• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Visiirisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Visiirisi - Mitä käytät vai vaihteletko

• Kirkas on kirkas

Ääniä: 2 66,7%
  • Tumma sen olla pitää

Ääniä: 0 0,0%
  • Iriduim heijastaa takaisin

Ääniä: 0 0,0%
  • Arskat ja kirkas käy kaikille

Ääniä: 1 33,3%

• Ääniä yhteensä
    3
Uusi iridium asennettu tänään kypärään. Huomenna edessä käytännön testit auringonpaisteessa.  
sport05.gif

Italolle kiitoksia !
Tänään 600km lenkki uudella iridium goldilla...
Kuinka olen tähän asti pärjännyt ilman iridiumia  
wink.gif
... todella hyvä auringonpaisteessa, ei tarvitse aurinkolaseja    +cool ulkonäkö  
cool.gif

Tässä taannoin Siekin taisit ihmetellä iridiumin käytännöllisyyttä, mutta nyt taisit itsekin tykästyä?  
smile_org.gif

Edelleenkään, omaani en vaihtais pois...
cool.gif
Näin sitä vanhakin oppii vielä uusia asioita  
cool.gif
Eikö tämä Markku ole sama kaveri joka päivitteli keulimista, nyt kuulemma hytittelee vähän väliä.
033102beer_1_prv.gif
wink.gif

Kirkas ja arskat nykyisin, jos hyvin paistaa. Iridiumi hankinnassa heti kun löytyy kotomaasta.
cool.gif

Kirkas mulla nyt on, mutta pitää käydä tällä viikolla ostamassa tumma tai iridium visiiri! Pimeellä tai sateella sit kirkas visiiri takas kiinni
062802moto_prv.gif

Meikäläisellä on oranssi Shoeissa katuajeluun ja enska kypärän kanssa sorapoluilla käytetään laseja kirkaalla linssillä. Tosin kyllä umpikypäräänkin kirkas visiiri löytyy.

Kun ei tuo luonne anna periksi minkäänlaiselle visiirille.

Sehän olisi sitten sama kuin ajelisi Nissan Micralla sivulasit auki.
wink.gif

Iridiumi on ja pysyy... Pimeällä ja sateella se EI ole paras mahdolllinen, mutta omasta mielestäni näen tarpeeksi hyvin sen läpi silloinkin, joten en ala meiskaroimaan varavisiirin kanssa...

Päiväsaikaan mielestäni ihan ehdoton..näet hyvin ulos mutta sinua näkyy varsin huonosti...Voit silmäillä "liikennettä" ilman että sinun havaitaa silmäilevän sitä...
tounge.gif
033102bebe_1_prv.gif
033102bebe_1_prv.gif
Samaa mieltä ja tuntuu vielä pääkoppakin vähän viileämmältä, ainakin itse huomasin kun vaihdoin iridiumiin.

Mulla on nyt hetken ollu tumma visiiri, mikä toimii ihan ok. Joskus illan pimeyden yllättäessä kyllä hirvittää maantiellä, kun ei taho nähdä mahdollisia eläimiä riittävästi. Pitää yrittää ottaa kirkaskin visiiri tarvittaessa mukaan.

Höh... mulla on punainen. Joskus myös kirkas. Ei aina jaksa vaihdella. Syssymmällä varmaan vaihdan kirkkaaseen.

Mulla 90% käytössä tumma visiiri, ja yllätys ajelen 98% päiväsaikaan, kirkkaan vaihdan esim jos tiedän ajavani iltahämäräs tai yöllä tai sadekelillä.
Tummaan olen tyytyväinen ku on noi näköscreenit niin tumma visiiri ajaa aurinkolasien virkaa.

Kirkas + arskat pidemmillä reissuilla. Tumma on kotikulmilla kruisailua varten.

Yleensä on tumma visiiri, mutta sitten jos tietää matkan jatkuvan myös yöllä, niin silloin kirkas...

Kirkas varustettuna FogCityn kalvolla. Arskoja en pidä muuten kuin kotilolla ajaessa.

Back