• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vuoden 2007 mallit esittelyssä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Koris
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin jos nyt nähtäs niitä oikeita kuvia..
wink.gif

R1-forum.com:ssa oli juttua, että tulevat heti siihen aikaan kaikki kuvat ja speksit esiin. Sen näkee sitten 23 aikaan.

Ei ainakaan vielä mitään näy...
Edit: Tuossa olikin joku linkki. Hyvältä näyttää, kuten aina Yamahat.
062802jumpie_prv.gif

tuli katsottua... tekniikafriikeille "must" -ostos kiloluokassa.
juuttuvapituinen imupuoli voi olla keskialueen kannalta hyvä...

noita taka-jalkatappeja en het huomannutkaan...pitää kurkkia uusiks (saiskohan niitä tarvikkeena..?)

Hmm.. mielenkiintoista, viisventtiili kansi on hylätty. Neliventtiili tilalle, vihdoinkin tajunneet miten koneen saa samalle tasolle muiden kans.

Oli kyllä aika pieniä uudistuksia. Olisi nyt edes joku uusi malli tullut tai jotakin.

Oli kyllä aika pieniä uudistuksia. Olisi nyt edes joku uusi malli tullut tai jotakin.
Öö
confused_orig.gif
Pieniä muutoksia, R1:ssä esim.? (Varmaan tarkoitit kautta koko tuotannon, mua nyt kiinnostaa kuitenkin vain pari mallia)

- Aikaisemmin kone oli 20 -venttiilinen, nykyään 16 -venttiilinen. Pieni muutos?
- Kokonaan uudet nokat (melkein pakkokin, kun venttiilimäärät muuttuu).
- Fly-by-the-wire, pieni muutos?
- Luistokytkin, ok ei mikään iso muutos, mutta selkeä parannus.
- Muuttuvapituiset imukanavat, pieni muutos?

Ulkoisesti ei mitään isoja muutoksia ollut, mutta tekniikka on se mikä kiinnostaa. Ainakin mua. Ja noi on isoja muutoksia mun mittapuussa.

Öö
confused_orig.gif
Pieniä muutoksia, R1:ssä esim.? (Varmaan tarkoitit kautta koko tuotannon, mua nyt kiinnostaa kuitenkin vain pari mallia)

- Aikaisemmin kone oli 20 -venttiilinen, nykyään 16 -venttiilinen. Pieni muutos?
- Kokonaan uudet nokat (melkein pakkokin, kun venttiilimäärät muuttuu).
- Fly-by-the-wire, pieni muutos?
- Luistokytkin, ok ei mikään iso muutos, mutta selkeä parannus.
- Muuttuvapituiset imukanavat, pieni muutos?

Ulkoisesti ei mitään isoja muutoksia ollut, mutta tekniikka on se mikä kiinnostaa. Ainakin mua. Ja noi on isoja muutoksia mun mittapuussa.
Itse yhdyn kyllä tähän!!

Hmm.. mielenkiintoista, viisventtiili kansi on hylätty. Neliventtiili tilalle, vihdoinkin tajunneet miten koneen saa samalle tasolle muiden kans.
Kyllä ne Yamahan "ongelmat" moottoripuolella ovat nimenomaan se ala-, ja keskikierroksilla oleva väännön puute. Tällä venttiilien määrän muutoksella saatetaan (ehkä, en tiedä) saada asiaan jotain parannusta mutta pääsyy siihen ongelmaan on lyhytiskuinen moottori, jolta osin tämä uusi moottori on valitettavasti täysin sama kuin vanhakin.

Muuttuvapituuksisilla imukanavilla Yamaha yrittää nyt korjata tuota keskialuetta. Mielenkiinnolla kyllä odottelen vääntökäppyröitä.

Back