Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mulla on sama ongelma xx:n kiristimen kanssa.
eli peltiläpyskä jäi käteen ja kiristin paukahti pitkäksi.
purkiin kiristimen osiin ja kiersin vieteriä taakse päin niin paljon kuin jaksoin 6-7 kierrosta, lukitsin peliläpyskällä ja pyöritin sen osan joka painaa nokkaketjua, paikalleen ja laitoin o-renkaan kiinni. nyt mietin meni jousi liian kireälle vai löysälle.
Pakko kysyä tyhmiä kun ei tiedä: Miksi tuo kiristin pitää vaihtaa?

isot pojat sanonu, että alkaa rallattaa siinä neljäntuhannen kierroksen kohilla suunnilleen jossain vaiheessa. ittellä ajettu nyt 45tkm mutten ole vielä moista huomant.
en tiedä, kuinka kova se rallatus sitten alkaa olemaan kun se alkaa.. ja kuinka hyvin kuuluu..![]()
vastaus tulee jo liian myöhään mutta kiristintä ei olisi tarvinnut purkaa vaan pienellä ruuvimeiselillä pyörittää takaisinpäin siitä reijästä mistä peltiläpyskä irtosi ja samalla painaa se tappi takaisin sisään mikä ponnahti ulos.
kun kiristin ruuvattu takaisin sisään niin läpyskä paikoilleen.
ite olen yhteen kiristimeen ruuvannut pari kierrosta lisää siihen jouseen koska ketju alkoi pitämään pientä ääntä.
aivan turha ostaa uutta kiristintä koska ei se yleensä kauaa auta ääneen
No eikös se maha olla ketju joka siellä rallattelee? Eikös se olis viisaampi uusia ketju ja kiristin? Eikai se uus kiristin sitä ketjua uudeksi saa?