Mikk@
New member
Olin hieman huonosti muotoillut tuon konditionaalin tuohon lauseeseen.
Lähinnä utelin tietoja tuosta liikkeestä, kun olen taas parin viikon kuluttua pyörähtämässä ks. kylässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin hieman huonosti muotoillut tuon konditionaalin tuohon lauseeseen.
On kokemusta, minulla on Varressa tuolta ostetut H4 bixenonit,Onko kellään kokemusta tämän firman tuotteista, sieltä kun saisi yksittäis kappaleita.
Ainoa on vaan että kun pitkän sytyttää, niin kynttilä valaisis yhtä paljon. Valokuvion keskelle tulee sellanen keltanen täplä. Kyllähän se näyttää pidemmälle mutta aika marginaalinen on pitkän valon teho.![]()
Vanhemmankin surkeat valot muuttuvat Xenon-puolikkailla kerrassaan hyviksi.Ainoa on vaan että kun pitkän sytyttää, niin kynttilä valaisis yhtä paljon. Valokuvion keskelle tulee sellanen keltanen täplä. Kyllähän se näyttää pidemmälle mutta aika marginaalinen on pitkän valon teho.![]()
Juu sama ongelma on uudemmassakin mallissa jossa on puolikkaassa xenoni. Pitkän päälläoloa ei tosiaankaan huomaa kun merkkivalosta. Miten lie uudemman normaalipuolikas? Onko siihen tullut tehoa yhtään? Ainakin vanhemman valot oli kyllä tosi surkeat. Kun ajelin kerran FJR:n edellä pimeän aikaan niin sen valokeila hävitti bemarin "valokuvion" alleen.