• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Wappuparaati Oulu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kallokas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vappu lähestyy tänäkin vuonna. Oulun .Org! porukka kokoontuu torstaina 1.5 Haapalehdon Shellille. Lähdetään sieltä letkassa Raksilan marketeille klo 13.15 ja liitytään paraatiin. Ajetaan muun porukan mukana Muhokselle, startti klo 14.00 :orgmp:

Vappu lähestyy tänäkin vuonna. Oulun .Org! porukka kokoontuu torstaina 1.5 Haapalehdon Shellille. Lähdetään sieltä letkassa Raksilan marketeille klo 13.15 ja liitytään paraatiin. Ajetaan muun porukan mukana Muhokselle, startti klo 14.00 :orgmp:

Eihän se foreca aivan hellettä Vapunpäivälle lupaile, mutta mikäli muutama aste sentään on lämpöä, eikä mössöä satele niin ajan kyllä. :orgmp:

Ulkolämpömittari on kuitenkin plussalla, mikä on positiivista. Eikä sääennuste lupaa sadettakaan, joten :orgmp:

Hei

Onko se niin että reitiltä ei saa poiketa? Ois helppo mennä kotia Metsokankaalle jos reitti menee automuseon kautta. Muuten en aio osallistua liian pitkä matka näin kylmällä..

Lämpimämpi kai tuola ny on ku mitä eilen oli. Eilen kolme lumisadekuuroa sattui mun 300km aamupäivälenkin varrelle. Pariin kertaan pkti välillä kaffitella ja sormia sulatella:kääk:

Täältä voisi yksi ensikertalainen ilmoittautua mukaan. Tulen Shellille, jos vain olosuhteet sallivat. Vapun viettäminen opiskelijana on melkoista hommaa. :D

Täältä voisi yksi ensikertalainen ilmoittautua mukaan. Tulen Shellille, jos vain olosuhteet sallivat. Vapun viettäminen opiskelijana on melkoista hommaa. :D
Sekaan vain joukkoon iloiseen. Minä lähen tästä pikkuhiljaa päristelemään Shellille.

Itse kans ensikertalaisena voisin osallistua. Kelikin näyttää tällä hetkellä ihan kohtalaiselta.

Back