Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.motorcycledaily.com/16march06_vulcan900.htmTervehdys!
Onko kukaan sattumut näkemään testejä/arvosteluja jossain julkaisussa vn 900:sta?
Jos on niin missä?
Jaa, se on sitten kaikkien VN900:n ohjekirjojen kuorissa 10R:n tms. ohjekirjat.. Minä kun ajattelin että se minkä itse sain oli sattumakappale.No pitäis kai olla hiljaa, kun en mitn tajua...
En ole löytänyt kuudetta vaihdetta , enkä huomannuut niitä yli 170 heppaa. Perkele mä en löydä edes ketjuja tästä.
Nuo kaikki minulle osasi kertoa uusi hieno suomenkielinen manuaali, joka postiluukusta tänään putkahti...
No, ei silti, englanninkielinen korjaamo-opaskin on viturallaan:Soitin Sumekolle ja lupasivat laittaa uuden manuskan heti, kun kirjapaino on saanut virheensä korjattua. Syssymmällä siis, epäilen ma.
Ymmärsinkö oikein, että sääsit hihnaa löysemmälle? Jos näin, niin pystytkö sanomaan mihin hihnan kireys noin näppituntumalla asettui? Tuntuu itsellä olevan myös tosi kireäksi säädetty. Sen saa suht voimakkaasti painaen liikkumaan mitta-asteikolla vajaat puolitoista pykälää.Jo mä aattelinkin että miten jumalauta toi remmi on vedetty niin kireelle että soi. Sehän oli tiukka kuin lattarauta. Hyvä että tuli otettua oma järki käteen.
Mulla menee nyt voimakkaasti painamalla ehkä reilu 2 pykälää. Korjattu ohje sanoo 2-3 pykälää, mikä tuntuu näpillä olevan järjellinen kiristysarvo.Ymmärsinkö oikein, että sääsit hihnaa löysemmälle? Jos näin, niin pystytkö sanomaan mihin hihnan kireys noin näppituntumalla asettui? Tuntuu itsellä olevan myös tosi kireäksi säädetty. Sen saa suht voimakkaasti painaen liikkumaan mitta-asteikolla vajaat puolitoista pykälää.
Kiitti kommenteista! Itse muistan kiinnittäneeni huomiota tuohon vaihteiston ääneen jo jossain 200km paikkeilla. Tämä tosin lienee "periytyvä ominaisuus". Esim. kakkosella n. 40km/h nopeudessa se kuuluu selkeästi. Kun nopeuden nostaa viiteen kymppiin, niin vähenee. Tätä se on tehnyt lähes uudesta asti eikä kilometrit siihen ole muutosta tuoneet. Paitsi että tuntuu voimistuneen... Toisaalta kun sitä seuraa aktiviisesti, siihen kiinnittää luonnollisesti aikaisempaa enemmän huomiota. Kerro, jos tuo öljyn vaihto auttaa asiaa.No, pitää pitää peukkuja ettei nämä liittyisi toisiinsa, mutta aika volinaa voimansiirto pitää. Pitää kokeilla vaihtaa 50:set öljyt ja katsoa vaikuttaisiko asiaan ja lueskella tuota jenkkifoorumia. Nykytila muistuttaa tätä:
Kuuluuko sulla terävää vinkunaa esim 80 km/h viitosella? Sama ääni tulee kaikilla vaihteilla ja kuuluu 0-100 km/h välillä, seuraa moottorin kierroksia. Täysin riippuvainen onko veto päällä, eli kytkin pohjassa ääni katoaa täysin.Kiitti kommenteista! Itse muistan kiinnittäneeni huomiota tuohon vaihteiston ääneen jo jossain 200km paikkeilla. Tämä tosin lienee "periytyvä ominaisuus". Esim. kakkosella n. 40km/h nopeudessa se kuuluu selkeästi. Kun nopeuden nostaa viiteen kymppiin, niin vähenee. Tätä se on tehnyt lähes uudesta asti eikä kilometrit siihen ole muutosta tuoneet. Paitsi että tuntuu voimistuneen...
Vien pyöräni pajalle maanantaina ja pyydän löysäämään hihnaa. Mistä sait ongittua tuon korjatun speksin "2-3 pykälää"?
Ei voi sanoa, että terävää vinkunaa. Meteliä kuitenkin. Riippuu hyvin paljon kierroksista, eli kakkosella noin 40km/h, kolmosella 60km/h jne... Pitää tosiaan vielä kokeilla tuota samaa, mitä testasit (eli pyörä paikallaan) ja kuulostella voimansiirron mutinat.Kuuluuko sulla terävää vinkunaa esim 80 km/h viitosella? Sama ääni tulee kaikilla vaihteilla ja kuuluu 0-100 km/h välillä, seuraa moottorin kierroksia. Täysin riippuvainen onko veto päällä, eli kytkin pohjassa ääni katoaa täysin.