XDiavel esitelty

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Motohtori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jalat edellä ajettava Ducati ajatuksena ei itselle ole ollut mikään pyhäinhävästys.
Mutta menneet Diavel-mallit, X:llä tai ilman, niiden muotoilu on jotenkin tökkinyt.
Mutta nyt tämä uudistunut malli näyttää kyllä hyvältä.
Perusprofiili sama, mutta ilmeisesti yksityskohdat nyt jotenkin istuu paremmin.
Esim. takavalo ja takavanne, tuon tapaisiahan ne olleet aiemminkin, mutta nyt jotenkin muodot kohdillaan. Kuten myös bensutankissa.
Toki hinta tekee sen että ei tarvitse edes haaveilla.
 
Nyt hinta selvillä:

Ducati XDiavel V4

Hinta alk. 41 300 €

TEKNISET TIEDOT

Tilavuus 1,158 cc
Teho 124 kW (168 hv) @ 10,750 rpm
Vääntö 126 Nm @ 7,500 rpm
Märkäpaino ilman polttoainetta 229 kg
Istuimen korkeus 770 mm
Varusteet Riding Modes
Power Modes
Cornering ABS
Ducati Traction Control
Ducati Wheelie Control
Daytime Running Light
Ducati Brake Light
Ducati Quick Shift 2.0
Ducati Power Launch
Cruise control
Hands-Free, 6.9″ TFT colour display
Ducati Multimedia System
Backlit handlebar switches
Full-LED lighting system
Dynamic turn indicators
Passenger handles
Lisävarusteet Turn-by-Turn navigation system
Mid footpegs kit
Kulutus ja päästöt 6.6 l/100km
154 g/km
Euro 5+
Huoltoväli 15,000 km / 12 kk
Desmo 60,000km

 
Konsernin brändinhallinta ja markkinointi -tiimit pitäneet yhteisen saunaillan, kostean.
Ei kait tuo tarkoita muuta kuin huolto mutta kun se on desmo-huolto niin kuulostaa hienolta.
Samaten jos hauluis tilata pyöränsä tavallisella jarruvalolla eikä "Ducati Brake light" niin onnistuskohan.

Onhan Porschen sähköauton Taycanin se kallimpi versio Turbo.

Vastaavia varmasti löytyy myös muilta merkeiltä.

Ei toki muuta itse pyörän hienoutta.
 
Back
Ylös