Viimeisin Alppi story löytyy tuolta:
http://www.ducatibikes.com/index.php/Alpit
http://www.ducatibikes.com/index.php/Alpit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja niin hemmetisti...Taitaa poika tykätä pizzasta...![]()
12Olisikohan tullu kaksi tippaa, jossain Hämeenlinnan kohdalla mutta muuten oikein mainio keli.12, Busa vai R1?![]()
Kiitoksia paljon kaikille palautteesta. Ensi vuonna sitten Kalliovuorille - jos rahat riittääJoo hyvä stoori ja kuvat.
Finnlinesista:
Itellä oli meno 6.7. ja paluu 29.7. noilla nopeimmilla paateilla. Ohjaus ja palvelu kannella oli erinomaista. Mennessä mopot sidottiin henkilökunnan puolesta ja mopot oli laitettu ammattimaisesti kiinni. Takas tullessa tuo palvelu oli lopetettu ja kommentti oli että uusi ohjeistus on että henkilökunta ei saa koskeakaan mopoihin! Tuona meno-paluu välisenä aikana joku pienipäinen (suomalainen) motoristi oli esittänyt väitteen että henkilökunta oli kaatanut ja/tai naarmuttanut omaa mopoaan kiinnityksen yhteydessä! No paluumatkalla sidonta tehtiin itse ja liinojen käytössä opastettiin henkilökunnan toimesta kiitettävästi.
Safka oli ihan ok, paluumatkalla tosin korkeintaan keskinkertaista. Aika kului ihan kohtuullisesti tosin niitä suomalaisia lehtiä tai lehtiä ylipäätään kannattaisi laittaa puotiin myyntiin, menekkiä varmasti olisi.
Laiva itsessään on kyllä siisti mutta n. vuoden vanhaksi laitteeksi kulumisen jälkiä oli yllättävän paljon. Osin tuo johtuu ihmeellisistä materiaalivalinnoista (lähinnä lattiamateriaaleissa) ja osin haisee se kiire jota valmistumisaikataulu aikanaan toi. Samoin suihkutilojen suunnittelijalta on unohtunut vanha totuus että vesi valuu alaspäin...
Kokonaisuutena kuitenkin positiivinen kokemus.
Paljon parjatusta Superfastista ei ole kokemusta kuin kreikkalaisten ajoilta. Pientä ymmärtämystä heruu virolaisten suuntaan jos nyt kuultu huhu pitää paikkansa että fastin ex-miehistö on käytännön pilana tulppailut laivan viemäreitä lähtiessään ja noita rassattiin 3-4 kk ennen kuin ne taas saatiin kunnolla toimimaan...
Gavia-Stelvio yhdistelmä tuli ajettua omalla reissulla mutta toiseen suuntaan. Gavia on erityisesti kapeudessaan kyllä omaa luokkaansa kuin mikään muu pätkä jota on tullut ylös ajettua... Meillä sää noina(kin) päivinä oli loistava ja vaikka ennakkosuunnitelmista poiketen reitti ajettiin siirtymänä XX:llä kakspäällä kaikkien kamojen kanssa niin vaikeusastetta voi pitää ihan kohtuullisena. Ehdottamasti käymisen ja ajamisen arvoinen pätkä.
Bledistä omakohtaiset kokemukset ovat luokkaa turistihelvetti / kierrettävä paikka mutta ajankohta muutama vuosi sitten oli lähempänä heinäkuun loppua eli porukkaa, lähinnä sitä NL-kylttistä, oli riittävästi liikenteessä.
sanoi:Kiitoksia paljon kaikille palautteesta. Ensi vuonna sitten Kalliovuorille - jos rahat riittääKuulemma nuo Superfastin viemärit eivät toimi vieläkään ja koko toiminta on ollut tappiollista ensimmäisestä Tallink viikosta lähtien.
Eikä ihme: tuossa tulomatkalla jututin yhtä rahtaria, joka menee säännöllisesti yli ja kommentti oli että kun sopimus fastin kanssa loppui vuoden vaihteessa, niin ikinä eivät nouse siihen laivaan... Oma kokemus on että tason romahdus omistajan vaihdon yhteydessä oli täysin totaalista - ihan kaikessa.
Finnlinesista: Suihkuissa pisti sama ilmiö silmään: vesi kulkee myötämäkeen paremmin kuin vastamäkeen. Onneksi se vesi pysyi kuitenkin omassa "kaukalossa". Toisaalta jos vertaa Finnlinesia vanhaan hyvään "Superfastiin", niin pidin sitä jopa parempana.