VN 900 miten pelittänyt?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ja.p.i
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ja.p.i

New member
VN 900 miten pelittänyt?

Itellä on VN 900 vuosimallia 06. Taisi olla 5 kpl suomessa
Toiminut todella hyvin eikä mitään vikoja ilmennyt.
Normi öljyn vaihdot tehty joka kevät ja ei kun ajamaan..

Miten on muilla kyseisen menopelin kanssa mennyt ajelut?
 
Täältä löytyy -09 Custom S.E.
Toista kautta omistuksessa.
Toimii aina vaan paremmin, kun vaihdoin öljyn motul 5000 -> motul 5100.
Pelaa vaihteet paremmin...

Öljyt olen vaihtanut syksyisin ennen talvisäilytystä, mutta tästä asiasta väittely ei taida olla kovin hedelmällistä :D

-Vellu
 
Ei ongelmia täälläkään, 2010 -mallinen pyörä. Jarruletkut päivitin teräspunosletkuiksi tälle keväälle. Etenkin etujarrun tuntuma parani selvästi.
 
Täältä löytyy -09 Custom S.E.
Toista kautta omistuksessa.
Toimii aina vaan paremmin, kun vaihdoin öljyn motul 5000 -> motul 5100.
Pelaa vaihteet paremmin...

Öljyt olen vaihtanut syksyisin ennen talvisäilytystä, mutta tästä asiasta väittely ei taida olla kovin hedelmällistä :D

-Vellu

Sama juttu öljyn suhteen. On tullut käytettyä samaa merkkiä jo parisen vuotta..
 
Ei ongelmia täälläkään, 2010 -mallinen pyörä. Jarruletkut päivitin teräspunosletkuiksi tälle keväälle. Etenkin etujarrun tuntuma parani selvästi.

Tuota jarruletkun vaihtamista täytyy harkita itsekin, tuntuma kun on aika pehmeä kovemmassa jarrutuksessa..
Mistä hankkisit letkut?
 
len yrittänyt metsästää Yoshimura Japan tri cone sliparia 1000 K6:een järkevään hintaan tuloksetta.

Etsimällä löytyi kuitenkin naapurimaasta liike, josta Japanin malleja saa kohtuu hintaan verrattuna kotimaisiin. Omalle jäisi hintaa rapeat 500, mikä on Suomen hintoihin verrattuna lähes 50% alle ovh:n

Myyjä tilaa niitä Japanista vähintään 5 tilauksen erissä(ei siis samaa mallia, vaan yleensäkin valmistajalta), jolloin hinta pysyy "hyvänä".

Olisiko talven aikana muilla kiinnostusta päivittää putk
 
Tuota jarruletkun vaihtamista täytyy harkita itsekin, tuntuma kun on aika pehmeä kovemmassa jarrutuksessa..
Mistä hankkisit letkut?

Stormilta hankin letkut, oli valmis pyöräkohtainen sarja. Hinta oli aiemmin 55 eur / letku, nyt näyttää vähän hinta nousseeen, mutta edullisempi kuin Kawasakilla uudet kumiletkut kuitenkin. Letkujen valmistaja on sveitsiläinen? http://www.speedbrakes.ch/vertrieb.html. Samalla vaihtui ilmausnipat näihin: http://www.storm-motor.fi/mp-tarvik...t/jarruosat/speed-bleeder-nippa-m7-x-10-30mm/
 
Stormilta hankin letkut, oli valmis pyöräkohtainen sarja. Hinta oli aiemmin 55 eur / letku, nyt näyttää vähän hinta nousseeen, mutta edullisempi kuin Kawasakilla uudet kumiletkut kuitenkin. Letkujen valmistaja on sveitsiläinen? http://www.speedbrakes.ch/vertrieb.html. Samalla vaihtui ilmausnipat näihin: http://www.storm-motor.fi/mp-tarvik...t/jarruosat/speed-bleeder-nippa-m7-x-10-30mm/

Ok.
Tulikin Stormille käynti..
Ovatko nuo automaattiset ilmausnipat toimivia?
Itse olen käyttänyt ilmauksessa kumiletkua jossa toisessapäässä polkupyörän venttiili
 
Ok.
Tulikin Stormille käynti..
Ovatko nuo automaattiset ilmausnipat toimivia?
Itse olen käyttänyt ilmauksessa kumiletkua jossa toisessapäässä polkupyörän venttiili

Ainakin nuo on helppoudessaan ja toimivuudessaan loistavat. Jarrunesteenvaihto noiden vaihtamisen jälkeen on enemmän kuin helppoa. Varmasti alkuperäisilläkin pärjää, mutta helpottaa nuo ainakin operaatiota.
 
Back
Ylös