupasta.
Toimii ebay uk:n alla. vrt Racevisors = 52.49 £ = 40% kalliimpi
Aika iso ero hinnassa, tosin sitä visiiripussia en saannut.

Nopea toimitus tuolla racevisorilla, viime pe tilasin ja tänään (ke) oli visiiri postissa noudettavissa.
bowdown.gif

Vaikka menee hiukan aiheen vierestä, niin kysytään silti: Mitä eroa on "L-type" ja "L-type Max Vison" -visiireillä?
edit. Max visionissa taitaa olla pin-lock valmiina?
Tilaukseen meni L-type ja hinta nykykurssilla inan yli 60€..

Back