• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VRSCA V-rod

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Honda_VFR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Honda_VFR

New member
Tarkoitus olisi vaihtaa japanilainen muovipulkka HD:n VRSCA:han.. Onko joukossa kenelläkään kokemusta kuinka pitkää siivua tuollaisella jaksaa ajella, meneekö 300km helposti ilman suurempia paikkojen puutumista ym..? Olen 187cm pitkä, ja eihän tuo V-rod kooltaan mikään hirvittävän iso laite ole kuitenkaan.. Pitkäjalkaisena ja - kätisenä vähän pelottaa se, että saako tuossa kunnon ajoasentoa jotta viihtyisi vähän pidempäänkin tien päällä...
 
Kyllä virtsarakkoonkin saa kilkkeitä joilla saa ajoasennon säädettyä mieleiseksi jollei se sitä ole valmiiksi.
 
Rodin jalkatapeiksi saa siirtoversioita jalkatilan lisäämiseksi. Ohjaus tankojakin löytyy (Fechling) eri parametreillä. Perus Rodin tankillisella pääsee n.200km, eli pakosta tulee jaloiteltua.
 
Minulla on DX eli Night Rod Special jossa toki tapit ja tanko vähän eri paikoissa vakiona - mutta itsellä (182cm) ei kyllä pääse paikat puutumaan tankkausvälillä. Hyvin vetää sen 250 km. Matkanopeudet on toki vähän erilaiset kuin edellisellä XX:llä...
 
Kyllä Rodit ihan ajettavia laitteita ON. Itellä oli vuoden verran -06 mallin Street Rod ( Jota ei enää tehdä ) . Eli tapit oli EI Custom tyyliin persiin alla ja lisätapit pykäsin Rosteriputkesta taivutellun hässäkän päihin. "Hässäkkä" tuli kiinni pienillä lattaraudoilla Syylärin ala pultteihin, eli oli normirodiin verrattuna enämpi ajoasentoja. Tankillisella tosiaan ajo n. 250km max.
smile_org.gif


Ajomukavuus nykyiseen -09 Electraan ei likimainkaan samaa luokkaa Rodeissa. TOKI biket täysin eri kategoriassa. Pikku plexi Rodiin kans hyvä, koska suht ärhäkkä HD, mutta kovemmissa nopeuksissa ravistaa kuskia aika paljon. Yksin ajossa oli ihan OK laite, mutta 2 päällä ei kovin "Vakaa" .
idea3.gif
 
Mikähän siinä on, että juurikin ko. laite miellyttää silmää ja yksi olikin kiikarissa viime syksynä, kun pyörän vaihto oli ajankohtainen.

No, priimakuntoinen kuvassa oli naarmuinen luonnossa ja päätin pysyä merkkiuskollisena Triumph miehenä, mutta läheltä piti, ettei Rodilla mentäisi tänä suvena. Kukas sen sanoo, ettei vielä mennäkin jonain tulevana.
 
Back
Ylös