• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XX analyysejä?

^ perkule toi satula muakin kiehtois, säkös adrenaliini löysit sen käytettynä vai kuis se oli
nixweiss.gif
.. Niin ja noist tehoist kans eipä tuos nykypäivänä niin paljoo polleja oo mut hyvin riittää ainaski mulle
062802moto_prv.gif
Foorumilta sen ostin käytettynä.
Kerrotko kenen tekele tuo satula on?
Aika tyylikäs.

^ perkule toi satula muakin kiehtois, säkös adrenaliini löysit sen käytettynä vai kuis se oli
nixweiss.gif
.. Niin ja noist tehoist kans eipä tuos nykypäivänä niin paljoo polleja oo mut hyvin riittää ainaski mulle
062802moto_prv.gif
Aika tyylikäs.
Kait se on kans Corbinin tekele? Näyttää hyvält ja varmaan tuntuu paremmalt
thumbs-up.gif

nixweiss.gif
062802moto_prv.gif
Aika tyylikäs.
www.topsaddlery.com löytyy koko repertuaari
smile_org.gif

Tänx Gari ja Pahus, nopea on tämä meedio... Tai media.

Mun xx oli kauan sitten Bikefoxissa. Sieltä löytyi edellisen omistajan toimesta siis RS3 ja PC-II + säädöt. Syttypyörää on käsitelty myös hieman.

Rikkaalla luulen mopon käyvän. Toimii kyllä ihan bueno.

Noi tehot on varmaan takapyörätehoja siis? No, ihan sama. Eteenpäin se menee, en ole koittanut huippuja, mutta tarpeeksi mulle ainakin.
tounge.gif

Se mistä tykkään, on vääntö. Jos/kun ens kesänä joutuu/pääsee tyyppäämään vaikka uutta Busaa, niin loppukin luulo katoaa, että tehoa & vääntöä olisi riittävästi...

Morjens, joo mullon nyt pyörän säätösessiö parhaillaan menossa,
laitoin (siis pyörä on xx-03) yoshin fullin,pc3,kn,tulpat(tietenki iridium)
Vakiona lähti tehoja 142hp takapyörältä!!!! vanhalla tukkosella ilmanputsarilla ja alkuperäsillä tulpilla (oli ajettu jo 56tkm)
Siis tehot on kotona koneessa vakiona..mutta katotaan huomenna mitä tapahtuu ku päästään rullaan "viri osilla"
biggrin.gif
, vai tippuuko tehot alle 5%, sillon ois viritys vähintäänkin onnistunut äänten kustannuksella
biggrin.gif
biggrin.gif
, Jotka muuten on tosi muhkean mureat
033102beer_1_prv.gif

Helpoin ja halvin keino saada böödi hyökkäämään on rattaiden vaihto. Jo yksi piikki vähempi edessä tuntuu selkeästi, kierrokset tosin nousee matka-ajossa ehkä epämiellyttäviksi ja huiput tippuu ehkä 5-10 km/h mutta tarviiko sen mennäkään 290 kovin usein?
Miksi huippunopeus putoaa 5-10km/h? Jaksaako vetää 6:lla rajoittimeen rattaan vaihdon jälkeen?

Tolleen pikkusen piristettynä XX on aika hyvä paketti jos ajaa pitkiä reissuja, tykkää kurvailla mutkateillä (esim.Alpeilla), ajella 2 päällä, ja toimii kuin se legendaarinen junanvessa..
biggrin.gif

Ja Euroopan motareilla päästellä myös aika lujaa, kaikkiin näihin XX taipuu ihan ok. Tuo pieni piristys tuo siihen sen lisäväännön ala- ja keskialueelle sekä laittaa sen vastaamaan kaasuun niinkuin pitääkin. Koko pelin käytös paranee loppujen lopuksi aika paljonkin kokonaisuutena.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
smile_org.gif

Miksi huippunopeus putoaa 5-10km/h? Jaksaako vetää 6:lla rajoittimeen rattaan vaihdon jälkeen?
Tokihan huiput tippuu jos välityksiä laitetaan lyhyemmäksi, teoreettiset huiput siis. Toisaalta jos laittais isompaa ratasta eteen niin ei todellinen huippu luultavasti nousisi juuri sen takia. ettei jaksa vetää rajoille. Jotkut yksilöt kuulemma jaksaa vetää rajoittimelle ihan vakionakin kuutosella, tuskin kaikki, yksilöitähän nuokin vaan on.

Tokihan huiput tippuu jos välityksiä laitetaan lyhyemmäksi, teoreettiset huiput siis. Toisaalta jos laittais isompaa ratasta eteen niin ei todellinen huippu luultavasti nousisi juuri sen takia. ettei jaksa vetää rajoille. Jotkut yksilöt kuulemma jaksaa vetää rajoittimelle ihan vakionakin kuutosella, tuskin kaikki, yksilöitähän nuokin vaan on.
Teoreettiset huiput tippuu mutta en kyllä usko että XX vetää vakiovälityksillä rajoittimeen ja tuskin edes piikkiä pienemmällä eturattaallakaan.

Mistä noita putkistoja nyt kannattaa tilailla halvimmalla? Jenkkejen kurssi tietysti vetäisi tilaamaan sieltä suunnalta mutta mistäs olette tilailleet.

Yoshin RS3 kokoputkistoa olen katsellut mutta muutkin käy...

Vakiona lähti tehoja 142hp takapyörältä!!!! vanhalla tukkosella ilmanputsarilla ja alkuperäsillä tulpilla (oli ajettu jo 56tkm)
Siis tehot on kotona koneessa vakiona..mutta katotaan huomenna mitä tapahtuu ku päästään rullaan "viri osilla"
biggrin.gif
, vai tippuuko tehot alle 5%, sillon ois viritys vähintäänkin onnistunut äänten kustannuksella
biggrin.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
Dodiin, säädöt on tehty ja saatiin takapyörältä 151.8 hp ja 123.5 nm...että nuin mun pöördistä
smile_org.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
Dodiin, säädöt on tehty ja saatiin takapyörältä 151.8 hp ja 123.5 nm...että nuin mun pöördistä  
smile_org.gif
Mitäs noi heposet on sitten suoraan koneesta?

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
033102beer_1_prv.gif
smile_org.gif
Mitäs noi heposet on sitten suoraan koneesta?
Taitaapi olla jotain 170 heppaa, laskin 12% hävikillä.

En oo ihan varma vielä kannattiko 10 heppasen takia kärsiä n.1500euroo , mutta siitä oon varma että, äänet kohillaan..tuoppi sille
033102beer_1_prv.gif

Back