• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XIV PK-Torstai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juuri laskeutuu kone roodokselta kun te starttaatte, ajelkaahan varoen
ensi torstaista jälleen mukana , ellen sit keksi jotain kivaa teitien pään menoks sunnuntaiksi ,
ps. Kumipuoli alaspäin

Jaaha nyt olisi taas järkevän toimintasäteen pyörä alla, mutta ei taida sittenkään ehtiä mukaan - pitää valmistautua Euroopan reissua varten. Valmistelut luonnollisesti jääneet taas aivan viimetinkaan...
Hän on tullut takaisin, hän on tehnyt comebackin
biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif

HUOMIO!!!

LÄHTÖPAIKKA MUUTETTU

Lähtöpaikka on Vartiokylän TEBOIL Helsingissä, itäväylän varrella

Lähtöaika = 17.00

062802moto_prv.gif

No oho, Mikkelistä saakka
crazy.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
Onhan meillä käynny Uudestakaupungista ainakin kaksilla ajoilla yksi pyörä mukana, että sille kans
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
aaltoja?
No on se aikamoinen suoritus kun eka ajaa 300 kilsaa yhestä suunnasta, sitte 300 kilsaa peekoota ja vielä kotia. JOS sulla olis ne aivot ni sä pystysit laskeen monta kilsaa tosta tulee
thumbs-up.gif
tiedätsä.. Mä oon pari kertaa ollu jossain fudismatsissa ja sit kun se aalto tulee, niin mä AINA myöhästyn!! Sit mä seison siel yksin handut katossa kun kaikki muut sittaa jo paikallaan.
900 kilsaa. käytin laskinta.

Jiihaa ehtii varmasti mukaan, edellinen starttimesta olisikin ollut liki mission impossible

HUOMIO!!!
Lähtöpaikka on Vartiokylän TEBOIL Helsingissä, itäväylän varrella
bowdown.gif

Mielessä siinsi jo pikainen sadepuvun ostoreissu, vaan nythän saattaa selvitä vähemmällä kastumisella (sellainen, jonka kesä ja ajoviima kyllä kuivaa).

Ne suunnitellut mutkat ja muut nähtävyydet ovat siellä vielä ensi viikollakin.
wink.gif

bowdown.gif

Mielessä siinsi jo pikainen sadepuvun ostoreissu, vaan nythän saattaa selvitä vähemmällä kastumisella (sellainen, jonka kesä ja ajoviima kyllä kuivaa).

Ne suunnitellut mutkat ja muut nähtävyydet ovat siellä vielä ensi viikollakin.
wink.gif
Rautaselkä ei kyllä vielä ennusta sadetta, tarkempi sääennuste tulee lähempänä ajankohtaa.
Veteläksi kyllä vie tämä toimiston kuumuus, pakko luiskahtaa kotiin viileään. Sluibataan ajoissa töistä, että ehtii palautua.
bowdown.gif
ilmalämpöpumppu rocks
bowdown.gif

No oho, Mikkelistä saakka
crazy.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
Onhan meillä käynny Uudestakaupungista ainakin kaksilla ajoilla yksi pyörä mukana, että sille kans
bowdown.gif
bowdown.gif
bowdown.gif
aaltoja?
No on se aikamoinen suoritus kun eka ajaa 300 kilsaa yhestä suunnasta, sitte 300 kilsaa peekoota ja vielä kotia. JOS sulla olis ne aivot ni sä pystysit laskeen monta kilsaa tosta tulee
thumbs-up.gif
tiedätsä.. Mä oon pari kertaa ollu jossain fudismatsissa ja sit kun se aalto tulee, niin mä AINA myöhästyn!! Sit mä seison siel yksin handut katossa kun kaikki muut sittaa jo paikallaan.
900 kilsaa. käytin laskinta.
No mä arvasin, mä näin sieluni silmin kun sä seisot täydellä stadikalla yksinäs
tounge.gif
tounge.gif
Onko kertaakaan ollu orpo fiilis
lookaround_orig.gif

Nomut. Me ei tiiä vielä pystyykö tuleen, riehuin piha-aidan kimpussa ja nyt on himpun verran sikapahaolo
bawling.gif

ps. erinomaista laskimen käyttöö, auttoko Bruno
inlove.gif
inlove.gif
inlove.gif

buttrock.gif

buttrock.gif

buttrock.gif

Mänkee..... kele
sad_orig.gif
.

Mie löntystän leuka rinnas Paippisiin kun joskus pääsen
ikeestä irti  
sad_orig.gif

Kivenlahden Teboil "tarkastettu" vart tia vaille 5. Ei ollut tungosta.

Katson peilïn ja yritän oppia tästä jotain.

Pitäkää hauskaa.

voi helvetti ku ois tienny että lähtöpaikka parani noin paljon ni ois kerenny hyvin mukaan.

Kun se ajo ei joku päivä toimi, niin se ei toimi, silloin on paree palata kotia ja hypätä sohvan pohjalle taikka sitten ei olis pitäny lähtee ollenkaan prkl
smile_org.gif
30 kilsaa sinnittelin mut kun ei niin ei.... Hyviä ajoja kaikille jotka jatko matkaa, toivottavasti kaikki pääsee turvallisesti kotia
thumbs-up.gif

ps. kiitos team RiiR1ille light colasta. Mistäs te tiesitte etten mä koske light-juomiin pitkällä tikullakaan
crazy.gif

prc kun oli pakko luovuuttaa kesken, ei nuorukaisen selkä kestänyt kuin porvooseen. Toivottavasti 100mg tradolaanii jeesais sen verran et ton pahimman jomotuksen sais pois.
Kiitos Masalle vedosta ja sikivikille perän kaitsemisesta, vaikkei siellä nyt oikein kaitsemista tarvittukaan. Ainakaan keskeyttämiseen mennessä

Ehdin viime minutilla mukaan, ku lähtöpaikan siirto yllätti...  
wink.gif

Mut kesken piti jättää, ku alko jarrukahva tuntuu yllättävän pehmeelt  
omg.gif

Syyliseks paljastui ruikkiva jarruletku  
sad_orig.gif

Olikin, minun osalta, lyhyin PK-ajelu  
pftroest.gif

No huomenna uutta parempaa letkuu...
ja trägolme vois järkätä sunnuntaiks jotain ajoa  
wink.gif
 et heti pääsis testaa  
062802moto_prv.gif

Respektiä kaikille eri syistä ja vaiheissa "luovuttaville".
bowdown.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

bowdown.gif

Näin se toimii.... ja jää monta ikävää juttua tapahtumatta
thumbs-up.gif

Kiitoksia ajoista. Hienot oli taas mutkat ja tuli siihen aika paljon uusiakin teitä. Vielä kun kartan sais, niin pääsee taas kärryilöle missä mentiin.
smile_org.gif
Matkaa kotoo kotia 385km.
062802moto_prv.gif

Viimein perillä...n. 650km yhteensä ja tasan 10 tuntia...iso kiitos bensat lainanneelle, riittivät nippanappa kottiin asti! Palaan asiaan aamusella tilisiirron merkeissä.

Back