XX Maalaus

Minulla -97 bläkkäri jo pitäisi talven aikana maalata. Kaatui paikallaan parrkipaikalla jolloin oikean puolen katteeseen tuli jälkiä.
Samalla ajattelin maalata koko pyörän rupeaa maaleissa näkymään tuo 10 v ikä.

Eli onko miten paha synti maalata mustaa pyörää muuksi kuin mustaksi??? Vai onko mitään väli / ehdotuksia

TOMTOM

Minulla -97 bläkkäri jo pitäisi talven aikana maalata. Kaatui paikallaan parrkipaikalla jolloin oikean puolen katteeseen tuli jälkiä.
Samalla ajattelin maalata koko pyörän rupeaa maaleissa näkymään tuo 10 v ikä.

Eli onko miten paha synti maalata mustaa pyörää muuksi kuin mustaksi??? Vai onko mitään väli / ehdotuksia

TOMTOM
Mustaa edelleen, metallihohtona ja muutama kerros lakkaa päälle...
biggrin.gif

Metallimustaks vaan ja jätä ilman tarroja. Itellä oli punainen joka maalailtiin metallimustaksi kaatuilun jälkeen, tässä tulos.

oik.jpg

Täällä myös XX:n maalaus ajankohtainen. Talven aikana tulee Yoshin kokoputkisto + commanderi. Katteet irti, maalaus joko mattamustaksi tai kiiltäväksi, sitä ei vielä päätetty. Mitään tarroja ei sen jälkeen pyörään tule.

Mulla kans ollu toi maalautus mielessä! ( Met/musta)

Onko kellään tietoa mitä katteitten ja tankin maalaus osapuilleen täällä pääkaupunkiseudulla maksas ja missä?

Mattavalkoinen - ole erilainen.

Sellaisen kerran näin, ja jotenkin väri sopi niin massiiviseen vekottimeen mainiosti. Muuten vaikea kuvitella valkoista pyörää..

EDIT: nettimotossa näkyy yksi valkea olevan.

En tiedä miksi, mutta jotenkin tuo kiiltävä kokomusta, ilman tarroja näyttää, hmm, tylsältä? Eli menipä maalaaminen sitten harkintaan uudemman kerran.
Mattamusta olisi jees, mutta perfektionistina häiritsee se, että pyörä näyttää jatkuvasti "likaiselta".
nixweiss.gif

Hyvä pojat! Kiitos kun laitoitte kuvat. Onhan tuossa mattamustassakin jonkinlainen, himmeä kiilto. Jotenkin ajattelin sellaista karheaa ja rouheaa pintaa. Vähän kuin hiekkapaperia.
biggrin.gif

Hyvä pojat! Kiitos kun laitoitte kuvat. Onhan tuossa mattamustassakin jonkinlainen, himmeä kiilto. Jotenkin ajattelin sellaista karheaa ja rouheaa pintaa. Vähän kuin hiekkapaperia.  
biggrin.gif
Käy sini jossain katsomassa luonnossa mattamustaa xx:ää.
Mattamusta oikeastaan kuvaa huonosti tuota väriä, silkinhimmeä ehkä vähän paremmin.

Juu, olen liikkeessä nähnyt mattamustan XX:n. Mutta en oikein enää muista, miltä se näytti. Kun ei silloin tullut katsottua "sillä silmällä".
Olisiko tuossa kuvan Bemarissa kuitenkin joitakin lakkakerroksia itse maalin päällä?
smile_org.gif

Back