Timberline
New member
Veikkaan akkua, on todennäköisesti vaihtokunnossa. Mulla on 03-mallinen ja teki samoja vinkeitä pari vuotta sitten huonolla akulla.
Akku on uusi ja mitattu että virtaa on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veikkaan akkua, on todennäköisesti vaihtokunnossa. Mulla on 03-mallinen ja teki samoja vinkeitä pari vuotta sitten huonolla akulla.
Akku on uusi ja mitattu että virtaa on.
Michelin pilot road 2 on toimineen ihan hyvin, vaikkakin ovat touring-renkaan. Ei o lipsuneet sateellakaan. Myyjä suositteli pilot power 2 tuon v2 vuoksi, mut otin riskin ja kokeilin ja ainakin omassa rauhallisessa ajossa on toimineet
Noniin piti oikein tulla tänne ihmettelemään kun alkaa omat avut olla loppu... että mikähän VTR:ää vaivaa kun alkaa nykimään sitä enemmän mitä kone lämpiää. Lähtee kylmänä ryypyllä käyntiin kuin palmun alta, mutta kun hetken päästä ryyppyä vähentää niin tyhjäkäyntikierrokset tippuu alle tuhanteen ja kone käy todella vaivalloisesti, yleensä sammuukin melko nopeasti. Ajamaan jos uskaltautuu niin alussa vetää ihan ok mutta tasakaasulla alkaa nykimään sitä rajummin mitä pidempään ajaa. Nykimisen laatu tuntuu olevan melko tasaista että tuntuu kun toinen sylinteri ei saisi soppaa/kipinää kunnolla. Moottoritieajossa missä hanaa tarvii avata vähän enemmän yli satasen vauhtiin tuntuu menevän melko normaalisti ja kulkupuoltakin löytyy.
Olen tähän mennessä puhdistanut ilmansuodattimen, säätänyt TPS-anturin 510 ohmiin ja tarkastanut tulpat, jotka oli melko tummat mutta ei kovin pahasti karstoittuneet. Onko tässä nyt edessä kaasareiden synkkaus/puhdistus vai mistä moinen ongelma voi johtua?
Ja tuntuisi että tämä on ilmestynyt talven jäljiltä, kesällä/syksyllä toimi vielä hyvin, mitä nyt melko paljon putkessa paukuttanut jo pidempäänkin...
VeTuRin jarrumaailma on ihmettelyn alla. Vakiojarruthan ovat tunnetusti surkeat. Tuntuma hirvittävä ja lopputulos myös.
Teräspunosletkut tilasin jo. Nyt pähkäilen Tokicon 6 mäntäisten ja F4i 4 mäntäisten välillä. Superhawk forumia oon lukenu varmaan koko päivän.
Myös jarrupääsylinteri on vaihdettava. Tuntuu siltä että jokaisessa on muokattavaa, mutta F4i pääsylinteri on varmaan "way to go". Katsotaan mihin päädytään...
. Mutta minkähänlaisen mittariston siihen sais nyt asennettua? Täytyis olla kohtuu pienikokonein ja mieluusti kohtuu helppo johdotuksien puolesta. Infoa siinä ei tarvisi pakosti olla kuin nopeus, mehumittari ja lämpö. Katellu nuota ulkolais foorumeja, mutta jos joku olis tämän jo tehny ja osais suositella jotakin niin olis puoli valtakuntaa.