Wanhasta Jawasta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Terve. Ajattelimme proidin kanssa laittaa faijamme vanhan Jawa CZ:n vm -56 kuntoon 50v-lahjaksi... Olisiko tietoa mistä saisimme tilattua siihen uutta osaa? Tarvitsisimme ainakin kytkinlevyt, latausreleen, takarattaan ja ketjunkiristimet... Kiitos etukäteen!

http://www.jawashop.com/
tuolta ainakin, jawan osat on halpoja, ei tule kalliiksi.
-eeko
cool.gif

Veteraanimoottoripyöräklubin siivuilta löytyy "JAWA"-sakki merkkikerho. Veikko Koski, Marttilankatu 11 B 17, 04260 Kerava. Puhelin 0400-743 296 ; veikko.koski@pp.inet.fi

Toimii myös museoajoneuvotarkastajana. Tietää kaiken tarvittavan Jawoista ja enemmänkin. Jos ei löydy palikoita hyllystä, niin osaa varmaan antaa vinkin keltä kysyä.

Jyväskylässä myös Jawa-osia nrosta 0500-648826.
Ja rompetoreillahan myös hyvä tarjonta ympäri maan.

Loistovehje muuten, itsellänikin vm-61 sportti tallissa.
smile_org.gif

No huh huh JIMJAK tuota viimeistä kommenttia.Minä kun luulin olevani ainoa CKCF:n väestä jolla ei ole lääkitys kohdallaan...

"Minä kun luulin olevani ainoa CKCF:n väestä jolla ei ole lääkitys kohdallaan... "

biggrin.gif
Mitähän kaikkea vielä Clubin porukasta paljastuukaan..?

eek.gif

"Minä kun luulin olevani ainoa CKCF:n väestä jolla ei ole lääkitys kohdallaan... "

biggrin.gif
 Mitähän kaikkea vielä Clubin porukasta paljastuukaan..?

eek.gif
Niin, onkohan meillä kenelläkään lääkitys aivan tarkalleen kohdallaan? Minullahan talli on täytetty ainoastaan keskari-Kawoilla, joten sinänsä lääkityksen taso on kohdallaan, mutta minulla on sitten tuo tuuliklasivimma
tounge.gif

Vimmapa hyvinkin juu,ja joskus kovastikin työllistävin seurauksin.Mutta jopa kertyy kilometrejäkin,toisin kun eräille...

Raato kerkes ensin.Kyllä minäkin olisin epäilly, että onko kellään kohdallaan.
Saattas lentää sieltä ulos, jos olis miedot tabletit........

mulla on teho- ja rottahurmio. lääkitys siis kohdallaan. riippuu lääkityksen arvioijasta sekin.

Back