• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XJR vs. ZRX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ketjurasva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ketjurasva

New member
Kumpi ?
062802moto_prv.gif

Sinänsä jäävi vastaus, itse valitsin ZRX, ja oikein mukava on. XJR olisi kai isompi, mutta hyvin mahtuu 183cm varsi Kawaankin tilavasti, ja moottori Kawassa on aika helmi. Moottoripyörä. Ei moittimista, kaksi eikä yksi päällä, mutta kannattanee kokeilla perskohtaisesti. Kawalla nyt ainakin ajelee päivässä n.700km puutumatta tourinkiakin, pidemmälti en ole vielä kokeillut, saati sitten sujuttelee arkiajot sukkelasti. Niin ja mulla on siis nakuversio, katteelliset saattaisivat olla tourinkiin parempiakin, vähemmän ötököita kypärässä ja takissa.

Vertaa.
Käy läpi pyörien ominaisuudet osa kerrallaan ja kirjoita ylös kummassa on
esim. paremmat jarrut, etuiskarit, huoltoväli, toimintasäde, ulkonäkö, tai mikä
tahansa sinun mielestä on tärkeää.
Vuonna 2002 pohdin itsekin kumman noista valitsisin. Pidin enemmän jammun
ulkonäöstä tuolloin ja ehkä edelleenkin, mutta kawassa oli parempia ominaisuuksia.
Vertailun varmuudeksi koeaja molemmat huolella.
Kawan konetta ei suotta kehuta. Mahtava mylly.

Mielessä on käynyt FZ1:nenkin, mutta se taitaa olla enempi kierroskone? Mutta kevyempi ja ketterämpi vissiin?
062802moto_prv.gif

Minulla ollut XJR viitisen vuotta sitten, en hirveesti ajanut sillä, muutama tuhat, enkä oikein tykännyt...jotenkin kömpelöhkö ja raskas ajaa. takarengas siitä oli aivan loppu...ja lopulta huomasin että se vissiin vuosi vähän kun ilman paineet hävis pikkasen... en tiedä vaikuttiko se paljonkin ajo-ominaisuuksiin. monet sanoo sen olevan kyllä hyvä ja taittuvan mutkiin ketterästi.

Nyt ollut kolmisen kesää ajamatta... ja aivan hirveet ajonikat
tounge.gif

Sinänsä minultakin hieman jäävi vastaus. Itse pohdin tuota samaa viitisen vuotta sitten ja päädyin Kawaan, pikkusen tunnesyistäkin, joskus aikanaan kun noita Kawoja on ollut useampia. Mutta, testaa ja vertaile, itse pidän tosta REXI:n koneesta, ja pyörällä tosiaan voi heittää 700-800km lenkkiä (myös naku), eikä oo ollenkaan tuskaista. Pikkusen ehkä haluaisin hieman loivemman polvikulman, ja orkkiksena takamatkustajan tapit on aika korkealla, tohon mulla on muutos satsi jolla tiputettu n. 10cm (kiitti Jari), niin matkaseurakin tykkää nyt enemmän. Mutta, ihan perskohtastahan toi loppujen lopuksi on. Tsemppiä valintaan, ja jos päädyt Kawaan, niin terve tuloa iloisten REXEREIDEN seuraan.
buttrock.gif

Back