Vtr 1000

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep: Todella näppärä laittaa kiinni kun koko etukate lähtee kerralla. Saa hyvin johdotukset piiloon.
Ballastin kiinnitin sinne ilman ohjain torven sisäpuolelle. Sai todella nätisti jemmaan. Voin kuvatuksia jonnekin tyrkätä lähipäivinä.

Tuo minun X-sarja on halogeenipitkällä, joten vain yksi ballasti, mutta mahtuisi se toinen sinne toiselle puolelle todella helposti.
 
Kattelin tuossa just samthunder:n kuvia veturista... Ihan mielenkiinnosta kysyisin että näkyykö tollaset katevilkut mihinkään?? Olis itelläkin suunnitteilla vähän muuttaa vilkkuja pienempään päin alkuperäsistä. Mut se on vielä suunnitteluasteella.

Nyt tällä hetkellä keskitytän koneen laittamiseen ja purkamiseen.... Muuten olis "pullat hyvin uunissa" mut pieniä vastoinkäymisiä tullut eteen. Työkiireitten ja muitten tekosyitten takia on kannet nyt vasta purussa ja menossa koneistukseen (kunhan saan ne p***keleen kannenpultit irti suosiolla joku päivä)! Nyt on jo kaks laatuhylsyä halennu yhteen ja samaan kannenpulttiin ja vielä se jurottaa paikallaan hievahtamattakaan. Menee hermo!!! Huomenna haettava taas uus hylsy ja kunnon tuurna. Sillä ja lekalla kun antaa pientä pusua pultin päähän nii eikohän jotain tapahdu!!
mad.gif
Luulis siinä alkavan pulttia vituttamaan ettei antanu periks ajoissa... Jos ei muu auta niin sitten kylmästi otettava porakone ja kanta pois pultista.

Toivotaan että mahdolliset lisähepat antavat edes jollain tavalla vastinetta rahoille ja palaneille hermoille...
biggrin.gif
 
Kattelin tuossa just samthunder:n kuvia veturista... Ihan mielenkiinnosta kysyisin että näkyykö tollaset katevilkut mihinkään??
Eivät näy. Auringon paisteessa hyvä jos erottaa. Hämärässä toki. Tosin noi on jotkut auton kylkivilkut ja sisällä 5w polttimot. Mutta luulisin että moto käyttöön tehdyissä olis kirkkaampi polttimo.

Mutta tärkeintä on että se takaa tuleva tietää mitä aiot tehdä, muun pystyy itse ennakoimaan.
Senpä takia laitoin Kellermanit taakse.
 
No niin vähän epäilinkin etteivät hirveesti erotu... Mutta siitä huolimatta ovat ihan tyylikkään näköset! (Eikös se ole tärkeintä...
wink.gif
)
 
Akkua lähdin kyselemään pyörään -02 ja meinasi veri pysähtyä, Yousan akusta pyydettiin 197-204 euroa. Aika edukas
biggrin.gif
Sain sitten en muista nimeä, mutta ei chinalaista mallia niin hintaan 125 euroa. Hieman helpotti mutta on arvokas akku pyörään tuo 200 euron Yousa.
 
Joo kuulin kanssa että halvimmillaan sais akun 55 euron paikkeille. Mutta aattelin että jos sitten se olis kunnollinen toi kalliimpi
nixweiss.gif
tiedä sitten niiden kestävyydestä, onko mitään eroa-
 
Joo saa nähdä ny kui polvillaan toi akku on käynnistyksissä kun tuli xenonikin hankittua.
 
Sami:

Pläräsin sun kuvia tolta albumista ja olit pistäny kuvan veturista valot päällä.
Onko toi 6000 vai 8000k xenoni väriltään, ja pitkähän se oli? Toinen mikä iski silmään oli toi parkki, mimmonen siellä o?

Ittelle tuli tilattua xenoni 8000k mutta lähivaloina..
 
Sami:
Onko toi 6000 vai 8000k xenoni väriltään, ja pitkähän se oli? Toinen mikä iski silmään oli toi parkki, mimmonen siellä o?
Siis tuo on lähivalo ja 6000K.
Pitkä on tossa mun versiossa halogeenilla ja näyttää muuten ihan kynttilältä xenonin jälkeen.

Tuo minun parkki on halogeeni versio perinteisestä 5w lasikannasta.

Saa tosiaan nähä sitten käytännössä miten tuo akku tykkää kun käynnistelee, mutta ei ainakaan talli käynnistyksissä ole pahaa tykänny.
 
Samthunder, ihan mielenkiinnosta mistä tuo alakate on ja oisko siitä parempia kuvia?
 
olisko se tollanen:

Ittellä on kuvan mukainen power bronzen alakate, juur sain kiinni -

Powerbronze
p%5Cpw_F82366_Z.jpg


Motohell
e2_4_0801_1b7.jpg
 
Samthunder, ihan mielenkiinnosta mistä tuo alakate on ja oisko siitä parempia kuvia?
Alakatteen tilasin saksan Ebaystä. On melko samanlainen kun tuo motohellin tuotos.

Power bronzen olisin halunnu, tai ehkä vielä mielummin pyramidin, mutta niillä muoveilla on kilohinta sen verran korkeella että jäivät väliin.

Saan parempia kuvia kunhan saan sen maalarilta.
 
Hermothan menee kun ajokauden alku menee pitemmälle vaan... pakkasta on...
Mutta mitäs rengasta on alla VTR kuskeilla ja miten on toiminut ??
 
itsellä metzelerin z4. kokemusta ei vielä ole, mutta kehuttiin hyväksi kombinaatioksi kestävyyttä sekä kuitenkin rata-ajoon soveltuvaa pitoa
 
Mulla viimekaudella edessä metzeler Z4. Toimii kaikkeen. ainakin minun kohdalla. Tuli ajettua pitkiä matkoja. rataa. kaupunkia, kuivaa ,märkää. Radalla toimi ainakin minun vauhdeissa, paineet vaan sopiviksi ja rengas lämpimäksi. Ei muuten sula alle edes helteellä.

Toisin kuin takanen, BT-014 vanhan mallinen. Pitoa kyllä märälläkin ihan järjettömästi. Kilsoja kesti huonosti, mutta pitoa oli. Kuumana ratapäivänä tahtoi olla melko sulaa..
Nyt takana Michelin pilot road 2ct. Hyvin toimi ainakin syksyllä.

Kevät karkeiden jälkeen on tarkoitus vaihtaa sekarengastus tälle kesälle michelinin Pilot Power 2CT renkaisiin, niidenkin pitäisi toimia kuuleman mukaan kaikkialla.
 
Kävin tänään pistämässä tankin täyteen, valo vilkkui. Upposi n 12 litraa bensaa. Tankin pitäisi olla 19 litrainen. Mites muilla, Pitääkö tankki liruttaa loppuun että saa ihan täyteen. Eipä oo ennen tullut ongelmaa, ettei osaa tankata
biggrin.gif

Palkit mittarissa nousi täyteen, mutta putosi nopeasti alaspäin.... Tietenkin pitää ajaa nyt taas tankki tyhjäksi ja katsoa paljonko pääsee, mutta
nixweiss.gif
 
Back
Ylös