• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Wolf racing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rib@55
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olikos nuo XJR:n pöntöt molemmlle puolille vai muuttuuko putki 4-1 malliseksi?
Ainakin XX:lle hinta oli per pari. Kyseessähän siis on slip/bolt-onit eli pako/välisarjamuutoksia ei tule eikä tarvita.

Eli siis 99,99% varmuudella kyseessä on parihinta molemminpuolisille pöntöille.

Kysymällä selviää lisää, vastaavat tosi hyvin maileihin.

Strider

...
Mulla maksais po pöntöt XJR Yammuun 406,27€ rahteineen ilman baffleria. Voishan noita orggispönttöjä alkaa modifioimaan, mutta pilalle men(n)evät?
...
Olikos nuo XJR:n pöntöt molemmlle puolille vai muuttuuko putki 4-1 malliseksi?
Moi Äksjii....

Se mun ilmoittama hinta on 2lla pöntöllä, rahteineen ja kotiovelle tuotuna. Ei muutu 4-2-1seksi. Molemmilla puolilla siis säilyvät.

Luulen, ettei kannata ruveta noista orggis vaimentimista alkaa ottaa pois niitä huiluja. Jos menee viduix, niin sitten ovat pilalla. 400€ mökäpöntöt saarelta ja jos ei miellytä, niin ompahan lisävaruste myydessä.

...
Luulen, ettei kannata ruveta noista orggis vaimentimista alkaa ottaa pois niitä huiluja. Jos menee viduix, niin sitten ovat pilalla. 400€ mökäpöntöt saarelta ja jos ei miellytä, niin ompahan lisävaruste myydessä.
Joo, itellä on tehty tuo vakio pönttöjen muokkaus ja ei se kovin ihmeellinen projekti ole. Näin jälkiviisaana ainoa asia minkä olisin tehnyt toisin on pitkän aihioporan hankkiminen huilujen irrottamiseen. Itse päästelin päätylaipan auki pikkurälläkällä ja sisemmän laipan murjoin irti raa'alla voimalla. Päälle tein sitten peitelevyt rosterista, jolla peittelin rosot.

Mutta mutta, jos viitsit pistää kuvaa tänne kun saat kannut paikalleen, olis kiva nähdä miltä näyttää paikallaa pyörässä.

...
Joo, itellä on tehty tuo vakio pönttöjen muokkaus ja ei se kovin ihmeellinen projekti ole. Näin jälkiviisaana ainoa asia minkä olisin tehnyt toisin on pitkän aihioporan hankkiminen huilujen irrottamiseen. Itse päästelin päätylaipan auki pikkurälläkällä ja sisemmän laipan murjoin irti raa'alla voimalla. Päälle tein sitten peitelevyt rosterista, jolla peittelin rosot.

Mutta mutta, jos viitsit pistää kuvaa tänne kun saat kannut paikalleen, olis kiva nähdä miltä näyttää paikallaa pyörässä.
En ole vielä tilannut. Kovasti tekis mieli.

Kuvia laitan, jos ja kun ne ehkä hommaan.?

En osaa liittää kuvaa, mut täs on linkki missä näkyy Wolffin pönttö XJR:ssä:

http://www.wolfracing.co.uk/large_images/xjr1.jpg

(joku linkittänee?)

Tsekkaa toi.

br,

Rib@55

Dodiin!

Nyt on pöntöt kiinni. Asennus melko helppo, tosin olisin kaivannut infoa että pakosarjan ja sliparin yhdysputken välinen tiiviste saattaa mennä uusiksi. Oli käytävä ad-varaosaliikkeessä hakemassa teippiä ja tahnaa.

Lisäksi putket ei ole kiinni kuin yhdellä klemmarilla (entisen kahden kiinnityspisteen tilalta), tiettyä joustoa havaittavissa.

Mutta tärkeimmät - äänet - todella jöpäkät. Tyhjäkäynnillä ja matalilla kierroksilla jyrisee mukavasti (jos sitä rivinelosen sätkettä voi jyrinäksi sanoa). Kovemmilla kierroksilla kuulostaa myös oikein rehvakkaalta.

db-killerin otin pois kättelyssä. Killerin kanssa kuulosti kyllä ihan OK mutta se tietty miehekkyys puuttui.

Näin siis korvakuulolta

Ja hämmästyttävän keveät. En punninnut kannuja mutta arviolta kuutisen kiloa lähti.

Mopo jäi vielä talliin mutta eiköhän se sieltä reilun viikon sisään saa liikenteeseen.

Suosittelen lämpimästi Wolfin kannuja!

strider

Mopo liikenteessä. Jos joku haluaa vielä ihmetellä wolfin pönttöjä (eikä usko hienoa tilitystäni) niin nyt olen liikenteessä sen kanssa säävarauksella.

Pistäkee PM:ää jos miitti kiinnostaa. Liikun päivittäin pääsääntöisesti Kehä III hujakoilla Vantaalla.

strider

Mopo liikenteessä. Jos joku haluaa vielä ihmetellä wolfin pönttöjä (eikä usko hienoa tilitystäni) niin nyt olen liikenteessä sen kanssa säävarauksella.

Pistäkee PM:ää jos miitti kiinnostaa. Liikun päivittäin pääsääntöisesti Kehä III hujakoilla Vantaalla.

strider
Kävin kuuntelemassa eilen.

Mahtavat soundit ja paljon edullisemmin kuin nää hifistelyvehkeet...!

Tilaan itsekin Wolfilta. On se vaan tyhmä maksaa liik...

Kiitti Strider esittelystä.

Rib@55

No niin. Nyt ei kuullosta 1.3kilonen XJR enää ruohonleikkurilta.

Tuli Wolf Racingilta pakoputkipäivitys ja akustiikka alkaa olee kohdallaan. Alle tunnin työ ja aika palkitseva lopputulos...

Kippis.

Rib@55

Oi oi,nyt alko nakottelee toi WF:n rööri
smile_org.gif
Onkos noi lähetyskulut toi 35 puntaa...
nixweiss.gif

Noniin,laitoin tilauksen vetämään
062802jumpie_prv.gif
Saas vaan nähdä osasinko täyttää kaikki tiedot oikein...
crazy.gif

Mistäs mä voin kysellä tota paketin seurantanumeroa...?Tekis mieli vähän katella että missä mun putki viipyy
omg.gif

Back