• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

VTR 1000f ja slipari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jiitu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jiitu

New member
Katselin tuossa yoshimuran slipareita veturiin. Ulkomailta kun tuollaset näyttäs saavan ihan mukavaan hintaan. Kyllähän V2 sellaiset ansaitsee.

Rehellisesti myönnän, etten ole mikään rakentelijatyyppi, joten pakko kysyä tyhmiä: Mitäs muuta tarttee ostaa, jotta saa säädöt kohdalleen? Uudet suuttimet? Ilmeisesti ei tarttisi investoida PC:n? Ja kuinka isotöinen homma tuo kaikkineen on, kun ammattilainen sen tekee:

Eli siis lyhyesti, kuinka suuriin lisäkustannuksiin pitää varautua, jos ajaa liikkeeseen sisälle valmiit putket kainalossa ja vilauttaa visaa?

Mulla on näköjään maksanut sliparin ja suutinsarjan asennus penkitys ja säätö 156euroo,kylläkin pari vuotta sitten mutta tuskin nuo hinnat nyt ihan älyttömästi on muuttunu.

Missäs päin teetit nuo hommat?
Itellä olis säädätys edessä
buttrock.gif

Moi,asennus ja penkitys työt on tehty joensuussa mp-mestassa voin kyllä suositella kyseistä paikkaa jos tulee käyntiä täällä päin. Laitetaans nyt tähän samaan pientä kyselyä veturi kuskeille että onko siellä tallien nurkissa tullut tehtyä virityksiä/muutoksia pyörään talven aikana.Mulla on tullut laitettua pyramidin alakate,minivilkut taakse,katevilkut eteen,kilpitelinettä muokattu vähän pienemäksi,katteet uuteen maaliin,suora tanko ja vanteen reunoja on vähän jynssätty.Nyt ois sit viellä jonkun näkösen tarrasarjan etsintä käynnissä.

Itelle laitoin leovincen hipipet ja vilkut menee myös vaihtoon.
Onko teme66 kuvaa etuvilkuista ja kilpitelineestä?

Mulla olis kuule sulle musta tuplakupla tuohon! Sopii ihan pirun hyvin punaseen pyörään.
Ollu käyttämättömänä jo pidemmän aikaa.
Oli vajaan viikon käytössä.
50 egee

Moi,asennus ja penkitys työt on tehty joensuussa mp-mestassa voin kyllä suositella kyseistä paikkaa jos tulee käyntiä täällä päin. Laitetaans nyt tähän samaan pientä kyselyä veturi kuskeille että onko siellä tallien nurkissa tullut tehtyä virityksiä/muutoksia pyörään talven aikana.Mulla on tullut laitettua pyramidin alakate,minivilkut taakse,katevilkut eteen,kilpitelinettä muokattu vähän pienemäksi,katteet uuteen maaliin,suora tanko ja vanteen reunoja on vähän jynssätty.Nyt ois sit viellä jonkun näkösen tarrasarjan etsintä käynnissä.
kyselit veturikuskien tekemistä muutoksista... mulla tuli hommattua kans alakate mut vähä sirompi ku pyramidin valmiste, sit underi ois nyt mallattu paikoilleen vielä pitäis kilpiteline tehä ja maalata nuo osat ja muuttaa tuota perää ylemmäs ja keulaa laskee jos sais kääntyvyyttä vähä parannettua ja öhlärin jouset keulaan ja vanne teipit ajattelin pyöräyttää ja jos sais hommattua hi-pipet tai tekis ne väliputket et sais pöntöt ylemmäs ja oishan tuota mut jos jättäs ens talvekskii tekemistä... laittas vaikka jonku upside down keulan radiaali jarruilla ja vaihtas kaasarit ruiskuun ja... nooh ens talveen vielä pitkä aika...

Tuli kanssa hankittua underi tuolta motohell:iltä.
Onko muilla kokemusta sen istuvuudesta?

Mistähän mahtais veturiin löytää katteeseen kuulvat tarrat, kun omasta ne puuttuu?

LeoVincen paketis tuli mukana jotkut reikälevyt...
Onko ne pakopainetarkoitukseen vai?

omaani tilasin tankintarrat ja etukatteen tarrat molemmin puolin hintana 55e ja paikkana moto-seinäjoki.
suosittelen...

Back