• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

XX Meeting 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja weni72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

XX Meeting 2012 -

• a) sama paikka eli Koljonvirta Iisalmi

Ääniä: 2 18,2%
  • b) Rauhanlahti, Kuopio

Ääniä: 7 63,6%
  • c) joku muu, mikä?

Ääniä: 2 18,2%

• Ääniä yhteensä
    11
Aamuja:)

Jostakin kautta eksyin xx meetingin sivuille ja vaikuttaa mielenkiintoiselta tapahtumalta.

Oma xx:ni saan ensiviikolla belcarin kautta (jännityksellä odotan, millainen pyörä tulee) joten ei muuta kuin tapahtumaan:-)

Oisko kukaan muuten ajelemassa Oulun suunnalta tapahtumaan?

ps. Terveisiä MizoB:lle (t. tupakaverisi, kaipr 2/04, esikuntakomppania)

Tuli perille, tosin ei mitään hajua keneltä :DD

Hoi kaiffarit, kohta menee mökkikiintiö umpehen ja mökit vapautuu yleiseen jakeluun. Vielä kerkeää ilmoittautuakin :)
www.xxmeeting.fi/ilmoittautuminen

Ottakaa mukaan remmiin, tullaan Kemistä. Millaista aikataulua olette ajatelleet, mikä reitti ?

Viimeksi muokattu:
Etelästäkin ollaan tulossa...Mikkelin mäkkärillä n.13.30 ollaan ja siitä lähtee ainakin 3 XX:ää kohti Kuopiota....eikun mukaan vaan(JaskaX)..jos nyt kohtaisi aikataulut:)

Ei ole viellä aikatauluja mietitty. Pitänee eka katsoa ketä lähtee ja mihin aikaan kukanenkin pääsis tien päälle.

ei itelläkään mitään hajua vielä edes miten vapaat menee ko ajankohdalla, mutta anomus on vetämässä ja tuskin ongelmia. mutta jos lähtö kuitenkin hieman viivästyy, ni letka menköön. ei kannata oottamaan jäädä, kyllä täältä tullaan. perästä kuuluu! :)

Ei ole viellä aikatauluja mietitty. Pitänee eka katsoa ketä lähtee ja mihin aikaan kukanenkin pääsis tien päälle.

Itelle passais lähtö mahdollisesti milloin vain lähtö perjantaina.

Ei ollu enää vapaita mökkejä tuolloin, mitenhän tekis lie majoituksen kanssa:blink:

Itelle passais lähtö mahdollisesti milloin vain lähtö perjantaina.

Ei ollu enää vapaita mökkejä tuolloin, mitenhän tekis lie majoituksen kanssa:blink:

Jos et kuorsaamista pelkää niin mulla on 4henk. mökki ja siihen tulossa 1-3henk. tällä hetkellä.Voi olla ettei lopulta tuu kuin minä eli itse kuorsaaja.:p .Ja Oulusta lähtö johonkin aikaan perjantaina.t.-Jake-

Eli voit ainaskin menomatkalla osallistua pohjoisen letkaan :)

kyllä, jos ei tule mitään ylimääräistä härväystä lähtöön omassa päässä.. niin fyysisesti ku muutenkin.:D

vielä ku jossain vaiheessa kaikilta muilta hommilta ehtis niin vois vaikka rastaan pestä valmiiksi miittiä varten, samalla tarkistaa muutenkin paikat läpitte. polonen joutunu tallissa olemaan koko kesän.. :blink:

Jos et kuorsaamista pelkää niin mulla on 4henk. mökki ja siihen tulossa 1-3henk. tällä hetkellä.Voi olla ettei lopulta tuu kuin minä eli itse kuorsaaja.:p .Ja Oulusta lähtö johonkin aikaan perjantaina.t.-Jake-

Näköjään jääkin reissu käymättä työreissun takia, mutta kiitoksia kuitenkin tarjouksesta:)

5 aamua jäljellä!

onhan kaikki muistaneet ilmoittautua ja varata majoituksen, kohta tulee kiire..:;):

:orgmp::orgmp2::orgmp::orgmp2::orgmp:

Mitenkäs pohjoisen porukat menee paikalle ? Mulla ajatus lähteä Kemistä klo 10, pitstop Pulkkilassa puoliltapäivin, Raahesta liittyy porukkaa mukaan:jippikaijee:

Mitenkäs pohjoisen porukat menee paikalle ? Mulla ajatus lähteä Kemistä klo 10, pitstop Pulkkilassa puoliltapäivin, Raahesta liittyy porukkaa mukaan:jippikaijee:

Suunnilleen noihin aikoihin pitäisi olla liikkeellä.Minulla on mukana vähän hitaammin liikkuva ajoneuvo,ei varmaan pysytä porukan vauhdissa,tulemme sitten perässä.:grin:

Back