Muistelen tässä vaan, että kun minun saksasta tuotu Virago
oli seisoskellut pitkän tovin ajamattomana oli sen kaasarit
melko hapettuneet. Tyhjäkäynti oli epämääräistä ja besa
tuntui palavan yhtälailla sylinterissä kuin myös putkessa.
Saattoipahan tuo sillon tällöin kaasua lösättäessä
"pötskäyttää" putsariinkin. Elikkä se mihin minä tällä pyrin on,
että käyppä ajokauden alkajaisiksi putsauttamassa ja
säädättämässä kaasarit, niin muuttuu varmasti käynti
tasaiseksi ja Virago toimii niinkuin sen on tarkoitus toimia.
Säätö+pudistus maksaa (jos et sitä sitten itse tee) noin
100 eeroa.
Lötyis multa, by the way, kohtuuhintaan (20 e) Clymerin opas,
joka tietty täytyisi muutoinkin löytyä kaikkien Viragon
omistajien yöpöydältä: "Yamaha 535-1110 81-99"