Rastimo
New member
No, kaikessa on riskinsä, jopa mopolla ajelussasanoi:Siitä vain annat jollekin OnLine "palvelulle" omat eBay tunnarisi vapaaseen käyttöön, jep jep.
Pääasia että homma toimii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No, kaikessa on riskinsä, jopa mopolla ajelussasanoi:Siitä vain annat jollekin OnLine "palvelulle" omat eBay tunnarisi vapaaseen käyttöön, jep jep.
AKE:n tiedote, siinä...
Niin ja onneksi meillä ei vielä ole moottoripyörissä jokavuotista katsastus pakkoa, jossa voisivat noihin puuttua tarkemmin. Enpä usko että miliisit kiinnittävät noihin kovin kummosta huomiota jos ovat vain oikeen suunnattuna. Jos sattuu että tulee utelemaan niin sanoo vaan että tässä on tälläset vakiona tai esittää tietämätöntä..Mitä sitä turhia huolehtia valojen laillisuudesta, kun suurin osa motoristeista ajelevat "laittomilla" rööreillä.![]()
Ei se valoteho vaan niiden oikea oppinen käyttö. Kuten autoissa myöskin kun lisävaloja on monasti enemmän kuin lääkäri määrää. Hyvähän se vain on että näkee kunnolla mutta se juuri kun niitä ei osata käyttää. Eli ei vaihdeta lisävaloilta normi pitkille ajoissa vaan ajetaan nuo julemutut tuikut päällä liian lähelle ja sitten pätkästään lyhkäset päälle niin vastaan tuleva ei enää mitään näekkään sen jälkiin. Ja monasti kun se suuntauskin kun on mitä on.Vaikka on laitonta,niin itse ajelen mielummin turvallisesti ja laittomasti. Kunhan suuntaa ne vaan oikein
Jaa-a. En tiedä miten sitten xenoneissa värilämpötilaa määritellään, mutta muualla 8000K on sininen. Alle 4000K taas reippaasti keltainen tai punainen.Käytännössä 5000K on vielä valkoinen, 6000K on sininen ja 8000K aavistuksen punertava.
Ei mitään releitä.Tarviko 12r panna rele väliin vai toimiko alkuperäisellä kytkennällä ? Sä varastit mun idean kun just ajattelin että tilais sinisen parkin ja xenonit kun on sininen pyöräkin niin sopis. Onko bi-xenon ja paljonko tuli hintaa ?
Xenonkauppa.fi sivulla on vielä huomiseen asti tarjouksessa bi-xenonit 195.-Tarkoitatko niitä jotka tulee noiden ballastien päälle noissa kuvissa ? Kyllä ne on ainakin minulla ja uskon että kuuluisi olla muissakin.
Itse haluasin kyllä bi-xenonit eli sais pitkillekkin sitä valotehoa lisää kun ei oikeen ole häävit valot jos autoihin vertaa ja tulee pimeällä ajoa kuitenkin syksymällä aika paljon.
Saitko valotehoa merkittävästi lisää tuolla muutoksella vai pääsitkö kokeileen pyörän valoja vielä ?