factoryrider
New member
ja se kuka tätä smitin tuotetta käyttää ni kostuttakaa vähä sitä rättii et siit rupee irtoo se vaahto ni sit vast toimii ja sitte ku visiiri iha vaahossa ni pyyhitte vaikkapa vessapareilla ni hyvä tulee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LinkkiOsaisitkos?Ei viiti ihan maalata siihen sitä... Tehdään tarrana..No jos piirrät taas **tun kuvan mun toiseenkin mopoon, niin ....Tuut käymään taas hallilla ni laitetaan se kipsilevyruuveilla kiinni edestä...Mites sen kiinnittämisen kanssa on? Ostaisin sen mieluiten valmiiksi kiinnitettynä visiiriini! Mä olen ihan Käsi tuollaisten hommien kanssa!ORG!WebShopista/Reliatec:ilta ja R.M. Heinollakin niitä tais olla hyllyssä.![]()
![]()
![]()
![]()
Mä voin kiinnittää sen sun huurekalvon jos tarvis...Jos mää ostan sen Pin-lockin, niin... Tulee privaa... hetkos....![]()
![]()
Aikas järkky hinta, mutta siinähän on koko visiiri mukana! Eikös se Pin-lockki ole semmoinen pelkkä kalvojuttu, joka kiinnitetään jo olemassa olevaan visiiriin?LinkkiOsaisitkos?Ei viiti ihan maalata siihen sitä... Tehdään tarrana..No jos piirrät taas **tun kuvan mun toiseenkin mopoon, niin ....Tuut käymään taas hallilla ni laitetaan se kipsilevyruuveilla kiinni edestä...Mites sen kiinnittämisen kanssa on? Ostaisin sen mieluiten valmiiksi kiinnitettynä visiiriini! Mä olen ihan Käsi tuollaisten hommien kanssa!ORG!WebShopista/Reliatec:ilta ja R.M. Heinollakin niitä tais olla hyllyssä.![]()
![]()
![]()
![]()
Mä voin kiinnittää sen sun huurekalvon jos tarvis...Jos mää ostan sen Pin-lockin, niin... Tulee privaa... hetkos....![]()
![]()
Tuolta löytyy pinlock visiiri. Ilmottele, jos tilailet. Ajattelin itekin hommata.
Miksei tummaan pinlockia? Nuo pinlockithan ei kovin kalliita ole...Pinlockia kun käyttää niin ei huurusta ole ongelmaa, mutta tuota voisi testata kyllä tuolle tummalla visiirille. Joskus tollasen liinan sain jostain kaupasta, on viel laatikossa avaamattomana...
YxMiksei tummaan pinlockia? Nuo pinlockithan ei kovin kalliita ole...Pinlockia kun käyttää niin ei huurusta ole ongelmaa, mutta tuota voisi testata kyllä tuolle tummalla visiirille. Joskus tollasen liinan sain jostain kaupasta, on viel laatikossa avaamattomana...
Mullahan henki kulkee etu- ja taka kautta ihan yhtä hyvin!Miten sää ttuttu hönkäilet sen Schuberthin visiirin huuruun, en mä onnistu siinä...älä huohottele![]()
Varmaa vastausta en voi antaa muutakun siihen seikkaan, että tottakai sen voit pyllyyskin kiinnittää...tosin siitä en tiedä kuinka se estää persiin huurtumisen.YxMiksei tummaan pinlockia? Nuo pinlockithan ei kovin kalliita ole...Pinlockia kun käyttää niin ei huurusta ole ongelmaa, mutta tuota voisi testata kyllä tuolle tummalla visiirille. Joskus tollasen liinan sain jostain kaupasta, on viel laatikossa avaamattomana...kysyy, että ovatko nuo Pinlockit merkkikohtaisia vaiko universaaleja? Siis eikös semmoisen kalvon voi kiinnittää vaikka omaan
jos haluaa?![]()
![]()
Komppaan, huurtuu se!Uusikin Suupertin visiiri huurtuu!TänäänKIN se tuli testattua.![]()
Juurikin näin. En mäkään ole sitä huuruun saanut, mutta visiirin sisäpinnalle kertyy hetkessä niin paljon kosteutta ettei läpi näe. Pitäisi varmaan läähättää vähemmän liikennevaloissa seisoessa.Oikeastaan schuberthin visiiri ei huurru, se sumeneeMutta yhtä paskasti siitä läpi näkyy![]()
Samoin Conceptin visiiri!Jep. S1:n normivisiiri on PASKA.
![]()
Jeps, käytän tuota/vastaavaa optikoilta saatavaa suihketta lätkäkypärässä eikä huurru vaikka äijä olisi kuin höyrypäinenOptikko liikkeistä huurteenestoaine optik-boy ja toimii!
Suomen jääkiekkomaajoukkueen testin mukaan paras ja
toimivin neste jääkiekkokypärien visiireissä!![]()