• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vitun bike !.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mursu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ulkoasusta tuli mieleen Mikro Bitti
smile_org.gif

Ei mielestäni negatiivinen asia.
Sama asia tuli mieleen, mutta ihan päinvastaisessa fiiliksessä.
tounge.gif

Mutta kappas vaan, uus mopolehti näköjään pläjähtänyt markkinoille. Noinkohan siellä on oikeesti tilaa kolmelle suomenkieliselle lehdelle? Saas nährä kuis noien käy. Onnea vaan uudelle tulokkaalle, täytynee käydä ärrällä kävelyllä joku ilta ens viikolla.

Mikähän tuommoinen jmsnordic lehden takana mahtaa olla? Ei löytäny selain tommoista domainia. Liekö sitten verkko tai serveri tökkinyt.

Eka numero oli ihan ok.Varuste juttu oli vähän syvältä, mutta pyörätestit oli mielenkiintoista luettavaa kun vrt. bikeen.Olivat kyllä ostaneet jutut joltain ulkomaalaiselta mp-lehdeltä.
Testissä oli ainakin MT-01,superDUKE,ryhmätesti zx-12r,busa,XX-1100.Sivuja oli yli 100!!!
ps.eka numero kolahti postiluukusta perjantaina.

Mutta kappas vaan, uus mopolehti näköjään pläjähtänyt markkinoille. Noinkohan siellä on oikeesti tilaa kolmelle suomenkieliselle lehdelle? Saas nährä kuis noien käy. Onnea vaan uudelle tulokkaalle, täytynee käydä ärrällä kävelyllä joku ilta ens viikolla.

Mikähän tuommoinen jmsnordic lehden takana mahtaa olla? Ei löytäny selain tommoista domainia. Liekö sitten verkko tai serveri tökkinyt.
Tilaa kolmelle yleislehdelle ei varmaan pitkään riitä. Toisaalta tämä uusin ilmestyy aluksi varovasti 4 kertaa vuodessa, joten se ei oikein haasta vielä ketään tosissaan.

Jms nordic näyttäisi olevan alan lehtiä jo julkaisseen Strömin pariskunnan 'perheyhtiö', mikä ei sinänsä ole huono tai hyvä asia. Lehden sisältö ratkaisee.
cool.gif

Kun ei ärrältä täältä päin löytyny niin pantiin tilaukseen. Bike tulee kyllä, mutta laadullisesti paremmalle lehdelle on aina tilaa. Moto ei iske niin vaihtoehdot vähissä.. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. On toi lehden tilaushinta kuitenkin melkopieni ja toisaalta kustantaja ei saa mitään jos ei yritä..
idea3.gif

Itse ajatellut perua koko lehden, kun harvoin tulee ostamisen arvoisia artikkeleita. Lueskelen jatkossa ehken kioskilla ja ostan tarvittaessa.
confused_orig.gif

Bike on kieltämättä varsin heikko lehti, mutta antaa nyt vielä kumminkin tilauksen jatkua. MP Maailma vaikuttaa ensinumeron perusteella ihan hyvältä, mutta esimerkkinä varusteiden osto-oppaan tai selkäsuojajutun yhteyteen tehty varustetesti / -vertailu olis ollu tervetullut lisä. Vaikkakin ymmärrettävästi tuommonen testi on hieman isompi projekti...

Vajaan vuoden verran Briteissä viettäneenä tykästyin MCN lehteen, joka on kerran viikossa ilmestyvä sanomalehden omainen pyöräjulkaisu. Hintaa irtonumerolla oli muistaakseni £1.60 ja lehti oli lähes aina mielenkiintoista luettavaa. Näköjään vuositilaus tänne paperiversiona maksais £176.00 ja sähköinen versio £100.00 + ALV.

Tulee tuossa kuitenkin yhdelle numerolle siinä määrin suolainen hinta, että pitäs varmaan epärehellisesti ottaa tuo sähköinen versio porukalla ja jakaa kaikille maksaneille  
biggrin.gif

Yllätys, taas se s**tanan jokavuotinen Master enduro testi.
No, kevät numerossa ompi mopedin huolto (aina se sama öljyt+suodatin)
No, 7 vuotta jaksoin lehteä tilata.
Viime syksynä lopetin tilauksen,enkä oo sitä kaivannut!

Ite ajattelin tilata Biken, mut jospa tilais sittekin ton Mp-maailman! Täytyy käydä tänään kaupas kattomassa et minkälainen lehti on kyseessä! Jos ne tekis sitte pari lisänumeroo jos on tilaajia tarpeeks
crazy.gif

MP-maailma tilattu! Ei oo paha raha...Vuosi 25ekee/4 nroa.Toisaalta sillä saa helposti 3kk seiskat 19,90 mutta sekin tulee mulle.Voi auvoa!!!Vähän mulle tulee...
biggrin.gif
biggrin.gif

Mp-maailma kolahti just postilaatikkoon.
Onnittelin heti itseäni hyvästä valinnasta. Ihan kelpo moottoripyörälehdeltä näytti pikaisen selailun jälkeen.

Odottelin vesi kielellä ed. numerossa luvattua nopeiden matkapyörien testiä... ja mitä vielä: ei ollut lehdessä koko testiä !.

Taisi olla mainoskikka tai nyt on hommat sekaisin ko. toimituksessa...
mad.gif
Tiedon välitystä asiasta:

Ko. testiin valittujen pyörien ehkä mielenkiintoisimman uutuusmallin tuontannon alkua siirrettiin erään pyörässä ilmenneen teknisen ongelman vuoksi, ja tästä syystä testiä ei päästy ajamaan kuten oli tarkoitus. Tässä syy, miksi testi puuttui lehdestä.

Lehden sivuilla lukee näin.
MP Maailman ensimmäinen numero on myynnissä hyvin varustetuissa Lehtipisteissä (R-kioskit, marketit, tavaratalot, jne.) kautta maan tämän viikon perjantaina 28.1.2005.

Kyllä mä olen lehden nähny kaupan lehtitelineessä jo alkuviikolla..
Itse tosin tilasin perjantaina ja maanantaina kolahti laatikkoon.. Ihan hyvä lehti..
062802jumpie_prv.gif

:vihainen:kyllähän tuo kyseinen lehti alkaa olla aikansa
elänyt minun osaltani,minua (varmaan muitakin) ei kiinnosta
mikä kyykkypyörä on in mikä ei oli se lehti mikä vain niin
aina on joku kyykkäpyörä testi ja tietysti radalla tehty
ja huippukuskit sarvissa,tiedän että kenellä on kunnia omistaa
sen kerran voittaja on siitä "ylpeä" mutta se ei todellakaan
palvele meitä tavallisia moottoripyöräilijöitä.

eihän se ole ollenkaan hyvä jos yhdessä lehdessä yritetään
käydä läpi crossista road racingiin aina jää joku gategoria
paitsioon,mielestäni ko:lehti koettaa pitää mahdollisimman laajaa
lukijakuntaa mutta joku crossi testi viimeisessä numerossa menee
yli,käsitääkseni ko:ryhmällä on "parempiakin" julkaisuja olemassa
kuin ko: lehti epäilen että moniko todellinen crossin harrastaja
lukee bike lehteä (tai sitten olen ihan hakoteillä) no onhan
siinnä kyllä aina kaikkien lajien tulosluettelot mutta se ei liene
peruste monillekkaan tilata lehteä.

taitaa jäädä minulle viimeiseksi kaudeksi kun minulle lehti tulee
olen ostanut ulkolaisia julkaisuja ja olen niistäkin saanut enemmän "irti" kuin bikesta vaikka en osaa mitään kieltä en ainakaan saksaa mutta kuvien katselukin on mukavampaa
kun on sellaisia kuvia mikä minua kiinnostaa.

Back