• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Vuoden mp-turhake?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRRami
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ekaksi mulle tuli mieleen ne karvat kypärän peitoksi, mut sekin on niin halpaa lystiä, ettei turhakkeeksi kelpaa...

Kai se suurin turhake (eikä edes halpaa lystiä) olisi sitten racing-henkinen 1-osainen nahkapuku niillä jotka ei tosissaan aja kilpaa...ja näyttää naurettavalta mutterilla/snägärillä/kaupunkiajelussa...
Nojaa, onkohan toi sittenkään niin turhake? Samaan syssyyn vois sanoa esimerkiksi selkäpanssarin olevan turhake. Mutta kyllä ne nahat suojaa vaan enemmän ku goret ja tietty 1-osanen on turvallisempi ku 2-osanen. Jos haluaa turvallisuuteen panostaa nii ei se mun mielestä ihan turhaan mee.
omg.gif

Ekaksi mulle tuli mieleen ne karvat kypärän peitoksi, mut sekin on niin halpaa lystiä, ettei turhakkeeksi kelpaa...

Kai se suurin turhake (eikä edes halpaa lystiä) olisi sitten racing-henkinen 1-osainen nahkapuku niillä jotka ei tosissaan aja kilpaa...ja näyttää naurettavalta mutterilla/snägärillä/kaupunkiajelussa...
Nojaa, onkohan toi sittenkään niin turhake? Samaan syssyyn vois sanoa esimerkiksi selkäpanssarin olevan turhake. Mutta kyllä ne nahat suojaa vaan enemmän ku goret ja tietty 1-osanen on turvallisempi ku 2-osanen. Jos haluaa turvallisuuteen panostaa nii ei se mun mielestä ihan turhaan mee.
omg.gif
Samaa mieltä, itsellänikin on 1 osainen kyttyräpuku vaikka en rataa ajele tai kilpaile - kyllä kunnon ajovermeet on hyvä olla ihan tuolla liikenteessäkin.

Ei kai tuo lämpöjen takia tuossa ole? Siis oikeasti, vaan nesteen tirskumista/ulos hikoilua varten.

Ei kai tuo lämpöjen takia tuossa ole? Siis oikeasti, vaan nesteen tirskumista/ulos hikoilua varten.
No en mä tiedä, ihan turhakkeelta tuntui omaan järjenjuoksuun
biggrin.gif

"It simply fits straight over your Brake or Clutch resevoir keeping it well protected and cosy warm too!"
Niin juuri, tarkoitin ihan tuota samaa, eli myynti-ilmoitusta. Jokuhan noita kuitenkin sitten ostaa jarrunestettä lämmittämään.
biggrin.gif

omg.gif
Samaa mieltä, itsellänikin on 1 osainen kyttyräpuku vaikka en rataa ajele tai kilpaile - kyllä kunnon ajovermeet on hyvä olla ihan tuolla liikenteessäkin.
Naurettavalta näyttäminen kunnollisissa ajovarusteissa? 1-osaisessa nahkapuvussa? Snägärillä/mutterilla?

Tuo on vähän samankaltainen syndrooma kuin pukukauhu yleensäkin. Jotkut ei kerta kaikkiaan pysty laittamaan esim juhlapukua päälle vaikka kaikilla muilla olisi. Joku (?) voi nähdä ja mitä se sitten ajattelee. Hohhoijaa.

^^Ulkonäön takiahan noita laitetaan, mullakin on hallilta löytynyt hikinauha omassa mopossa
tounge.gif

Tosin jotkut sanoo sen suojaavan jarrunestettä auringonvalolta lämpö/säteily...

biggrin.gif

"It simply fits straight over your Brake or Clutch resevoir keeping it well protected and cosy warm too!"
Heh, lämpeneekö joku esine, kun sille pistää villapaidan päälle?
biggrin.gif
No kai ne nesteet lämpiää kun oikein pirusti jarruttelee..
tounge.gif

biggrin.gif

Heh, lämpeneekö joku esine, kun sille pistää villapaidan päälle?
biggrin.gif
 No kai ne nesteet lämpiää kun oikein pirusti jarruttelee..
tounge.gif
Helkkari tosiaan. Kiehumistahan se edistää! Pitääpä ottaa pois moinen turhake

(ja maanantaina on varmaan nesteet silmillä)

Joskus aikoinaan törmäsin sivustolle, missä myytiin motoristeille spändäreitä mistä lähti letku. Tää letku sit ois pitäny pujotella lahkeesta ulos. Ei tarvi erikseen pysähtyä kuselle.

Back