Rattaat siellä ääntelee moottorin sisällä.Mä kanssa tota viheltämistä pelkäsin ku olin ihan varma et joku nokan laakeri laukeemassa.no vein sit maahantuojalle näytille ja ne sano et kauniistihan tää käy... eli ominaisuus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rattaat siellä ääntelee moottorin sisällä.Mä kanssa tota viheltämistä pelkäsin ku olin ihan varma et joku nokan laakeri laukeemassa.no vein sit maahantuojalle näytille ja ne sano et kauniistihan tää käy... eli ominaisuus.
Siinä kuvat. Ensimmäisessä takapytty TDC:ssä ja jälkimmäisessä etupytty tarkasteltuna taaemma sylinterin nokkien merkeistä. Ja toki myös moottorin vasemmalta puolelta ajoitusmerkistä ihan varmuuden vuoksi.Ei muutakun sekava kuvasepustus vaan näkyville niin minäkin ymmärrän... Kun nyt en edes tiedä missä kiristäjät ovatten...![]()
Ohje ilman kuvia.Itelläki pitäs vaihtaa kiristimet. Kuvallinen step-by-step ohje ois kova juttu. Kannattanee varmaan vaihtaa manuuaaliset kiristimet, jos vaihtoon alkaa? Jenkkifoorumilta löytyy kyllä jonkinlainen vaihto-ohje, mutta oispa sama suomeksi.
Minun vtr:n nykiminen ja pätkiminen väheni merkittävästi kun vaihdoin vapari-ilmansuodattimen vakioon = eli seokset ovat olleet laihalla huolimatta dynojetin suutinsetistäEi pitäis nykiä. Apuna voisit kokeilla synkata kaasarit ja tai säätää tps-:ssää.Kuinka monella veturi nykii tasakaasulla... Tavallaan pätkii tai yskii?
Osta vakio ja tummenna se... Itekkään en tykkää noista kuplamalleista oikeastaan missään pyörässä... Itte oon niin lyhyt että tuplaäksässäkin tuplakupla nosti kaiken melun kypärään...Tietääkö kukaan mistä sais VTR:ään tumman/mustan NORMAALIN pleksin?
Tuplakuplaa en halua, on niin ruma. Selailin ebay:ta, mut ei sattunu silmään muuta ku noita double-bubble malleja..
Helpottaa hommaa, jos purat kotelon pois tieltä. Samalla vaihtuu kätevästi ilmaputsarin suodatinelementti.Vielä pitäis vaihtaa etummaisen pytyn nokkaketjunkiristin, ja siin hommassa pitää jo purkaa ilmeisesti ilmanputsarinkotelo pois tieltä?
Tietääkö kukaan mistä sais VTR:ään tumman/mustan NORMAALIN pleksin?
Tuplakuplaa en halua, on niin ruma. Selailin ebay:ta, mut ei sattunu silmään muuta ku noita double-bubble malleja..
sanoi:Entisenä veturikuskina hihkasen että extrat platinatulpat löytys vielä hyllystä jos on tarvetta. pista meilaten jos tarvetta on - timo.ketola ( ät ) gmail.com
ja kytkinkopan tiiviste myös![]()