PrivateeR
MotOrg ry
Kuinka todenmukainen tämä lausunto sitte on, sitä ei varmaan kukaan saa tietää.Jossain haastiksessa oli sanonu, että meinas keula karata niin joutu siks nostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka todenmukainen tämä lausunto sitte on, sitä ei varmaan kukaan saa tietää.Jossain haastiksessa oli sanonu, että meinas keula karata niin joutu siks nostaa.
Onhan tuo MV nyt ihan kurapyörä. Portimaon pääsuoralla tulee pataan ja pahasti ellei saa vetoapua muilta, että pysyy edes joten kuten perässä.
Kylmä tuuli puhalsi Indoneesian viidakossa.Hyvä Niki! Paalu ja voitto erä ykkösessä. On kyllä jotenki tylsä rata näin katsojan näkökulmasta sama Argentiina myös.
Juu pitää paikkansa osittain,mut on toi kyllä lättänä isoparkkipaikka.Rataa varmaan tylsistytti se, että pitoa oli tarjolla metrin levyisellä ajolinjalla ja sen ulkopuolella ei ollenkaan.
Joko Niki Tuulen 2023 ajopaikasta/tallista on jotain tietoa?
Joo MV:llä ongelma oli alkukaudesta ettei ollu suorakulkua eikä muutenkaa ollu säädöissä mopo että ois päässy ees hotlapilla haastamaan kärkeä. Portimaosta alkaen alko säädöt löytymään ja kummasti ylempänä oltiin sen jälkeen tasaisesti kausi loppuun.Ei ainakaan virallista. Toivotaan, että menee johonkin normitalliin, jolla kalustona todistetusti toimivat ja kilpailukykyiset pelit. En tiedä minkälaista palkkaa MV:llä ajamisesta on saanut (tai sponssit maksaneet), mutta uskoisin että jollain Yamahalla tulosta olisi syntynyt ihan toiseen malliin.
Joo MV:llä ongelma oli alkukaudesta ettei ollu suorakulkua eikä muutenkaa ollu säädöissä mopo että ois päässy ees hotlapilla haastamaan kärkeä. Portimaosta alkaen alko säädöt löytymään ja kummasti ylempänä oltiin sen jälkeen tasaisesti kausi loppuun.
Nikin uran suhteen valitettavaa on toi epätasaisuus, ku se tekee sen että noi kaikki isorahaiset kärkitallipaikat menee niille joiden suoritusvarmuus on kovempaa. Itelle tulee mieleen rinnastuksena Mika Salon F1 ura. Koko ajan jotain keskipakan tiimipaikkoja ku aina oli väärässä neuvottelusyklissä vs kärkitiimien kuskit, ja se tössäs Salon urakehityksen about kokonaan. Nikillä on vaarassa käydä sama, jossei nyt saa jollai kulkupelillä ehjää kautta aikaiseksi.
Vähän offtopic, mutta paloiko Salo ratista silloin F3-aikaan ja se vähän jarrutti urakehitystä ainakin Suomesta katsottuna?