Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa paljon!!!Mulla pitäis Arai RX7RR kypärään vaihtaa visiiri, ku ei enää vastapalloon nää mitään. Onks tietoo mistä sais kohtuu rahalla, ku suomitarvikkeena maksaa pitkästi toista sataa...
Mulle tuli viikossa 2 shoein iridiumvisiiriä tuolta. Kahdelle visiirille oli postikulut 16.50£, mutta kun lisää kolmannen visiirin tilaukseen niin postikulut on 50£Racevisors.
Tuolta tuli juuri itselle Shoeiin. Maanantaina tilaus, torstaina kotona.
Alle 80e näytti olevan Araihin iridium ja n.55e smoke postikuluineen, jos katsoin pikaisesti oikein.
Toi racevisors on ihan hyvä mesta.Jaa... oisko antaa vinkkiä kaupasta mistä saa alle 50e L-type visiirin Suomesta? Kirkkaan mä haluun, muita en huolikkaan, arskat, jos tarttee.
52 puntaa näyttäis tuo racevisorssi myyvän... Kaippa mä sieltä tilaan, ellei kotimaasta löydy kannatettavaa.
Eilen tulin jyväskylästä kotia, koko matkan paisto vastapalloon arska. Noh tuli sit ajeltua visiiri auki reilua hunttia melkeen koko matka... Ei hyvä.
Itse olen myös ostanut kyseisestä kaupasta muutaman kerran viisirejä ja on ainakin omalla kohdalla toiminut loistavasti. Joihinkin visiireihin tulee kaupanpäälle visiiripussi.Racevisors.
Tuolta tuli juuri itselle Shoeiin. Maanantaina tilaus, torstaina kotona.
Alle 80e näytti olevan Araihin iridium ja n.55e smoke postikuluineen, jos katsoin pikaisesti oikein.
Tuli tommonen kultapeilivisiiri tilattua Shoei XR-1000:n. Ei valittamista. Kuten jossain sanottiinkin, vähän tummempi, mitä originaalit. Peilipinnan kestosta en sitten osaa sanoa. Herkästi kerää kyllä sormenjälkiä.Onko kukaan tilannu tuolta Race Visors:ista noita aftermarket pelivisiireitä?
Visalasku tuli: 44,56eur, siis Arai L-type. Ostopaikoissa on eroja, Racevisors onkin siis kallis...Tilaukseen meni L-type ja hinta nykykurssilla inan yli 60€..
Jep, helvetin kallis, mutta en löytänyt tuolta mainitsemastasi Offshore Motorcycle Parts kaupasta Arain kirkasta visiiriä, joten pakko kärsiä tuo 60 oravannahkaa..Visalasku tuli: 44,56eur, siis Arai L-type. Ostopaikoissa on eroja, Racevisors onkin siis kallis...Tilaukseen meni L-type ja hinta nykykurssilla inan yli 60€..