Wanhat GSX-R:t?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matrix
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Muistaakseni noihin 85 - 87 mallin 750R:iin menee vastaavan ikäluokan 1100R:n lohko kiinni "heittämällä".  
wink.gif
Eikä eroa vakio 750:seen huomaa päällepäin; mutta peli kyllä kulkee sen jälkeen aika iloisesti "750:ksi".  
062802moto_prv.gif
 
cool.gif
  Tiedä sitten miten uudemmissa.
 
Semmonen tuli mieleen, et onko tällasessa tonnisatkussa tullu uutena mukana jonkinlainen työkalusarja? Jos sellanen on ollu, niin missä sen paikka on, ku tuntuis olevan senverran ahtaat paikat, ettei mukaan sovi rasselitukkoa suurempaa kilkettä...
withstupid.gif
 
Osta ihmeessä -91 tai -92 1100r, on nimittäin sen verran kestävä kone ettei tarvii sen takia ainakaan murhetta kantaa, lämpöjen kans ei mitään ongelmia! Itselläni on sellainen nyt kolmatta kesää ja ei mitään vikaa, mitarissa 52tkm ja olen toinen omistaja ja on muuten täysin alkuperäinen ja 99% virheetön! Kehuvat jotta kestää virittäessäkin 250hv kevyesti ja vasta yli 300hv mentäessä hajoamisia on tapahtunut, joten alkuperäiskuntoisena ikiliikkuja! Se työkalu sarja on takavalon alla, takapenkki pois niin sieltä löytyy kumilenkillä kiinnitettynä!
buttrock.gif
 
Se onkin kahdella pultilla kiinni, se takasatula, etummainen jakkara ensin pois ja sen jälkeen takajakkarasta pultit irti niin sitten pitäs löytyä!
 
Täällä varsin perusteellinen juttu eri vuosimallien -85...-00 eroista, testaajana mm. Kevin Schwantz. Pitkä stoori, mutta jos legendaarinen 750 kiinnostaa, niin mielenkiintoista luettavaa.
 
Siitä takasatulan irrotuksesta vielä,siinä etusatulan pohjassa on paikka tille kuuskolo avaimelle millä saa sen takasatulan irti tien päällä,ainaki tuossa omassa 92:ssa.
 
Siihen työkalusarjaan pääsee tienpäällä käsiksi sillä etupenkin pohjassa olevalla kuusiokolo avaimella
033102beer_1_prv.gif

Mikään ei ole niin järkevä kuin japonialainen insinööri
tounge.gif
 
Back
Ylös