• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

W...n w...u!

Myrskylintu

New member
Älkää ikuna poratko syylärin kylkeen katkennutta koristekotelon kiinnitysruuvia irti, ainakaan ilman rajoitinta poranterässä! Nyt on syylärin kyljessä reikä ja matka jatkuu jäähdytinkorjaamolle. ("Juu juu, osaan kyllä itte laittaa mopoa, ei tartte neuvoa" asenne koki taas kolauksen...) Mieli tekis
freesmiley.php

Onneks on klubin kokkarit lauantaina "Tsadissa"...

Vie helevettiläine, roiskuuhan se ku rapataan
smile_org.gif

Mythbusterssissa korjasivat vuotavan syylärin raa'alla kananmunalla.. tiiä sitte kannattaako suositella vai ei..
biggrin.gif

Laita se ruuvi jonkin tiivistemassan kanssa kiinni. Pitää taatusti.

"Laita se ruuvi jonkin tiivistemassan kanssa kiinni. Pitää taatusti."

Toi on kyllä ihan hyvä neuvo. Itse korjasin " vuotavan syylärin moottorinkokoamis silikonilla, hyvin ajo kesän ajan. tosin vaikuttaa kyllä siltä että on helppo ja nopea korjata jäähyttimiä korjaavassa paikassa joten onpahan sitten kuin uusi.
Älä itseäsi säti, alkuperäinen ongelma, eli reiän puute on korjattu
biggrin.gif

[Toi on kyllä ihan hyvä neuvo. Itse korjasin " vuotavan syylärin moottorinkokoamis silikonilla, hyvin ajo kesän ajan. tosin vaikuttaa kyllä siltä että on helppo ja nopea korjata jäähyttimiä korjaavassa paikassa joten onpahan sitten kuin uusi.]

juaalton eihän vaan D675:n syyläri vuotanut
confused_orig.gif

[Toi on kyllä ihan hyvä neuvo. Itse korjasin " vuotavan syylärin moottorinkokoamis silikonilla, hyvin ajo kesän ajan. tosin vaikuttaa kyllä siltä että on helppo ja nopea korjata jäähyttimiä korjaavassa paikassa joten onpahan sitten kuin uusi.]

juaalton eihän vaan D675:n syyläri vuotanut
confused_orig.gif
morjes pet
smile_org.gif
Ei suinkaan vaan yhden speed triplen joka mulla oli joitakin vuosia sitten. Todellakin "korjaus" kesti useita kuukausia. En usko että se olisi ihan heti vuotamaan käynytkään mutta varmuudeksi vaihdoin syylärin talven aikana. Siinä vinkki jos sattuu matka katkeamaan pietarin päätiellä ja triumph dealerilla ei ole syyläriä hyllyssä
biggrin.gif

No tällaiset ohjeet sain syyläripajaltakin. Uudet kierteet säiliöön asti, kannaton ruuvi kehiin ja liimaa kierteisiin. Luajan kiitos, pääsi helpolla...
confused_orig.gif

Back