• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

www.panther.fi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tpower82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tpower82

New member
onkos kukaan hommannu tuolta www.panther.fi pyörää? kokemuksia?  
smile_org.gif

Minä ostin Zetorini tuolta. Eipä oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa. Koeajon tosin suoritin ilman kilpeaä, kun koekilpi oli "hukkunut". Käskettiin vain poliisien pysäyttäessä sanoa, että oho mihinkäs se on hävinnyt
smile_org.gif

Muuten kaikki sujui ihan hyvin ja pyöräkin toimi ilman ongelmia 7500km viime kesänä.

Jarmo

Samat sanat ja suosittelen, homma tuntuu toimivan varsin mukavasti. No... ehkä siellä on vähän turhankin paljon Hondia.
tounge.gif

Minäkin olen tuolla koeajoja tehnyt, mutta silloin koekilpi oli kyllä visusti kiinni ajopyörissä. Liekö sitten mennyt sen jälkeen hukkaan, tai sitten löytynyt se hukassa ollut kilpi.
wink.gif

Oman Ninjan ostin viime kesänä juuri tuolta! Aika paljo siel niitä kuussatkuja näkyy olevan. Mut tyytyväinen olin palveluun ja kaupankäyntiin. Ja koeajo onnistu myös ihan ongelmitta! Myös hinta tippuu ihan kiwasti ku hiukan tinkaa
thumbs-up.gif

Ostin pyörän keväällä kyseisestä liikkeestä ja muutaman päivän kuluttua pyörässä ilmeni vaihdelaatikkovika. Soitto myyjälle ja sovimme puhelimessa kaupan purusta. Seuraavana päivänä liikkeeseen ja hain vanhan pyörän ja välirahat pois. Homma onnistui lopuksi hyvin ja katoin nettisivuilta myöhemmin, että myivät pyörän pois viallisena ti-miehelle.

Ps. Ajoin samantien Moto-Seinäjokeen ja ostin uuden hondan 4 vuoden takuulla...

Olin ostamassa ässää Pantherilta, mutta puhelimessa lupailtu kunto olikin kaikkea muuta. Katteet molemmilta puolilta pienillä halkeamilla joita oli massalla yritetty peittää. Myyjä ei ensin tiennyt niistä mukamas mitään, mutta puolen tunnin päästä sanoi että on kuulemma kaatunut kuljetuksen aikana kyljelleen. Ihmettelin vain että miten niitä on molemmilla puolilla? Ei oikein osannut sanoa mitään ja sitten meinasi että se on kaatunut molemmille puolille.
biggrin.gif

Kyllä hymyilytti koko kauppias, kun joka asiaan löytyi joku keksitty selitys. Hauskaa vaan oli kun puhelimessa mies sanoi että pyörä on kuin uusi...

Ei sen puoleen, tämähän oli vain yksilötapaus. Muista pyöristä jäi ihan hyvä vaikutelma, eikä myyjä sinänsä miltään ketkulta tuntunut. Ja jonkinlainen takuukin kuului hintaan.

mä ostin pantherilta pyörän  
smile_org.gif
ihan asiallista toimintaa, hinta tippu ku tinkas, ajovarusteista saa 25% alennukset.. pyörä oli hyvässä kunnossa
smile_org.gif
mukavia äijiä voi ihan huvikseenki pyörähtää moikkaamassa  
thumbs-up.gif

Onko kukaan hommannut pyörää Saksasta Panthermannin kautta? Rahtia tulee sivujen mukaan 500 + ALV. Onko kenelläkään kokemuksia?

Viime syksyny tuli oma cebari sieltä haettua. Pyörään saatiin äkkiä kilvet ja kaikki meni muutenkin hyvin.

No parin viikon ajon jälkeen mopo yskäs yhden tulpan pihalle. Vein sitten pärrän huoltoon kun ei ollu sopivia työkauluja saatavilla, että olis saanu uuden tulpan tarpeeksi kireelle. Vaihdossa sitten paljastui että kannesta oli kierteet menny ja edellisen tulpan laittaja oli kyllä tiennyt että kierteet on huonona, kun ei ollut kunnolla tulppaa kiristänyt.

No soitto pantterille että tämmöstä vikaa ilmeni, kerroin paljon korjaus maksaa ja kulut meni pantterin antaman takuun piikkiin.

Eli ainakin omassa tapauksessa kaikki meni loppujen lopuksi hyvin.

En osaa sanoa mitään siitä miten hyvin takuujutut menee kyseisen liikkeen kanssa (varmasti hoituu ihan ok. ainakin kuulemani perusteella). Liike voi olla myöskin hyvin luotettava, mutta minulle tästä liikkeen omistajasta ei jäänyt kovin hyvää kuvaa. Ainakaan tuon yhden ja ainoan puhelinkeskustelun perusteella. Kun kysyin, että miten hän varmistaa että pyörä täyttää asiakkaan vaatimukset (että kilometrit pitäisi edes samalle hehtaarille paikkansa) ja että pyörä täyttäisi ulkonäkövaatimukset, niin kaveri antoi ymmärtää, että pitäisi mennä ostamaan "uusi pyörä".

Ymmärrän toki, ettei käytetystä voi koskaan olla varma, mutta on keinoja varmistaa nuo kilometrit "ainakin hehtaarilleen oikein" ja on myös keinoja esittää asiansa asiakkaalle hieman korrektimmin, kuin ilkimielisesti vihjaillen. Ei voi sanoa, muuta kuin että minulle jäi huono maku suuhun. Toivottavasti kyseessä oli huono päivä, eikä tavallinen tapa suhtautua asiakkaisiin..

confused_orig.gif

Panttereilta hain pari-kolme vuotta sitten pikkuzetorin. Kaikki sujui mukavan jouhevasti ja siten kuin itse halusin. Pyöräkin osoittautui sellaiseksi kuin pitikin.

sanoi:
Kun kysyin, että miten hän varmistaa että pyörä täyttää asiakkaan vaatimukset (että kilometrit pitäisi edes samalle hehtaarille paikkansa) ja että pyörä täyttäisi ulkonäkövaatimukset, niin kaveri antoi ymmärtää, että pitäisi mennä ostamaan "uusi pyörä".
No voe herzkyykkeli sentään, mitäs tuohon nyt muutakaan vois sanoa? Itse olisin varmaan sanonut samalla tavalla vastaavassa tilanteessa. Ei tuommoisesta pitäis hernettä nenäänsä vetää, sillä noinhan se asia on.
Tää nyt ei liity ko. kauppaan mitenkään, vaan noin yleisesti, kun siis käytetyistä koneista on kyse. Ei kait nyt käytettyjen (tai edes uusian) myyjillä ole (vielä) asiakkaidensa kädestätaluttamis- saati holhousvelvollisuutta. Käytetty on käytetty. Jos tosiaan haluaa uudenveroisen pyörän ja vielä takuilla, kannattaa hommata se uusi.

Eikä sitten tästäkään herneitä nenuun. Käytettyjen ostossa on aina riskinsä, ostopaikasta riippumatta, kuten joskus jopa uusien.

Kaksi fillaria ostettu ko. putiikista. Eipä ole ollut mitään moitittavaa ja palvelu on pelannut hyvin.

Tuolta on oma seepra haettu. Ei mitään pahaa sanottavaa kaupoista, huollon mukaan kilometrit tuntuisi olevan varsin hyvin kohdillaan ja muutenkin toiminut kuin enkeli.
smile_org.gif
Näyttäisi kyllä pyörien hinnat nousseet tuolla aika tavalla siitä kun omani ostin.
omg.gif

joo,edellistä pyörää ostaessani soittelin myös panthermanille ja hintapolitiikka oli silloin aivan kohdallaan, mut nykyään tuntuu ahneus iskeneen-tai sitten on yleinen ahneus epidemia kyseessä!
nixweiss.gif

Totesin saman, kun muistan paljonko kaveri makso 99:stä 7- puolikkaasta GSX-F:Stä vuosi sitten. Nyt tuntu olevan jo vastaavan ikäisellä 6- satkulla melkein tonni enemmän hintaa..

Onko kukaan hommannut pyörää Saksasta Panthermannin kautta? Rahtia tulee sivujen mukaan 500 + ALV. Onko kenelläkään kokemuksia?
Kaveri hommasi viime kesänä pyörän Pantherin kautta (tai piti hommata). Soitti ensin Pantherille ja kysyi miten toimitaan kun pyörä on jo valmiiksi katsottu saksasta. Sieltä sanottiin, että hakevat sen sieltä ensi viikolla kun auto ajaa Hannoverin ohi...
Seuraavalla viikolla ei kuulunut mitään soittoa ja kun itse soitti sinne sanottiin, että ens viikkoon menee. Kun ei seuraavallakaan viikolla kuulunut mitään ja soiteltiin taas sinne niin sanottiin ettei tiedä yhtään koska ehtii hakea. Voisi mennä useampikin viikko....
mad.gif

Siinä vaiheessa sanottiin, että antaa olla. Saadaan se pyörä sieltä jonkun muunkin firman kautta.
Sitten soitettiin yhteen kuljetusliikkeeseen ja pyörä oli kolmen päivän päästä omassa pihassa...
smile_org.gif

Olisivat vaan voineet heti Pantherilla sanoa, että voi mennä useampi viikko ettei olisi tarvinnut turhaan odotella kolmea viikkoa....

Back