Voidaanko tästä vetää se johtopäätös, että ainoa hyvä asia Xenassa on, ettei se vaadi ruokaaTässä vaihtoehtoinen toimiva ratkaisuUlvoo tarpeeksi ja jos se ei riitä niin keksivät kyllä muutakin![]()
![]()
http://moottoripyora.org/galleri....erih_ly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voidaanko tästä vetää se johtopäätös, että ainoa hyvä asia Xenassa on, ettei se vaadi ruokaaTässä vaihtoehtoinen toimiva ratkaisuUlvoo tarpeeksi ja jos se ei riitä niin keksivät kyllä muutakin![]()
![]()
http://moottoripyora.org/galleri....erih_ly
sanoi:ala vapisuttaa lukkoa pienillä liikkeillä erittäin nopeasti, lähes hysteerisesti, niin lukko ei ala huutamaan
sanoi:No johan nyt... taidan investoida VAT-hyväksyttyyn hälyttimeen joka toimii ilman "poppakonsteja"
hah hah naapurit kattelee että mitä helevettiä se siellä nyt touhuupisanoi:ala vapisuttaa lukkoa pienillä liikkeillä erittäin nopeasti, lähes hysteerisesti, niin lukko ei ala huutamaan
No johan nyt... taidan investoida VAT-hyväksyttyyn hälyttimeen joka toimii ilman "poppakonsteja"![]()
sanoi:hah hah naapurit kattelee että mitä helevettiä se siellä nyt touhuupi
Uskottavuus meni minunkin Xenan vinkunalta.Rikki oli ja takuuna sain uuden,mutta pitkään luulin ettei tekniikkani/nopeuteni riitä värkin käyttöön ja koko pihapiiri kaikui monena iltana lukon kanssa kiroillessani.sanoi:hah hah naapurit kattelee että mitä helevettiä se siellä nyt touhuupi
Sama se kyyläävät nuo muutenkin, oli hälyjä tai ei!Menee vaan se hälyttimen uskottavuus. Tarpeeksi, kun turhaa hälyttelee, niin kukaan ei enää kiinnitä huomiota tositilanteessa!![]()
Laatuongelma lienee selvä.Itse kun vein omani liikkeeseen,niin myyjä ei ´normaaliin´takuutyyliin alkanut mitään ihmettelemään.Kysyi vain,että onko täältä ostettu ja antoi uuden.Ei edes kuittia kysynyt.Mulla samankaltaisia kokemuksia. Eka xena meni vaihtoon, toisen kanssa saa avatessa olla nopea, siinä ainoat hankaluudet mitä mulla on ollut. Olen nykyään tyytyväinen, ei ole sateessa huudellut. Vaikuttaa kylläkin siltä että olen tyytyväisenä vähemmistössä; taitaa olla laatuongelmia Xenan tuotannossa.
Se lukon avaaminen on TAITO-/NOPEUSlaji. ;PHirvee tinnitys aina korvissa kun lukkoa irrotti.Käytän nyt
ilman pattereita![]()