• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Visiirin teippaus

OK.

Mä tilasin ton Silverin Araihin... Täytyy katsoa miltä se näyttää, kun se on suunniteltu erityisesti sporttipyöräilijöille, ja ilmeisesti Gessu ei ole sporttipyörä
biggrin.gif

Sinänsä firma vaikutti asialliselta ja pyysivät palauttamaan tuotteen mikäli ei miellytä. Niin ja vastaus tuli ~2tunnissa meilin lähettämisestä.
thumbs-up.gif

Okei, mä maksoin vähän enemmän. Mutta tulipa ajeltua samalla kun hain raumalaisesta kivijalkakaupasta hintaan 25,-

Heillä ei ollut kuin hopeita, joka mun mielestä näyttää enemmänkin kromilta. Jos huomataan sitten liikenteessäkin paremmin?

Jos joku haluaa ostaa multa Sunax Silverin Araihin niin mä voin myydä ton omakustanne hintaan. Muussa tapauksessa palautan sen Saksaan. Ei toiminu mun ajoasennolla
sad_orig.gif

-Ilkka

Schuberth S1:n aurinkovisiirin ylälaitaan laitoin sähköteippiä. Näkymät on vakiona turhan ylös. Nyt voi torjua teipinpalalla matalalta paistavan auringon
Tossa S1:n visiirissä kannattaa ottaa sit se huomioon, että toi surullisen kuulu huurtumisenestokalvo taitaa olla molemmilla puolilla tota aurinkovisiiriä. Ainakin ulkopuolella on, lähti just irti
biggrin.gif

Eli vedin tohon aurinkovisiirin yläreunaan ulkopuolelle tota teippiä ja meinasin sitä linjaa hieman korjata, niin aukaistessa näky lähtevän noi kalvot irti....

Mutta pääasia on että ajaa asiansa kuten entisessäkin potassa.
Tosta teippauksesta on kyllä todella suuri apu vasta-aurinkoon ajaessa.

Teippailinpa itekki visiirin juuri, mustaa leveää sähköteippiä, se o helppo asetella sopivasti ku lähtee irtikin vetämällä kiltisti. Sattui vielä sopivasti että tuo on ihan hivenen läpikuultavaa, eli näkyy hivenen että missä se auringonmöllykkä hohtaa.

Tuli mieleen että periaatteessa voisi maalata visiirin yläreunaan jatkeen kypärän grafiikoista
tounge.gif
On näkynyt maalattuja "bomber-visiirejä" sitenkin, että jätetty vain tulitikkuaskin kokoiset tähystysaukot keskelle. Kukapa sitä ääreisnäköä tarviikaan 200 vauhdeissa..
wink.gif

Back