• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

WDW 2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
ajamalla tietty
062802moto_prv.gif

gdyniasta kohti ITA

Meikäläinen on sen verran neiti, että laitan pyörän rekkaan/trailerille, varmaan motologistica, ja menen autolla perässä. Siellä kun tulee oltua sit 4-5 vkoa putkeen niin autollekin on käyttöä.

Olen ollut unkarin Ducatiin yhteydessä ja niilllä on kuulemma hotelli varattu 200m rannasta ja 1,5km päätapahtuma alueelta. Hotellilla on vartioitu parkki alue ja kuulemma ilmastointi joka huoneessa. Tällä viikolla mun pitäisi saada tietää onko siellä miten tilaa ja missä hinnoissa pyöritään. Voin laittaa tänne foorumille sitten infoa jos jotakin kiinnostaa asia.

Ne hullut on kuulemma tekemässä dvd:n niiden reissusta Budapestista Misanoon. Niillä on mm. epävirallinen kisa siitä kuka ehtii ensin perille (nopea ja normaali ryhmä). Niiden mentaliteetin ja lompakon koon tuntien matkalle voi jäädä joku henkilö ja jos se vielä hengittää niin panee heti tilaukseen uuden fillarin.

Olen ollut unkarin Ducatiin yhteydessä ja niilllä on kuulemma hotelli varattu 200m rannasta ja 1,5km päätapahtuma alueelta. Hotellilla on vartioitu parkki alue ja kuulemma ilmastointi joka huoneessa. Tällä viikolla mun pitäisi saada tietää onko siellä miten tilaa ja missä hinnoissa pyöritään. Voin laittaa tänne foorumille sitten infoa jos jotakin kiinnostaa asia.
Oliko sulla lisätietoa hotelleista ja hinnoista?

(saadaan aihe ylös)...
mime

nopea kun olin , varasin misanon läheltä( booking.com kautta ) majoituksen jo joulukuussa silloin hinta 70e yö..... nyt sama hotelli samanlainen huone 300e ! lievä korotus  
biggrin.gif

Elikkä hotellin info:

Hotel Royal***
Via Garibaldi 23
47843 Misano Adriatico

En tiedä paljon huoneet tällä hetkellä maksavat, mutta siellä on muitakin Ducatisteja. Varmasti on kalliimpaa tällä hetkellä nuo hotellit kuin kuukausia sitten. Itse maksoin 150€ kolmesta yöstä, mutta varasin tämän jo aikaa sitten.

Itse olen siellä ne 10-13.6, jonka jälkeen alpeille kiertää serpentiinejä joksikin aikaa.

Siis jotkut teista jai paitsi
biggrin.gif

Siella myos tuli yksi raato kun joku oli kaatunut jonkun tourin alussa heti radan ulkopuolella. Oli kaantynyt kuulemma radalta tielle ja siina oli sopivasti vahan hiekkaa ja siita kundi heitti itsensa maahan ja niska taittu tien sivulla olevaan metalli kaiteen tukeen. Pidettiin hijainen minuutti tapahtuman jalkeen kun se tuli jarjestajien tietoon.

Paasin sit samoihin kuviin kun Nitro, Fabrizio ja Bayliss kun vahingossa loysin avonaisen oven varikko alueelle ja fillari sai myos nimmarit Baylissilta ja Haydenilta.

Seuraava on kuulemma 2012, joten sita odotellessa.

kyllä oli aika siisti tapahtuma...kaikinpuolin!!
se kilinän,kolinan ja mörinän määrä 24h vuorokaudes pisti kyllä
biggrin.gif
biggrin.gif
 !!!

Back