• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XX ja PC3 asennusta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AimoPamaus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

AimoPamaus

New member
Muutama pikainen kysymys tänne kun ei merkkikohtaisten alta kukaan löydä.
Jospa täältä jokunen entinenkin bb kuski löytää tämän.

Vaatiiko XX kaksi O2 eliminaattoria Commanderin kanssa?
Commanderin mukana tuli vain yksi valmis palikka, mutta pitääkö lisäksi varata taskuun jokunen vastus?
sanoi:
Note: Oxygen Sensor Eliminators are required for California and some oversea's models - 2 Eliminators Required
Olen konttaillut pyörän alla ja en löydä kuin yhden lambdan.  
nixweiss.gif

Toinen asia: Kumpi kartta sisään?
Se joka tuli mukana valmiina, vai sellainen joka löytyy dynojetin sivuilta.

Löytyi: European model, Laser Hot Cam slip-ons, stock or aftermarket air filter with Dynojet O2 sensor eliminator kit.

Mulla oli bläkkärissä (-04) kiinni PC3 ilman tuota O2 eliminaattoria ja lambda paikallaan. Niin ja Akrapovicin kokoränni myöskin jossa oli paikka lambdalle. Toki tuo oli myös sitten ihan penkissä säädetyllä kartalla.

Ei tuossa pyörässä ole kuin yksi lambda, eli ei tarvi kahta eliminaattoria jos sellaista käyttää.

Mulla oli bläkkärissä (-04) kiinni PC3 ilman tuota O2 eliminaattoria ja lambda paikallaan. Niin ja Akrapovicin kokoränni myöskin jossa oli paikka lambdalle. Toki tuo oli myös sitten ihan penkissä säädetyllä kartalla.

Ei tuossa pyörässä ole kuin yksi lambda, eli ei tarvi kahta eliminaattoria jos sellaista käyttää.
Miten on mahdollista että jätit labdan toimintaan?
Missä ei ole mainintaa että se olisi mahdollista.

Minun on annettu ymmärtää penkittäjien puolesta että PC ei toimi lambdan kanssa.  
nixweiss.gif

Tuollakin asiasta lisää.

Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysästä, että paljonkos tommosella PC3 + putkisto asennuksella saataisiin lisää heppoja ja kuinka teho/vääntökäyrä muuttuisi?

Mulla ihan vakio bläkäri ja kivan hiljainen joo, mutta noihin tehoihin päässy jo tottuun tässä viiden viikon aikana. Pyörä olis vm2000...

PCIII toimii myös lambdan kanssa, mutta lambda vääntää alakierrosten seoksen väkisin 14,7 AFR, jolloin kone hieman nypyttää alakierroksilla ja tehoja jää n. 10 hv ja 10 Nm puuttumaan..

Nyt on PC3, O2 eliminator, ja K&N asennettu.
Laitoin Dynojetin sivuilta löytyneen kartan.

Alhaalta nykimiset hävisivät ja muutenkin tuntuu erittäin hyvältä edelliseen verrattuna.  
062802jumpie_prv.gif

Maanantaina Dynoon.

Itse myöskin suunnitellut Akran kokoputkistoa ja kuvittelin ettei -99 mallin CBR XX:ssä ole vielä kattia ja lambdaa mutta kaskummaa: sieltähän tuo putkesta löytyi...

Onko eliminaattoria tarve käyttää pelkän tarvikeputkiston kanssa?

Back