• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Windstopper aluskerrasto?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PikkuMyy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oletteko pitäneet WS-kamoja ihan suoraan ihoa vasten vai välissä jotain ihan perinteistä teknistä väliasua? Tuli itsellekkin hommattua Motonetistä Timeless -merkkiset Windstopperit.

Samat timelessin kerrastot käytössä ja henk koht en pitäisi ilman aluskerrastoa noita. Sen verta kosteutta jää ikävästi iholle noista tuulenpitäsistä kohdista.

mä oon ihmetelly kun aina mainostetaan että ilma kiertää jalkovälissä, tälleen keväällä ilma ei nimenomaan saa läpäistä jalkoväliä ...kele

Jos leikkais sadehousuista lahkeet pois ja käyttäs "sadeshortseja"ajopuvun alla kylmillä keleillä??:thumbup:

Mulla bilteman windstopper alusasu ja oli ajaessa hyvä. Tänään kävin verkoilla ja kun tuuli kylmästi, niin laitoin tuon asun erätukun imutexin alle. Ei menny tuuli läpi mutta kyllä ukko kastu kun joutu vähän liikkumaan. Ei passaa siis riehua ajon aikana taikka tauoilla. Oli kesä tuli mopo hiki mopo hiki mopo hiki...

mä oon ihmetelly kun aina mainostetaan että ilma kiertää jalkovälissä, tälleen keväällä ilma ei nimenomaan saa läpäistä jalkoväliä ...kele

Jos leikkais sadehousuista lahkeet pois ja käyttäs "sadeshortseja"ajopuvun alla kylmillä keleillä??:thumbup:

Rukalla löytyy windstopper shortsit, pitää tuulen edestä ja takaosa hengittää. Taitaa olla hiihtokamaa, mutta toimii myös pyörällä.

Back