Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei tulisi?Tuleekohan ne kuvat tuonn missä vaiheessa? Tuskin heti 23:00.
Tommonen punamusta R1 ois komee!
Täältähän ne jo löytyy, tosin ei mitään uutta muuta kuin R1 ja lieviä kosmeettisia muutoksia FZ6:een...Ei ainakaan vielä mitään näy...
Joo, allekirjoitan ton kyllä täysin.Aika paha pettymys. Ei voinut välttyä "siinäkö ne nyt sitten oli?"-fiilikseltä.
No, olihan siellä yksi konkreettinenkin muutos: takajalkatapit alempana uudessa mallissa.... lieviä kosmeettisia muutoksia FZ6:een...
Heh, naamataulu muistuttaa aika paljon 02-03 mallin ulkonäköä......lieviä kosmeettisia muutoksia FZ6:een...
Kuin myös.Joo, allekirjoitan ton kyllä täysin.Aika paha pettymys. Ei voinut välttyä "siinäkö ne nyt sitten oli?"-fiilikseltä.
ÖöOli kyllä aika pieniä uudistuksia. Olisi nyt edes joku uusi malli tullut tai jotakin.
Itse yhdyn kyllä tähän!!ÖöOli kyllä aika pieniä uudistuksia. Olisi nyt edes joku uusi malli tullut tai jotakin.Pieniä muutoksia, R1:ssä esim.? (Varmaan tarkoitit kautta koko tuotannon, mua nyt kiinnostaa kuitenkin vain pari mallia)![]()
- Aikaisemmin kone oli 20 -venttiilinen, nykyään 16 -venttiilinen. Pieni muutos?
- Kokonaan uudet nokat (melkein pakkokin, kun venttiilimäärät muuttuu).
- Fly-by-the-wire, pieni muutos?
- Luistokytkin, ok ei mikään iso muutos, mutta selkeä parannus.
- Muuttuvapituiset imukanavat, pieni muutos?
Ulkoisesti ei mitään isoja muutoksia ollut, mutta tekniikka on se mikä kiinnostaa. Ainakin mua. Ja noi on isoja muutoksia mun mittapuussa.
Kyllä ne Yamahan "ongelmat" moottoripuolella ovat nimenomaan se ala-, ja keskikierroksilla oleva väännön puute. Tällä venttiilien määrän muutoksella saatetaan (ehkä, en tiedä) saada asiaan jotain parannusta mutta pääsyy siihen ongelmaan on lyhytiskuinen moottori, jolta osin tämä uusi moottori on valitettavasti täysin sama kuin vanhakin.Hmm.. mielenkiintoista, viisventtiili kansi on hylätty. Neliventtiili tilalle, vihdoinkin tajunneet miten koneen saa samalle tasolle muiden kans.