Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ittellä oli kanssa Huonot jarrut!! Mutta homma parani sillä kun purin ja putsasin jarrusatulat!! Eli siis ihan osiin mäntineen kaikkineen!!! Sieltä sitte löytykin kaikenlaista kivaa... muunmuassa sellaista öljyn ja veden muodostamaa oikein paksua tahnaa!! Sinne satulan pohjalle jää vesi makaamaan eikä se tule pois vaikka nesteet vaihtaisi!! Muuta kuin purkamalla... Ja sama ongelma oli minulla myös sekä kytkimen työsylinterissä että takajarrussa... Mutta sen jälkeen on kaikki pelannut moitteettaOnkos kukaan foorumin VTR:n omistajista vaihtanut mopoonsa jarruosia? Omassani on jo Pazzon kahvat ja Goodridgen letkut. Nyt tuli vielä ostettua K1 Gsx-r:n 6 mäntäiset Tokicot satuloiksi ja saman mopon jarrupääsylinteri. Koitan ensiksi ainakin pelkillä satuloiden päivityksellä, mutta jos ei riitä niin sitten myös tuo sylinteri.
Satulat ainakin ovat bolt-on, sylinterin kanssa saakin sitten varmaan vähän painia.
Oman veturin jarrut ovat kyllä luokattomat. Saa puristaa rystyset valkosina kahvaa ja silti ei pysähdy ja kun vauhti hidastuu niin eturengas heti lukkoon. Yhdet huonoimmista jarruista mihin on tullut törmättyä isommissa pyörissä. Palat on ok kunnossa, jarrut ilmattu. Ei siis vikaa sielläkään päässä.
Mulla on Devilin High Rise kannut ja on ihan samanlaiset takaapäin ja nousee samalla tavalla. Oisko sulla joku turannut vaan tuota hiilikuitu look-a-like mattoa siihen päälle tai sitten noita saa myös hiilikuitupinnalla?
sanoi:aijjaa
Tos kuvaPutkista ei tietoo minkä merkkiset?![]()
Kiitos tiedosta mä kans tuumin että oisko toi hiilikuitu laitettu jälkeenpäin en muistanu liikkees kysyä.Mulla on Devilin High Rise kannut ja on ihan samanlaiset takaapäin ja nousee samalla tavalla. Oisko sulla joku turannut vaan tuota hiilikuitu look-a-like mattoa siihen päälle tai sitten noita saa myös hiilikuitupinnalla?
Joo lähteehän noista muhkeet sounditsanoi:aijjaa
Tos kuvaPutkista ei tietoo minkä merkkiset?![]()
On varmasti jysäkät äänet noilla. Kaverin Ducatissa on samannäköset(merkkiä en muista) ja sillä kyllä kelpaa. Ihan kiva noilla omilla modeillakin tuli.
Tuli muutes mieleen että nouseeko puoleenväliin lämmöt tämmösellä +10 asteessa ajellessa? Minulla siihen cold viivan yläpuolelle ainoastaan. Tyhjäkäynnillä ja kaupungissa sitten puoleen ja flekti lähtee pyörimään. Termari vika vaiko ominaisuus?
Tänään huomasin, että pyörä "kalkattaa" tyhjäkäynnillä kytkin ylhäällä.
Kun kytkimen painaa pohjaan kalkatus häviää.
sanoi:Minkähän ihmeen takia tuo kaasu pitää aina tuolleen runttaamalla runtata pohjaan? Vai oliko samassa myös kaasuvaijerin vetokoe?![]()
Kyl toi oma ainaki pelaa ihan ok. Kytkin irrottaa ja ei mitään häikkää.Mutta mistäs johtuu se, että kun veturi seisoo pari vuorokautta tallissa, sen täräyttää tulille ja ykönen silmään> sammuu kun kytkin ei ole irrottanu vaikka kahva pohjassa?? Sen jäljeen toimii normaalisti kun tuo "rysäys irrottaa sen.
Taidan paristi pumpata kytkintä niin jos se sillä kummenis. Kokemuksia muilta?
Heh, en edes tarkastanu mitkä tuolla on, oli vaan oletuksena. Löytyy multa sellaisetkin ledeinäMulla on takavalopolttimoina semmotteet isot lasikantaset?
Onko mulla epänormaalit vai ostikkonää väärät ledit?
ettei vaan lue siinä savun ulostulo reiän yläpuolella MIVV,on niin saman näköiset kun minun pöntöt.