Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hän on tullut takaisin, hän on tehnyt comebackinJaaha nyt olisi taas järkevän toimintasäteen pyörä alla, mutta ei taida sittenkään ehtiä mukaan - pitää valmistautua Euroopan reissua varten. Valmistelut luonnollisesti jääneet taas aivan viimetinkaan...
Ducatin hankkiminen olikin näköjään hetkellinen mielenhäiriö.sanoi:Hän on tullut takaisin, hän on tehnyt comebackin
Kiitos tästä! Hienoa sade-ennusteen tulkintaaHUOMIO!!!
LÄHTÖPAIKKA MUUTETTU
Lähtöpaikka on Vartiokylän TEBOIL Helsingissä, itäväylän varrella
Lähtöaika = 17.00
![]()
tiedätsä.. Mä oon pari kertaa ollu jossain fudismatsissa ja sit kun se aalto tulee, niin mä AINA myöhästyn!! Sit mä seison siel yksin handut katossa kun kaikki muut sittaa jo paikallaan.No on se aikamoinen suoritus kun eka ajaa 300 kilsaa yhestä suunnasta, sitte 300 kilsaa peekoota ja vielä kotia. JOS sulla olis ne aivot ni sä pystysit laskeen monta kilsaa tosta tuleeaaltoja?No oho, Mikkelistä saakka![]()
![]()
Onhan meillä käynny Uudestakaupungista ainakin kaksilla ajoilla yksi pyörä mukana, että sille kans![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HUOMIO!!!
Lähtöpaikka on Vartiokylän TEBOIL Helsingissä, itäväylän varrella
Rautaselkä ei kyllä vielä ennusta sadetta, tarkempi sääennuste tulee lähempänä ajankohtaa.![]()
Mielessä siinsi jo pikainen sadepuvun ostoreissu, vaan nythän saattaa selvitä vähemmällä kastumisella (sellainen, jonka kesä ja ajoviima kyllä kuivaa).
Ne suunnitellut mutkat ja muut nähtävyydet ovat siellä vielä ensi viikollakin.![]()
No mä arvasin, mä näin sieluni silmin kun sä seisot täydellä stadikalla yksinästiedätsä.. Mä oon pari kertaa ollu jossain fudismatsissa ja sit kun se aalto tulee, niin mä AINA myöhästyn!! Sit mä seison siel yksin handut katossa kun kaikki muut sittaa jo paikallaan.No on se aikamoinen suoritus kun eka ajaa 300 kilsaa yhestä suunnasta, sitte 300 kilsaa peekoota ja vielä kotia. JOS sulla olis ne aivot ni sä pystysit laskeen monta kilsaa tosta tuleeaaltoja?No oho, Mikkelistä saakka![]()
![]()
Onhan meillä käynny Uudestakaupungista ainakin kaksilla ajoilla yksi pyörä mukana, että sille kans![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
900 kilsaa. käytin laskinta.