Voi kerpeleen halvattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kurapolku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kurapolku

New member
miten tonne shoppiin pääsee sisälle? onko kirjautuminen muuttunut? vanhat tunnukset ei toimi!
veryangry.gif

Ihan niinku ois sama ongelma ittelläki! Olin muka ihan varma salasanasta ja koitin kaikki kymmenen "varaversiotaki" vaan eipä vaan vörki... Asiakasnumero löyty kyllä ihan dokumentoituna, eli ei siinä kohti ainakaan vanhan kuupa voi sekoilla
crazy.gif

Vai liekkö Italo viime kerran kimppatilauksesta viisastuneena poistanu meikäläisen tunnukset?!? t.hankalan sitkee asiakas
tounge.gif
baaa.gif

Itsellä toimi seuraavasti:
Klikkasin "Shoppi"- ikkunaa
Sitten sivun vasemmassa reunassa esim "ajovarusteet".
Näitä kun klikkaa, niin aukeaa toisenlainen sisäänkirjautumis-ikkuna

Kyllä, olen samaa mieltä, että hankalaa on. Asiakasnumero, joka pitää muistaa itse, lisäksi vaikeuttaa hommaa... höh...

Toivottavasti tämä rakentava palaute auttaa asiaan!

Olen pahoillani, mutta en voi sille mitään, että nyt on olemassa kaksi shoppia, meidän ja muiden. Se, että uusi muiden shoppi aukeaa siitä shoppi-sanasta suoraan, eikä meidän, johon täytyy vielä klikata erikseen on tietty lisämutka matkassa.

www.reliatec.com johtaa suoraan .ORG! WebShoppiin

Toki sekin aiheuttaa hankaluutta että on asiakasnumero, käyttäjätunnus ja salasana, mutta jokatapauksessa ne pitäisi tilattaessa olla käsillä. Systeemi kuitenkin muistaa jokaisen tekemät ostokset ja siten kukin voi helposti tarkistaa, mitä on tullut hankittua.

Hommaa pyritään helpottamaan lähiaikoina, mutta koettakaa kestää.

Jos vaikkapa kännykkään tallentaa nuo tunnarit, niin aika hyvin pysyy tallessa.

t. .ORG! WebShoppilaiset

Ihan niinku ois sama ongelma ittelläki! Olin muka ihan varma salasanasta ja koitin kaikki kymmenen "varaversiotaki" vaan eipä vaan vörki... Asiakasnumero löyty kyllä ihan dokumentoituna, eli ei siinä kohti ainakaan vanhan kuupa voi sekoilla
crazy.gif

Vai liekkö Italo viime kerran kimppatilauksesta viisastuneena poistanu meikäläisen tunnukset?!? t.hankalan sitkee asiakas  
tounge.gif
baaa.gif
Siinä sisäänkirjautumissivulla siis .ORG! WebShop sivulla on kohta, josta voi tilata omat toimivat tunnuksensa. Mitään ei ole poistettu. Asiaan on voinut vaikuttaa se, että illalla shopin hinnasto ajettiin uusiksi kesken kaiken ja silloin kukaan ei pääse shoppiin. Normaalisti ajot ajetaan aamuyöllä, jolloin se ei häiritse ketään.

Kokeilepa noilla ohjeilla, jos onnistuisi.
wink.gif

Jos ei onnaa, niin pistä mulle meiliä tai privaa.

t. Spagu

Olen pahoillani, mutta en voi sille mitään, että nyt on olemassa kaksi shoppia, meidän ja muiden. Se, että uusi muiden shoppi aukeaa siitä shoppi-sanasta suoraan, eikä meidän, johon täytyy vielä klikata erikseen on tietty lisämutka matkassa.
Tuossahan se eilen tökki ku yritin tunkea vääriä juttuja vääriin paikkoihin  
baaa.gif
Kyllä se sitten pelitti ihan normaalisti ku otti vähän rauhallisemmin ja Anselmi avitti
wink.gif

Meillähän on kaikilla org:ssa "Muistiinpanot" Tänne kun tallettaa tämän asiakasnumeron (ja tarvittaessa käyttäjäsanan, salasanan ja vielä osoitteenkin www.reliatec.com) niin pelkkää copy - paste menetelmää käyttäen pääsee aika vaivattomasti siihen oikeaan  
tounge.gif
.ORG! WebShoppiin.

Back