• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

wunderlich

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ArMas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ArMas

New member
morjesta ootteko ostellu koneisiinne juttuja tuolta ?
no broblem?
or broblem?

Tuttu paikka, tuttu liike. Käytäs hakua. Hyviä (ja vähemmän hyviä) kokemuksia....

Motodealin kautta tosiaan saa vissiin kaikki Wunderlichtin tuotteet. Itselläni ainakin ko. puljusta pelkästään todella positiivisia kokemuksia.
thumbs-up.gif

Hyvin toimii, useasti käytetty. Viikossa tulee Saksasta tavarat, edellinen satsi tuli just tällä viikolla.

Täydennän omaa aiempaa viestiäni siten, että peruspalvelu ja toimitukset Ok, mutta itse vietin melkein kuukauden yrittämällä palauttaa ja saada rahat veks jälkitoimituksesta, joka tuli kuukausia jälkeen alkuperäisen toimituksen. Mopo oli jo myyty- Luottokortin lisäveloitus onnistui mainiosti, mutta rahojen palautus ottikin sitten viikkoja ja sisälsi monia poskilihaksia kiristäviä vaiheita.

Eli jos tavaraa jää jälkitoimitukseen, niin ajatuksellisesti kannattaa reagoida/valmistautua siihen, että roina tulee vaikka vuoden myöhässä ja raha lähtee kortilta.

Pari satulaa ynnä muuta pienempää tilpehööriä on vuosien varrella hankittu, toimitukset hoitunut mallikaasti.

Ok kokemukset itselläkin Wunderlichistä. Tavarat tulleet moitteettomasti perille. Itse en käytä kotimaisia välikäsiä tuolta tilatessa, kun en viitsi maksaa välityspalkkiota minulle lisäarvottomasta palvelusta.

Back