Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Allekirjoitan täysin JG:n ohjeenKokeile Mobil Delvac MX 15W-40 öljyä, sillä on monessa koneessa kilinät ja kolinat vaimentunut, sen lisäksi että loota ja kytkin toimivat herkemmin. Kysy niiltä jotka sitä ovat kokeilleet, Delvaccia haukkuvat yleensä ne jotka eivät ole sitä edes kokeilleet. Itse en muuta enää koneeseen laittaisi. Väinössä on vielä nuo hydrauliset venttiilin nostimet jotka alkavat kilkattamaan, kun koneeseen alkaa kertyä likaa tarpeeksi, paras ja halvin lääke on Delvac likaa poistamaan.
Mietippä miksi se pinta laskee kun kone käy.Lainataan tätä vanhaa topiccia.Ostin juuri -92 1500 se väinön ja tarrassa jossa kerrotaan öljymäärä(2,7 ltr filsun kanssa)Tarkistussilmässä tuo määrä näkyi lähllä full merkintää,mutta kun konen käynnisti niin seb jälkeen lasissa ei näkynyt öljyä.Mikäköhän se on oikea öljymäärä?
Eikös ohjekirjassa sanottu, että annetaan seistä käynnistyksen jälkeen muutama minuutti, että kerkiävät valua taas alas, ja kurkataan silmää kun pyörä on pystyssä?
Tottakai mä näin tein.Eilen luin jostain jenkkiforkilta että se on 3,7ltr jos kone aivan kuiva.
Tottakai mä näin tein.Eilen luin jostain jenkkiforkilta että se on 3,7ltr jos kone aivan kuiva.