visiirin huurtuminen pois

ja se kuka tätä smitin tuotetta käyttää ni kostuttakaa vähä sitä rättii et siit rupee irtoo se vaahto ni sit vast toimii ja sitte ku visiiri iha vaahossa ni pyyhitte vaikkapa vessapareilla ni hyvä tulee
thumbs-up.gif

Entäs noi lätkäkypärien huurteenesto mömmöt?

Ainakin Oakleyn plexi pysyy puhtaana ja kirkkaana vaikka kuinka hallissa huhkis.
Aurinkolaseihin olen käyttänyt Jofan vastaavaa mömmöö.

Noi ei ole kovin kallita / pullo ja varsin riittosia.

Mulla ei mopon visiirien huurtuminen ole ongelma, joten en ole kokeillut.

ORG!WebShopista/Reliatec:ilta ja R.M. Heinollakin niitä tais olla hyllyssä.
Mites sen kiinnittämisen kanssa on? Ostaisin sen mieluiten valmiiksi kiinnitettynä visiiriini! Mä olen ihan Käsi tuollaisten hommien kanssa!
eek.gif
Tuut käymään taas hallilla ni laitetaan se kipsilevyruuveilla kiinni edestä...
biggrin.gif
No jos piirrät taas **tun kuvan mun toiseenkin mopoon, niin ....
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei viiti ihan maalata siihen sitä... Tehdään tarrana..
Mä voin kiinnittää sen sun huurekalvon jos tarvis...
Osaisitkos?
smile_org.gif
Jos mää ostan sen Pin-lockin, niin... Tulee privaa... hetkos....
smile_org.gif
Linkki

Tuolta löytyy pinlock visiiri. Ilmottele, jos tilailet. Ajattelin itekin hommata.

ORG!WebShopista/Reliatec:ilta ja R.M. Heinollakin niitä tais olla hyllyssä.
Mites sen kiinnittämisen kanssa on? Ostaisin sen mieluiten valmiiksi kiinnitettynä visiiriini! Mä olen ihan Käsi tuollaisten hommien kanssa!
eek.gif
Tuut käymään taas hallilla ni laitetaan se kipsilevyruuveilla kiinni edestä...
biggrin.gif
No jos piirrät taas **tun kuvan mun toiseenkin mopoon, niin ....
biggrin.gif
biggrin.gif
Ei viiti ihan maalata siihen sitä... Tehdään tarrana..
Mä voin kiinnittää sen sun huurekalvon jos tarvis...
Osaisitkos?
smile_org.gif
Jos mää ostan sen Pin-lockin, niin... Tulee privaa... hetkos....
smile_org.gif
Linkki

Tuolta löytyy pinlock visiiri. Ilmottele, jos tilailet. Ajattelin itekin hommata.
Aikas järkky hinta, mutta siinähän on koko visiiri mukana! Eikös se Pin-lockki ole semmoinen pelkkä kalvojuttu, joka kiinnitetään jo olemassa olevaan visiiriin?
nixweiss.gif
Tokimotossa sanoivat ettei Suuperttiin tuota saa eli eivät siis tuo sitä maahan.
confused_orig.gif
Paljonkohan tuolta Louisilta tulee rahtikuluja? 2 kpl tulisi tietty edukkaammaksi. Täytyy tutkia tuota.....

Pinlockia kun käyttää niin ei huurusta ole ongelmaa, mutta tuota voisi testata kyllä tuolle tummalla visiirille. Joskus tollasen liinan sain jostain kaupasta, on viel laatikossa avaamattomana...
Miksei tummaan pinlockia? Nuo pinlockithan ei kovin kalliita ole...
Yx
withstupid.gif
kysyy, että ovatko nuo Pinlockit merkkikohtaisia vaiko universaaleja? Siis eikös semmoisen kalvon voi kiinnittää vaikka omaan
033102ass_1_prv.gif
jos haluaa?
tounge.gif

Miten sää ttuttu hönkäilet sen Schuberthin visiirin huuruun, en mä onnistu siinä...älä huohottele
wink.gif

Pinlockia kun käyttää niin ei huurusta ole ongelmaa, mutta tuota voisi testata kyllä tuolle tummalla visiirille. Joskus tollasen liinan sain jostain kaupasta, on viel laatikossa avaamattomana...
Miksei tummaan pinlockia? Nuo pinlockithan ei kovin kalliita ole...
Yx
withstupid.gif
kysyy, että ovatko nuo Pinlockit merkkikohtaisia vaiko universaaleja? Siis eikös semmoisen kalvon voi kiinnittää vaikka omaan
033102ass_1_prv.gif
jos haluaa?
tounge.gif
Varmaa vastausta en voi antaa muutakun siihen seikkaan, että tottakai sen voit pyllyyskin kiinnittää...tosin siitä en tiedä kuinka se estää persiin huurtumisen.
biggrin.gif

Allrightin kuvasto kuitenkin kertoo: Suunniteltu erityisesti sopimaan Arai, HJC, Nolan ja Shoei-kypäriin. Edellyttää reikien poraamista pinnalle tai Pinlock valmiutta.

Oikeastaan schuberthin visiiri ei huurru, se sumenee
smile_org.gif
Mutta yhtä paskasti siitä läpi näkyy

Mä en oikein ymmärrä, S1:sen visiiri ei mulla:
-Kosteallakaan kelillä koskaan huurru/sumene ajossa.
-Eikä kuivalla kelillä milloinkaan.
-Ainoa lievä sumeneminen tapahtuu liikennevaloissa, jos visiiri kiinni.

Toki mulla on tapana aina valoissa odotellessa pitää visiiriä auki, joten tuotakaan ei tapahdu.

Hengitättekö te suun vai nenän kautta, vai mistä johtuu?

Ei oo väliä minkä kautta hengittää. Visiiri on huurussa aina kun lämpötila laskee alle 15 asteen, joskus lämpimämmälläkin. Ajamisessa on tullut sellanen tosi kiva tapa, että visiiri tulee vedettyä auki aina 1,5minuutin välein, jotta saa huurut pois. Tosi helvetin käytännöllistä.

Kerran on visiiri vaihdatettu, kun siitä kuoriutui se "anti-fog", LMAO, kalvo kokonaan pois
033102ass_1_prv.gif

Tuuletusräppänöiden asennolla ei ole väliä.

Optikko liikkeistä huurteenestoaine optik-boy ja toimii!
Suomen jääkiekkomaajoukkueen testin mukaan paras ja
toimivin neste jääkiekkokypärien visiireissä!
062802moto_prv.gif

Optikko liikkeistä huurteenestoaine optik-boy ja toimii!
Suomen jääkiekkomaajoukkueen testin mukaan paras ja
toimivin neste jääkiekkokypärien visiireissä!
062802moto_prv.gif
Jeps, käytän tuota/vastaavaa optikoilta saatavaa suihketta lätkäkypärässä eikä huurru vaikka äijä olisi kuin höyrypäinen
thumbs-up.gif

prätkällä ajellessa on pinlockit niin tummassa kuin kirkkaassakin visiirissä eikä huurru!

Back